U lanciamentu di a nova versione di IceWM 2.9.9 chì hè una versione currettiva, postu chì Riesce à implementà più correzioni di bug cà e funzioni novi è e migliure, ma questu ùn lascia micca da parte u fattu chì sò stati fatti alcuni cambiamenti abbastanza boni, cum'è miglioramenti in l'operazioni quandu cambianu e dimensioni di i finestri, frà altri cose.
Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cun questu gestore di finestra, devenu sapè l'ughjettivu principale di u prugettu IceWM hè di avè un gestore di finestra cù un bellu aspettu è à u listessu tempu luce. IceWM pò esse cunfiguratu cù i fugliali di testu simplici chì si trovanu in u repertoriu di casa di ogni utilizatore, chì facilita a persunalizazione è a copia di a cunfigurazione.
U gestore di a finestra IceWM include opzionalmente una barra di attività, menu, contatori di rete è CPU, verificà per email è guardà.
Principali novità di IceWM 2.9.9
In questa nova versione I cambiamenti sò stati fatti per chì i percentuali sò avà permessi di avè un puntu decimale in i cumandamenti icesh "sizeto" è "sizeby".
Un altru cambiamentu impurtante hè quellu aghjurnamentu migliuratu di i buttoni di u spaziu di travagliu per PagerShowPreview. In più di questu, in i cambiamenti di a finestra, solu i buttuni di l'area di travagliu affettati sò ridisegnati, chì si traduce in una ottimisazione riducendu u nùmeru di volte in quale i buttuni di l'area di travagliu anu da esse redisplayed.
Hè ancu messu in evidenza chì sò state aghjunte novi combinazioni di chjave per l'operazione di ridimensionamentu di a finestra, stu cambiamentu migliurà a dimensione à u cumandamentu detectendu automaticamente è prevenendu i prublemi cù prima ridimensionamentu è poi movendu una finestra in u stessu cumandamentu.
Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:
- Da questa nova versione, più entità HTML sò supportati in icehelp.
- Eliminata a dipendenza da asciidoc è preferite u formatu di markdown per u manuale.
- Aggiuntu icesh è Markdown per generà html manuale cù CMake.
- Hè avà pussibule detectà automaticamente è prevene e cundizioni di corsa di ghiaccio in relazione à u muvimentu di a finestra è a dimensione
- L'applicazioni di docking WindowMaker sò supportate.
- Migliuratu a precisione di u cumandamentu "sizeto" in icesh
- Aghjunghjite novi cumandamenti "estensioni" è "spaziu di travagliu" à icesh.
Finalmente sè vulete sapè di più nantu à tutti i cambiamenti realizati in sta nova versione di IceWM 2.9.9, pudete verificà a lista cambiamenti cumpleti in u ligame seguente.
Cume installà IceWM in Ubuntu è derivati?
Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione di u gestore di finestra IceWM nantu à i so sistemi, ponu fà cusì aprendu un terminal è nantu à ellu scriveranu u cumandimu seguente:
sudo apt-get install icewm icewm-themes
Un altru mètudu di stallà IceWM genericamente, hè scaricatu è cumpilendu u codice fonte nantu à u vostru propiu. Hè vale à dì chì u metudu hè simplice è ùn hà micca bisognu di esse un espertu in Linux per pudè fà, basta à avè un pocu di pacienza è cun questu avete installatu stu gestore di finestra.
Per pudè eseguisce a stallazione, avemu da apre un terminal è in questu avemu da scrive u cumandimu seguitu per pudè ottene u codice fonte:
git clone https://github.com/bbidulock/icewm.git
Una volta stu hè fattu, avà avemu da entre in u cartulare ottenutu cù
cd icewm
È procedemu à eseguisce i seguenti cumandamenti per fà a stallazione, ognunu à a fine di u precedente:
./autogen.sh ./configure make make DESTDIR="$pkgdir" install
È fattu cun ella Pudete avà principià aduprà stu manager in u vostru sistema, basta à chjude a so sessione d'utilizatore attuale è inizià una nova, ma selezziunate IceWM. In quantu à a cunfigurazione pudete truvà parechji tutoriali in Youtube.
Ancu in u web ci sò parechje guide, in particulare in Ubuntu Wiki, induve cunsiglianu l'usu di strumenti cum'è iceme, iceconf, icewmconf è icepref.
Sianu the first to comment