Ricentimenti Valve hà annunziatu una nova versione di u prughjettu Proton 4.2-1, chì si basa nantu à e realizazioni di u prughjettu Wine è hà per scopu di assicurà u lanciamentu di l'applicazioni di ghjocu Linux create per Windows è presentate in u catalogu Steam.
Prutonu 4.2-1 hè marcatu cum'è a prima versione stabile di u prugettu (E versioni precedenti avianu u statutu di e versioni beta). I sviluppi di u prugettu sò distribuiti sottu a licenza BSD.
Appena sò pronti I cambiamenti sviluppati in Proton trascinanu à u Vinu originale è prughjetti cunnessi, cum'è DXVK è vkd3d.
Per quale hè Ùn site micca sappiutu di u prugettu Proton, vi possu dì brevemente chì vi permette di lancià applicazioni di ghjocu chì sò dispunibili solu per Windows direttamente nantu à u cliente Steam Linux.
U pacchettu include l'implementazione di DirectX 10/11 (basatu annantu à DXVK) è 12 (basatu annantu à vkd3d), travaglia per mezu di a traduzzione di chjamate DirectX à l'API Vulkan, furnisce un supportu miglioratu per i controllori di ghjocu è a capacità di aduprà u modu di schermu pienu, indipendentemente da e risoluzioni di schermu supportate in i ghjochi.
Rispuntendu à u prughjettu originale di Wine, e prestazioni di ghjochi multi-threaded sò aumentate significativamente.
Index
Chì ci hè di novu in sta versione di Proton 4.2-1?
A nova versione hè notevuli per l'aghjurnamentu di u codice di basa per Wine 4.2. Rispuntendu à u ramu precedente basatu annantu à Wine 3.16, a dimensione di i patch specifici à Protoni hè diminuita significativamente, cume 166 patch ponu esse trasferiti à a basa di codice principale di u Vinu.
Per esempiu, recentemente, una nova implementazione di l'API XAudio2 si trasferì à Wine secondu u prugettu FAudio. E differenze glubali trà Wine 3.16 è Wine 4.2 includenu più di 2,400 cambiamenti.
Principali cambiamenti in Proton 4.2-1
Cù a liberazione di sta nova versione di Proton 4.2-1 pudemu mette in evidenza chì u stratu DXVK (Implementazione DXGI, Direct3D 10 è Direct3D 11 in cima à l'API Vulkan) hè stata aghjurnata à a versione 1.0.1.
Cù l'inclusione di sta versione 1.0.1 Cateni rimossi cù allocazione di memoria in sistemi cù chips Intel Bay Trail.
In più di a regressione fissa in u codice di gestione di u culore DXGI è di i prublemi risolti cù Star Wars Battlefront (2015), Resident Evil 2, Devil May Cry 5 è World of Warcraft.
D 'altra banda, Pudemu ancu mette in risaltu chì in Proton 4.2-1 ci era un megliu comportamentu di u cursore di u mouse in i ghjochi, cumpresu Resident Evil 2 è Devil May Cry 5.
Di l'altri cambiamenti chì ponu esse messi in risaltu in sta nova versione, truvemu i seguenti:
- FAudio aghjurnatu à 19.03-13-gd07f69f.
- Problemi risolti cù u ghjocu in rete in NBA 2K19 è NBA 2K18.
- Arregulati bug chì purtavanu a duplicazione di controllori di ghjocu in ghjochi basati in SDL2, cumpresu RiME.
- U supportu aghjuntu per a nova versione di u graficu Vulkan 1.1.104 API (per l'applicazioni, l'infurmazioni nantu à u supportu per a versione Vulkan 1.1 hè trasferitu invece di 1.0).
- U modalità di schermu pienu hè avà dispunibuli per i ghjochi basati in GDI.
- Un supportu miglioratu per i ghjochi chì utilizanu IVRInput per cuntrullà e cuffie VR.
- Migliuramenti di u sistema di muntatura. Hè aghjuntu u cumandamentu "fà aiutu" per a documentazione di custruimentu.
Cume attivà Proton in Steam?
Se site interessatu à pruvà Proton, duvete installà a versione beta di Steam Play per Linux o unitevi à a beta Linux da u cliente Steam.
Per questu Duvianu apre u cliente Steam è cliccà nantu à Steam in l'angulu in alto à sinistra è dopu Impostazioni.
In a sezzione "Account" truverete l'opzione di registrà per a versione beta. Facendu questu è accettendu chjuderà u cliente Steam è scaricà a versione beta (una nova installazione).
À a fine è dopu avè accede à u so contu, tornanu à a stessa strada per verificà chì stanu dighjà aduprendu Proton.
Ora pudete installà i vostri ghjochi cum'è di solitu, vi serà ricurdatu per a sola volta chì Proton hè adupratu per questu.
Sianu the first to comment