Strumenti 3 chì ogni fotografu hà bisognu in Ubuntu

Fotocamera

Parechji utilizatori ùn utilizanu sempre Linux o Ubuntu perchè dicenu chì ùn ponu micca truvà u lugiziale ch'elli anu bisognu ogni ghjornu in questi sistemi operativi. In certi casi hè vera, ma questi casi sò sempre più rari è i so ghjorni sò numerati. Dopu vi diceremu 3 strumenti chì aiutanu i fotografi à travaglià ogni ghjornu cù Ubuntu senza perde funziunalità o servizii in a vostra prufessione. Siccomu Ubuntu utilizeghja cunduttori generichi, qualsiasi camera hè cumpatibile cù questu sistema operatore è pò travaglià cù qualsiasi sti strumenti.

Gimp

gimp-2-9-6-

Senza dubbitu, Gimp hè diventatu un sustitutu naturale per Adobe Photoshop. Questu strumentu hè liberu è ùn si trova solu in Ubuntu ma pudemu ancu truvà una versione per Windows. U U prublema di transizione à Gimp serà in a so cumpatibilità cù i vechji file psd, ma se partemu da zero, Gimp ùn perde alcuna funzionalità è pò ancu offre qualchì funzionalità in più grazia à i so plugins è add-ons. Inoltre, Gimp hè dispunibule in i repositori ufficiali di Ubuntu.

digikam

circa digikam

Stu software hè adupratu da parechji cum'è gestore multimediale, ma a verità hè chì Digikam hè un prugramma creatu per gestisce tuttu u cuntenutu di e camere. U so funziunamentu hè assai simplice è à u cuntrariu di Gimp, Digikam ci permette di travaglià direttamente cù l'imaghjini in furmatu RAW (Gimp ancu ma in un modu menu agile), gestenduli facilmente è permettendu di esse esportati in altri formati per una migliore manipulazione. Digikam hè ancu in i repositori ufficiali di Ubuntu.

Inkscape

inkscape

Hè vera chì i fotògrafi campanu di e so fotocamere, ma hè ancu veru chì alcuni prugrammi cum'è CorelDraw sò necessarii per realizà prughjetti. In questu casu Ùn aduprà micca CorelDraw ma a so alternativa libera è libera: Inkscape.

Inkscape ci permette di travaglià cù immagini vettoriali; Hà l'opzione di espansione di e funzionalità per mezu di plugins è ci permette di esportà è impurtà immagini di vari tippi. Inkscape hè un prugramma chì Si trova in i repositori ufficiali di Ubuntu è hè cumpatibile cù altri prugrammi cum'è Digikam o Gimp.

cunchiusioni

In più di sti trè strumenti, Ubuntu hà più strumenti chì offrenu ottimi risultati per a fotografia cum'è pò esse Krita. Tuttavia sti trè prugrammi anu una grande cumunità daretu, chì significa chì qualsiasi prublema chì pare serà risoltu in una materia d'ore o ancu minuti. Ma sò tutte grandi opzioni per travaglià cù a fotografia in Ubuntu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   leillo1975 dijo

    Aghjustassi Darktable: https://www.darktable.org/

  2.   Oscar Alexander Colorado Lopez dijo

    Darktable

  3.   Lionel bino dijo

    Darktable, impussibile altrimente.

  4.   Adalberto Romero dijo

    Ci sò assai più alternative per i fotografi ...
    Rawtherapee, LighZone, Photivo, Photoflow, UfRaw ... ..
    Entangle, Krita, XnView ...