Quandu si principia à pruvà u software KDE, u reversu pò vene solu in forma di bug seriu. Questu m'hè accadutu 3-4 anni fà, ma u saltu di qualità in tuttu stu tempu hè statu cusì grande chì innò, ùn cambiu più Kubuntu per qualsiasi altru sistema operativu. Gran parte di a colpa hè chì u vostru software pò fà assai cose utili, ma Cumunità KDE ùn hè micca appughjatu nantu à i so allori è vole ancu migliurà di più.
Ma cumu si pò migliurà di più? Dumandendu à l'utilizatori. A Comunità KDE hà attivatu una spezia di scatula di suggerimenti in u quale chiunque, pigliendu qualchì passu precedente (cume registrassi), pò sparte e so idee. A pagina induve pudemu trasmette i nostri suggerimenti hè chjamata Farmacista è in questu avemu da prupone una idea è cumu l'avemu da realizà. È ùn accettanu micca suggerimenti solu per u so software, ma per tuttu ciò chì tocca à a Cumunità KDE, cum'è questu chì prupone di simplificà / riorganizà tuttu (pagine web incluse) per fà più intuitivu di passà trà tuttu ciò chì tocca à KDE.
Phabricator, a scatula di suggerimenti di a Comunità KDE
Ciò chì ottenemu hè chjaru: dopu avè passatu pochi minuti à riempia i dati, u pussibilità chì pudemu aduprà a nostra idea in u nostru sistema upirativu, app preferita o vedelu in qualcosa ligatu à KDE. Inoltre, u nome chì furnemu apparirà cum'è l'autore di l'idea. Per fà questu, u prucessu deve seguità un percorsu: prima trasmettimu a nostra pruposta, dopu hè creatu un dibattitu, dopu votanu se ne vale a pena è, finalmente, hè sceltu. Ancu se tecnicamente ci seria un passu in più, ma digià da parte di i sviluppatori di KDE: mette in opera l'idea.
Pensu à studià un pocu u sistema di consegna di l'applicazione è suggerisce una idea chì mi puderia aiutà à esse più produttiva in Kubuntu senza avè da installà un software di terzu. Chì vulete chì a Comunità KDE migliurà?
Un cummentariu, lasciate u vostru
Salutu, i mo saluti cordiali vanu à tutti quelli chì sò implicati in LINUX è in particulare in KDE.
Ùn possu piantà di vede, stupitu, quantu hè miglioratu è superau e mo aspettative, hà dettu SO