3 strumenti per migliurà a nostra produtività in Ubuntu

3 strumenti per migliurà a nostra produtività in Ubuntu

E Licenze è u Software Libru anu sempre avutu u so appellu à u mondu cummerciale perchè aiuta à riduce i costi, ma ci sò altre funzioni in più di riduce i costi chì sò boni per l'imprese. Una di queste funzioni hè u largu supportu, in questu Ubuntu rispetta cumpletamente, postu chì offre micca solu un vastu supportu, ma offre ancu di rigalu o più economicu chè altre imprese cum'è Red Hat. Ma oghje parleraghju di un'altra caratteristica à u livellu cummerciale, di produttività in Ubuntu È cum'è cù trè applicazioni simplici a nostra produtività pò esse significativamente aumentata.

Per fà questu, usamu duie tecniche di produtività chì anu datu è danu assai boni risultati, una di elle hè a tecnica GTD di David Allen è l'altra hè a cunnisciuta tecnica Pomodoro, famosa per u so orologio. Per fà ste tecniche, ci sò parechji prugrammi chì stallati in u nostru Ubuntu ci aiutanu à rispettà a so disciplina stretta.

3 Programmi per aumentà a nostra produttività in Ubuntu

U primu di i prugrammi hè u nostru gestore di mail. O bè lu prucessu di evoluzioni o allora Thunderbird, Ci offrenu una bella alternativa per scrive è creà e nostre liste, è sincronizalli cù i nostri calendarii in linea è cù u calendariu di u nostru smartphone. Sò liberi è facili da installà, Evolution hè dighjà installatu in u nostru Ubuntu è Thunderbird pò esse installatu da u Ubuntu Software Center. U prublema chì vedu cun queste applicazioni hè chì anu tante opzioni chì ci ponu distrae da i nostri compiti è ùn rende micca più produttivi.

Uttene Thing Gnome hè un prugramma chì si basa nantu à a tecnica GTD di David Allen, u so nome hè un ghjocu di parole trà u nome di a tecnica di Allen è u desktop Gnome. Hè attualmente in i repositori Ubuntu cusì cercendu «GTG»In u Centru Software Ubuntu, l'avete prontu à stallà.

U terzu strumentu ùn hè micca basatu nantu à a tecnica Fate e cose de David Allen ma ié in a seconda tecnica più pupulare in termini di produttività: PomodoroApp un'applicazione chì ùn solu ci aiuta à fà a tecnica Pomodoro ma ci aiuta ancu à creà elenchi di compiti da fà da sta tecnica. L'app hè gratuita ma ùn hè micca in i repositori Ubuntu, allora se l'avemu duveremu aprire un terminal è scrive:

sudo apt-get install libjpeg62 libxss1

Una volta installate queste librerie, a faremu stu web è avemu scaricatu u pacchettu deb PomodoroApp per fà l'installazione manuale. U prucessu di stallazione hè un pocu rudimentariu, ma efficace è u prugramma hè abbastanza bè.

Se cercate strumenti per migliorà a vostra produttività, questi trè sò un bon principiu, ancu se ùn sò micca i soli. Un'altra alternativa digià citata in u blog hè l'usu di prugrammi chì ci aiutanu piglià note. Una bona alternativa ma un pocu cunfusa. Aduprate strumenti di produtività in Ubuntu? Quale raccomanderiate? Avete pruvatu qualcunu di elli dighjà?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Gonzalo dijo

    Ci hè un modu per Evoluzione per eseguisce in fondo?