Canonical hà publicatu a liberazione di a nova versione di i vostri arnesi per urganizà u funziunamentu di i cuntenenti insulati LXC 4.0, u gestore di cuntenenu LXD 4.0 è u FS LXCFS virtuale 4.0 per a simulazione in contenitori virtualizzati / proc, / sys è cgroupfs per distribuzioni senza supportu per i spazi di nomi cgroup.
Per quelli chì ùn sanu micca sti strumenti, devenu sapè LXC hè un tempu di esecuzione per l'esecuzione sia di contenitori di sistema sia di contenitori per applicazioni individuali (OCI). LXC include a libreria liblxc, un inseme di utilità, mudelli per creà cuntenitori, è un inseme di cartulari per vari linguaggi di prugrammazione.
LXD hè un plug-in per LXC, CRIU è QEMU ciò chì hè adupratu per gestisce centralmente cuntenitori è macchine virtuali nantu à unu o più servitori. Se LXC hè un toolkit di livellu bassu per manipulà à u nivellu di cuntenituri individuali, LXD hè implementatu cum'è un prucessu di fondu chì accetta richieste nantu à a rete via l'API REST è vi permette di creà cunfigurazioni scalabili implementate in un cluster di servitori multipli.
Supporta vari backends di archiviazione (albero di repertoriu, ZFS, Btrfs, LVM), istantanee cù un tagliu di statu, migrazione in diretta di cuntenitori di travagliu da una macchina à l'altru, è strumenti per urganizà u almacenamentu di l'immagine. U codice LXD hè scrittu in Go è hè distribuitu sottu a licenza Apache 2.0.
Chì ci hè di novu in LXC 4.0?
In sta nova versione, u controller per travaglià cù cgroup hè statu completamente riscrittu, Oltre à què aghjuntu un supportu per a ghjerarchia unificata di cgroup (cgroup2), aghjunghjenu funzionalità di controller di congelatore cù a quale pudete smette di travaglià nantu à cgroup è liberà temporaneamente alcune risorse (CPU, I / O è forse ancu memoria) per eseguisce altre attività.
dinù aghjuntu supportu per u sottosistema di kernel "pidfd" cuncepitu per gestisce a situazione di riutilizazione PID (pidfd si unisce à un prucessu specificu è ùn cambia micca, mentre u PID pò esse ligatu à un altru prucessu dopu à a fine di u prucessu attuale assuciatu à questu PID)
Inoltre, una infrastruttura hè stata implementata per intercettà e chjamate di u sistema è a creazione è l'eliminazione sò state migliorate per i dispositivi di rete, è ancu u so muvimentu trà i spazii di nomi di u sottosistema di rete.
È a capacità di spostà dispositivi di rete senza fili (nl80211) in contenitori hè stata implementata.
Chì ci hè di novu in LXD 4.0?
Per segmentà i servitori LXD, un cuncettu di prughjettu hè statu prupostu chì simplifica a gestione di gruppi di cuntenitori è di macchine virtuali. Ogni prughjettu pò cumprende u so propiu gruppu di cuntenitori, macchine virtuali, immagini, profili è partizioni di stoccaggio. In relazione à i prughjetti, pudete stabilisce e vostre restrizioni è cambià i paràmetri.
U supportu per u lanciu micca solu di cuntenitori, ma ancu di macchine virtuali, ancu supportu per l'intercepzione di chjamate di sistema per cuntenitori, è supportu per shiftfs, un FS virtuale per assignà punti di muntatura à u spaziu di nomi di l'utente (spaziu di nome di l'utente).
Aghjuntu a capacità di cunfigurà l'indirizzu MAC è di determinà l'indirizzu surghjente per NAT è ancu una API aghjunta per gestisce i ligami in DHCP.
In questa nova versione hè furnita dinò a creazione automatizata di istantanee di l'ambienti è di e sezzioni di almacenamentu cù a capacità di definisce a vita di una istantanea.
Di l'altri cambiamenti citati in l'annunziu:
- Implantazione di salvezza è recuperazione di l'ambiente.
- Aggiunta API per monitorà u statu di a rete (informazioni di rete lxc).
- Novi tippi di adattatori di rete "ipvlan" è "routed" sò pruposti.
- Aggiunto backend per aduprà archivi basati CephFS.
- I Clusters supportanu a replica di l'immagine è e configurazioni multi-architetturali.
- Aggiuntu Cuntrollu d'Accessu Rulatu Basatu (RBAC).
- Supportu aghjuntu per CGroup2.
- U supportu per Nftables hè statu aghjuntu.
Finalmente sè vulete sapè ne di più nantu à e nutizie di sta nova versione, pudete cuntrollà i dettagli In u ligame seguente.
Sianu the first to comment