A nova versione di DeaDBeeF 1.8.8 hè digià stata liberata è queste sò e so novità

U lanciamentu di a nova versione di u lettore musicale DeaDBeeF 1.8.8 chì hè l'ottava versione currettiva di a serie 1.8.x di u lettore è in sta nova versione sò stati aghjunti alcuni cambiamenti impurtanti, cume u trasfurmazione di metadati in tag ID3v2 è APE, oltre à miglioramenti in l'interfaccia, miglioramenti à u elenchi di add-ons è ancu di più.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cun DeaDBeeF, duvete sapè chì questu hè un lettore musicale chì hà ricodificazione automatica di codifica di testu in etichette, equalizer, supportu per i fugliali di riferimentu, dipendenze minime, a capacità di cuntrullà via a linea di cummanda o da a bandiera di u sistema.

In listessu modu hà a capacità di carica è visualizazione di coperture, un editore di tag integratu, pussibilità flessibili per affissà i campi richiesti in i listini di canzoni, supportu per a trasmissione di radio Internet, riproduzione perfetta, a presenza di un plug-in per transcodificà u cuntenutu.

Principali novità di DeaDBeeF 1.8.8

In questa nova versione di DeaDBeeF 1.8.8 pudemu truvà quellu aghjunte tabulature cù playlists, per quale u cambiamentu di focu hè supportatu è navigazione in tastiera, àà parte quessa, a gestione di i percorsi di i fugliali per l'album hè stata assai migliorata.

Puderemu ancu truvà chì un avvertimentu nantu à a natura distruttiva di l'operazione di cancellazione hè statu aghjuntu à u dialogu per travaglià cù i fugliali è chì Quandu si trasmette via Pulseaudio, u supportu per i tassi di campionu sopra 192 KHz hè implementatu.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue in sta nova versione di DeaDBeeF 1.8.8 hè u novu trasfurmazioni di metadati cù u nome di l'album (sottotitulu di u discu) nantu à e tag ID3v2 è APE.

Ancu avà a lista di plugin supporta avà i filtri è mostra infurmazione nantu à i plugins, sorta i plugins alfabeticamente è u supportu hè statu ancu aghjuntu per pudè cambià u culore di i tituli. A funzione $ rgb () hè stata aghjunta à i strumenti di furmatu di l'intestazione.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu di sta nova versione:

  • Interfaccia migliorata per configurà i plugins.
  • Una finestra senza mudelli cù paràmetri hè stata implementata.
  • Capacità aghjunta per leghje tag WAV RIFF.
  • A finestra principale offre a pussibilità di spustà elementi in modu drag and drop.
  • L'indicatore di pusizione di ghjocu avà sustene u riavvolgimentu cù a rota di u mouse.
  • U buttone "Play Next" hè statu aghjuntu à u menu di cuntestu.
  • Arregulati errori di crash quandu si utilizza u plugin PSF è si legge alcuni fugliali in furmatu AAC.

Finalmente sè vulete sapè ne di più, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente. 

Cume installà DeadBeef 1.8.8?

Se vulete installà stu lettore musicale nantu à i vostri sistemi, duvete seguità l'istruzzioni chì spartemu quì sottu. Per avà u lettore hè dispunibule solu da u so executable, chì pudete scaricà da u ligame sottu.

Una volta chì u scaricamentu hè fattu, devenu scumpressà u pacchettu, ciò chì ponu fà da un terminal. Per fà questu, devenu apre unu (ponu fà cù i tasti di scurciatoia Ctrl + Alt + T) è in questu si posizioneranu nantu à u cartulare induve anu scaricatu u pacchettu è scriveranu u cumandimu seguente:

tar -xf deadbeef-static_1.8.8-1_x86_64.tar.bz2

Una volta fattu questu, avà devenu entre in u cartulare resultante è ponu apre u lettore cù u so schedariu eseguibile chì si trova in u cartulare sia dendu permessi di esecuzione cù:

sudo chmod +x deadbeef

È da un doppiu cliccà nantu à ellu o da u listessu terminal cun:

./deadbeef

Ancu s'ellu ci hè ancu un repositoriu d'applicazione, chì ùn durerà tantu per aghjurnà a nova versione. Per fà l'installazione duvemu aghjunghje u repositoriu di l'applicazione in u nostru sistema, ciò chì pudemu fà aprendu un terminal cun Ctrl + Alt + T è esecutendu i seguenti cumandamenti in questu.

Prima aghjustemu u repositoriu cù:

sudo add-apt-repository ppa:starws-box/deadbeef-player

Demu entre per accettà, avà avemu da aghjurnà a lista di repositorii è applicazioni cù:

sudo apt-get update

È infine procedemu à installà u lettore cù u cumandimu seguente:

sudo apt-get install deadbeef

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.