A nova versione di Qt Design Studio 2.0 hè digià stata liberata

A nova versione di Qt Design Studio 2.0 hè stata liberata, Questa versione vene cun qualchì cambiamentu abbastanza grande, cumpresu un strumentu di segnalazione di crash basatu in Google Crashpad (un meccanismu per catturà, archivà è trasmette i rapporti di crash post-mortem da un'applicazione à un servitore di raccolta upstream).

Per impostazione predefinita, Crashpad ùn carica micca i rapporti di crash generati perchè cattura cuntenutu arbitrariu da a memoria di prucessu falluta di Qt Design Studio. Dunque, u dump puderia cuntene informazioni sensibili cum'è nomi di prughjetti.

Per quale hè ignuratu di Qt Design Studio, devenu sapè ciò chì hè un ambiente per a cuncezzione di l'interfacce utente è u sviluppu di applicazioni grafiche basate nantu à Qt. Qt Design Studio facilita à i cuncettori è sviluppatori di travaglià inseme per creà prototipi funziunali di interfacce cumplesse è scalabili.

I cuncettori ponu fighjà solu nantu à u cuncepimentu graficu, Mentre i sviluppatori ponu fighjà nantu à u sviluppu di logica d'applicazione aduprendu codice QML autogeneratu per i disegni, aduprendu u flussu di travagliu offertu in Qt Design Studio, pudete cunvertisce disegni preparati in Photoshop o in altri editori grafichi in prototipi di travagliu adatti per u lanciamentu nantu à dispositivi veri in pochi minuti.

Principali novità di Qt Design Studio 2.0

Una di e novità principali chì si distingue in sta nova versione di Qt Design Studio 2.0 hè u sustegnu sperimentale per Qt 6 (versione chì hè stata liberata pochi ghjorni fà, se vulete sapè ne di più si pò cunsultà a publicazione chì avemu fattu In u ligame seguente), postu chì sta versione include una API grafica astratta chì ùn dipende micca da l'API 3D sistema upirativu.

Un altru cambiamentu chì hè presentatu in sta nova versione hè u strumentu di segnalazione di bug chì era dighjà menzionatu à l'iniziu. U pacchettu include un plug-in per a raccolta di telemetria, identicu à quellu furnitu in Qt Creator.

U plugin hè basatu annantu à u quadru KUserFeedback sviluppatu da u prugettu KDE. Attraversu a cunfigurazione, l'utente pò cuntrullà chì tippu di dati hè trasmessu à u servitore esternu è selezziunà u livellu di dettagliu di a telemetria. Per impostazione predefinita, a raccolta di telemetria hè disattivata, ma se volenu, l'utenti ponu participà à a raccolta anonima di informazioni nantu à l'usu di u pruduttu per migliorà ulteriormente a so qualità.

Seguità a frequenza è u tempu di usu di funzioni particulari in l'applicazione. Fornendu noi questi dati, l'utenti ci aiutanu à migliorà e versioni future di Qt Design Studio. Capimu megliu cumu i nostri utilizatori utilizanu u pruduttu è quantu hè impurtante una caratteristica particulare.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu in sta nova versione:

  • Hè aghjuntu un supportu per a generazione di miniature, cù l'aiutu di quale, per esempiu, pudete creà suggerimenti è icone di anteprima chì ripetenu elementi di l'interfaccia.
  • Un supportu sperimentale per Qt Bridge hè statu messu in opera per impurtà disegni da Figma.
  • Hè aghjunta a capacità di creà prughjetti per u quadru Qt per MCU, chì vi permette di creà applicazioni per microcontrollori è dispositivi à bassa potenza.
  • L'interfaccia per creà effetti 2D hè stata cambiata.

Infine, sè vulete sapè ne di più di sta nova versione, è ancu di u software, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Uttenite Design Studio 2.0

Per quelli chì sò interessati, per piacè sapete chì a versione cummerciale è l'edizione comunitaria di Qt Design Studio. A versione cummerciale hè furnita gratuitamente è permette a distribuzione di i cumpunenti di l'interfaccia preparata solu à i detentori di una licenza commerciale per Qt. Community Edition ùn impone restrizioni d'usu, ma ùn include micca moduli per importà grafiche da Photoshop è Sketch.

L'applicazione hè una versione specializata di l'ambiente Qt Creator, custruita da un repositoriu cumunu. A maiò parte di i cambiamenti specifici di Qt Design Studio vanu à a basa di codice principale di Qt Creator. L'integrazioni Photoshop è Sketch sò pruprietarii.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.