A nova versione di Firefox 63 cù Extensions Web hè avà pronta

Logo di Firefox

Dopu parechje settimane di sviluppu sta nova versione hè stata liberata chì vene cù novi cambiamenti, caratteristiche è in più di parechje bug fixe in relazione à a so versione precedente.

A Fundazione Mozilla hà publicatu a nova versione Firefox 63 cù Extensions Web in i vostri prucessi è più. Mozilla Firefox hè u navigatore predeterminatu in altri sistemi Ubuntu è Linux in generale, è l'ultima versione di Firefox hè dispunibule cum'è aghjurnamentu di sicurezza per tutte e versioni supportate di e distribuzioni Linux principali, subitu dopu qualchì ora dopu l'annunziu di Mozilla.

U navigatore di a Fundazione Mozilla hè statu recentemente aggiornatu cù qualchì miglioramentu, nuove opzioni è picculi cambiamenti interni.

Principali nutizie in Firefox 63

Pochi ghjorni fà L'annunziu ufficiale di a liberazione prevista di Firefox 63.0 hè stata liberata, chì hè avà dispunibule da i servitori di Mozilla.

Cù sta nova versione di u navigatore web Firefox offre un set di opzioni per gestisce u bloccu di cuntenutu.

Cù quale offre à l'utilizatore a pussibilità di attivà u bloccu di i cookies è di script di terze parti adupratu per seguità i muvimenti.

Per ogni situ in a barra d'indirizzi mostra un icona speciale chì mostra u statutu di bloccu di script è cookies.

Cum'è a novità principale in questa nova versione di Firefox 63 vene u WebExtensions cun quale oghji correnu in i so prucessi.

In questa versione, ci sò parechji altri cambiamenti chì benefizianu esclusivamente l'utilizatori MacOS è Windows.

Altre caratteristiche

CMigliora compatibilità per a piattaforma Windows: u compilatore Clang hè statu usatu per custruisce assemblee per a piattaforma Windows, chì hà avutu un effettu pusitivu nantu à e prestazioni.

U tema per e costruzioni Windows adatta avà à i modi chjaru è scuru di l'interfaccia Windows 10.

Mozilla Firefox

Rendimentu di custruzzione miglioratu per macOS- Migliore risposta di l'interfaccia è commutazione più rapida trà tabulazioni.

Per WebGL, a capacità di selezziunà una GPU (attributu powerPreference) hè stata aghjunta, chì permette sistemi multi-GPU in applicazioni chì ùn necessitanu micca prestazioni grafiche particularmente elevate per aduprà una GPU menu cunsumante.

In a versione Android, a capacità di vede i video nantu à u cuntenutu in modu Picture-In-Picture hè stata aghjunta, U supportu per i canali di notificazione hè statu aghjuntu, è e prestazioni supplementari è ottimizazioni di sicurezza sò stati implicati in a piattaforma Android 8.0 "Oreo".

In più di l'innuvazioni è di e bug fixe, Firefox 63 elimina una serie di vulnerabilità, alcune di e quali sò marcate critiche, vale à dì, pò purtà à l'esecuzione di codice d'attaccante quandu si aprenu pagine appositamente fatte.

Attualmente, l'infurmazioni cun dettagli nantu à prublemi di sicurezza fissi ùn sò micca dispunibili, a lista di vulnerabilità hè prevista per esse publicata in poche ore.

Alcuni di i travaglii più chjuchi in Firefox 63 includenu supportu per Componenti Web persunalizati è elementi DOM d'ombra.

Per rializà, sta versione include ancu parechje migliurazioni di Strumenti di Sviluppatore è a fatturazione abituale per e nuove aghjunte JavaScript / CSS.

Cumu uttene a nova versione di Firefox 63 in Ubuntu 18.10 è derivati?

A causa di questu aggiornamentu costante, hè sempre bè d'esse cù l'ultima versione di stu navigatore.

Di solitu l'ultima versione di Firefox hè dispunibule cum'è aghjurnamentu di sicurezza in tutte e versioni Ubuntu supportate, dopu à qualchì ora da l'annunziu di Mozilla.

Ma se avete aggiornatu u sistema è a nova versione ùn hè micca apparsa, pudemu forzà l'aghjurnamentu di questu.

U modu più simplice per fà questu hè andendu à "Programmi è Actualizazioni". Quandu u schermu apparisce, andate à a scheda "Aghjurnamenti" è duvemu vede se l'elementu "repositoriu di l'aggiornamenti raccomandati" hè attivatu. S'ellu ùn hè micca, devenu solu marcà l'articulu.

Fattu cusì avà guardemu in u menù di l'applicazione "aghjurnamentu di prugramma" è cliccate.

O da u terminal, scrivite solu i seguenti cumandamenti:

sudo apt update

sudo apt upgrade

È prontu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.