A nova versione di ClamAV 0.102 arriva cù alcune novità

clamav

Certi ghjorni fà Cisco hà liberatu a nova versione di u pacchettu antivirus ClamAV 0.102.0 gratuitu, versione chì vene cun qualchì nutizia è sopratuttu correzzione di bug. Per quelli chì ùn sanu micca ClamAV, duvete sapè chì questu hè un antivirus open source per Windows, GNU / Linux, BSD, Solaris, Mac OS X è altri sistemi operativi simili à Unix.

ClamAV furnisce una serie di strumenti antivirus specificamente progettati per a scansione di e-mail. L'architettura ClamAV hè scalabile è flessibile grazia à un prucessu multi-threaded. Hà un putente monitor integratu cù a linea di cummanda è strumenti per aghjurnà automaticamente e basi di dati. U codice di u prugettu hè distribuitu sottu a licenza GPLv2.

ClamAV 0.102 Principali Novità

Cù a liberazione di sta nova versione di ClamAV a funziunalità di scansione trasparente di i fugliali aperti hè messa in risaltu (scansione à l'accessu, verificazione à u schedariu apertu) hè stata trasferita da clamd à un prucessu clamonacc separatu, implementatu per analogia cù clamdscan è clamav-milter.

U cambiamentu specificatu hà permessu d'urganizà u travagliu clamd cum'è usu regulare senza avè bisognu di privileggi di root.

Inoltre, a capacità di cancellà, copià o rimpiazzà i fugliali prublemi hè stata aghjunta à clamonacc, a scansione di i fugliali creati è sposti hè stata urganizata, è i cunduttori VirusEvent sò supportati in modu d'accessu

D'altra parte, u prugramma freshclam hè statu ridisegnatu significativamente, postu chì in sta nova versione sò stati aghjunti supportu per HTTPS è a capacità di travaglià cù specchi chì processanu richieste in porti di rete diversi da "80". L'operazioni di basa di basa sò stati spustati in una libreria libfreshclam separata;

dinù u supportu per l'estrazione di dati da l'archivi (ESTsoft) hè statu aghjuntu, chì ùn richiede micca l'installazione di a biblioteca UnEgg pruprietaria

Hè aghjuntu a capacità di limità u tempu di scansione, chì hè impostatu à 120 secondi per difettu. U limitu pò esse cambiatu per mezu di a direttiva MaxScanTime in clamd.conf o u parametru "–max-scantime" in l'utilità clamscan.

U trattamentu di l'eseguibili cù e firme digitali Authenticode hè statu miglioratu, a capacità di creà liste bianche è nere di certificati hè stata aghjunta è l'analisi di u formatu PE hè stata migliorata.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • Aggiunta capacità per creà firme bytecode per scumpressà i file eseguibili Mach-O è ELF
  • Riformattatu l'intera basa di codice cù l'utilità di furmatu clang
  • U test automatizatu ClamAV hè statu stabilitu nantu à u serviziu Google OSS-Fuzz
  • Hà travagliatu per caccià l'avvirtimenti di u compilatore durante l'assemblea cù l'opzioni "-Wall" è "-Wextra"
  • L'utilità clamsubmit è u modu di estrazione di metadati clamscan (–gen-json) sò stati purtati per Windows

Cume installà ClamAV in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà questu antivirus nantu à u so sistema, ponu fà lu in un modu abbastanza semplice è hè ClamAV si trova in i repositori di a maiò parte di e distribuzioni Linux.

In u casu di Ubuntu è i so derivati, pudete installallu da u terminal o da u centru di u software di u sistema.

Se sceglite di installà cù u Centru Software, basta à circà "ClamAV" è l'antivirus deve cumparisce è l'opzione di installallu.

Avà, per quelli chì scelenu l'opzione di pudè installà da u terminal ùn devenu apre una solu nantu à u so sistema (pudete fà cù l'accurtatoghju Ctrl + Alt + T) è in questu solu devenu scrive u cumandimu seguitu:

sudo apt-get install clamav

È prontu cun ellu, averanu dighjà stallatu stu antivirus nant'à u so sistema

Cum'è tutti l'antivirus, ClamAV hà ancu a so basa di dati chì scarica è piglia per fà paragoni in un schedariu "definizione". Stu schedariu hè un elencu chì informa u scanner nantu à l'articuli dubbiosi.

Di tantu in tantu hè impurtante d'aghjurnà stu fugliale, per fà questu in u terminal, solu eseguite:

sudo freshclam

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   roadrunner dijo

    Quella 60 seconda merda ùn la face mai aghjurnà è ùn sò micca se 120 funziona
    Chì cazzu hè quellu di limità u scaricamentu di l'aghjurnamentu di a basa di dati?
    cù quant'ellu andava bè prima ch'ellu si fessi