A nova versione di QEMU 4.0 hè digià stata liberata

qemu in Ubuntu

l sviluppatori di u prugettu QEMU anu annunziatu u lanciamentu di a nova versione de QEMU 4.0. In quale novi funziunalità sò messi in risaltu cume supportu per estensioni d'istruzzioni ARMv8 +, correzioni di bug, è ancu di più.

Per quelli chì ùn sanu micca di QEMU, devenu sapè hè una applicazione surghjente libera è aperta licenziatu in parte cù a LGPL è a GNU GPL chì A so funzione hè l'emulazione di processori basata annantu à a traduzzione dinamica di binarii.

Permette di gestisce un prugramma creatu per una sola piattaforma hardware in un sistema cù una architettura completamente diversa, per esempiu, esecutendu una applicazione ARM in un PC compatibile x86.

In modu di virtualizazione in QEMU, e prestazioni di u codice in esecuzione in un ambiente isolatu sò vicinu à u sistema nativu esecutendu direttamente istruzioni nantu à a CPU è aduprendu l'ipervisore Xen o u modulu KVM.

Inizialmente, u prugettu hè statu creatu da Fabrice Bellard (Fabrice Bellard) per permette u lanciamentu di executables Linux creati per a piattaforma x86 nantu à architetture diverse da x86.

Durante l'anni di sviluppu, u supportu per l'emulazione cumpleta di 14 architetture hardware hè statu aghjuntu, u numeru di dispositivi hardware emulati hà superatu 400. Durante a preparazione di a versione 4.0, più di 3100 cambiamenti sò stati fatti à 220 sviluppatori.

Principali novità di QEMU 4.0

Cum'è menzionatu à l'iniziu, una di e novità principali in sta nova versione di QEMU 4.0 hè supportu per estensioni di struzzioni ARMv8 + da questu hè statu aghjuntu à l'emulatore di l'architettura ARM, oltri per SB, PredInv, HPD, LOR, FHM, AA32HPD, PAuth, JSConv, CondM, FRINT è BTI.

Una altra novità hè l'aghjuntu emulazione ARM PMU migliorata (Unità di Gestione di Potenza). A piattaforma virt aghjusta a capacità di aduprà più di 255 GB di RAM è supportu per immagini u-boot cù u tippu "noload".

L'emulatore di l'architettura x86 annantu à HAX Virtualization Acceleration Engine (Esecuzione Accelerata di Hardware Intel) hà ricevutu supportu per l'òspiti cumpiacenti POSIX, cum'è Linux è NetBSD (prima solu supportatu nantu à a piattaforma Darwin).

dinù aghjuntu supportu per l'emulazione CPU I7200 (nanoMIPS32 ISA) è I6500 (MIPS64R6 ISA), a capacità di trattà richieste di tippu CPU cù u QMP (QEMU Management Protocol).

Mentre in l'emulatore di l'architettura PowerPC, u supportu per l'emulazione di u cuntrullore d'interruzzione XIVE hè statu aghjuntu, u supportu per POWER9 hè statu allargatu, è per a serie P, l'opzione hot plug per i jumper hè stata aghjunta PCI principale (PHB, ponte host PCI). A prutezzione predefinita Spectre è Meltdown hè attivata

U supportu per l'emulazione PCI è USB hè statu aghjuntu à l'emulatore di l'architettura RISC-V. U servitore di debugging integratu (gdbserver) supporta a definizione di liste di log in i file XML.

Cume installà QEMU in Ubuntu è derivati?

Se vulete installà sta applicazione nantu à u vostru sistema, duvete sapè chì à u mumentu i pacchetti ùn sò ancu stati aghjurnati à a versione 4.0, dunque hè solu una quistione di ghjorni.

Per installà sta applicazione avemu da apre un terminal è duvemu installà alcuni pacchetti addiziunali per pudè travaglià cù prublemi cù QEMU in u nostru sistema.

Avemu da apre un terminal Ctrl + Alt + T è scrivemu u seguente:

sudo apt-get install qemu-kvm qemu virt-manager virt-viewer libvirt-bin

Basta à aspettà chì i pacchetti necessarii è a so installazione sianu scaricati. Una volta compiutu stu prucessu, pudemu cumincià à aduprà sta applicazione in u nostru sistema.

Per apre QEMU, basta à circallu in u nostru menù di applicazioni è lanciallu. Se dopu a stallazione, quandu prova à apre Virt Manager l'errore si verifica:

"Impussibule di cunnette vi à libtid"

Una suluzione simplice per risolve stu prublema hè riavviate u vostru urdinatore è à u principiu di novu in u vostru sistema pruvate à apre u prugramma.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.