U protone chì corre nantu à Steam hè statu recentemente aggiornatu per migliurà assai l'esperienza di ghjocu per l'utilizatori di Linux.. Cù sta aghjurnamentu, ancu i ghjochi Windows chì ùn anu micca publicatu a versione Linux ponu esse installati direttamente da Steam in Linux.
Valve hà annunziatu un aghjurnamentu di "Steam Play" chì offre ghjochi per tutte e piattaforme Windows, Linux è Mac. Questa aghjurnamentu hà per scopu di migliorà drammaticamente l'esperienza di ghjocu per l'utenti di Linux.
Hè impurtante menziunà què aghjurnamenti nantu à u ramu 3.16 (filiale attuale di Proton) sò marcati cù u statutu beta (u numeru 3.16 hè sceltu cum'è u numeru di versione adupratu per Wine).
I sviluppi di u prugettu sò distribuiti sottu a licenza BSD.
Appena sò pronti, i cambiamenti sviluppati in Proton sò riportati à u prughjettu originale Wine è prughjetti cunnessi, cum'è DXVK è vkd3d, per esempiu, una nova implementazione di l'API XAudio2 hè stata recentemente spustata in Wine basata annantu à u prugettu FAudio.
À propositu di Proton
Per quelli chì ùn cunnoscenu micca a funzionalità di Proton, ti possu dì chì questu utilizeghja u strumentu cumpatibile "vinu" hè generalmente usatu per ghjucà à ghjochi per Windows in Linux, ma in a nova aghjurnamentu, l'uttellu cumpatibile "Proton" basatu in Wine hè aduttatu.
Per piacè nutate chì Proton hè un software open source, publicatu in GitHub. Aduprendu Proton, chì hè una versione migliorata di Wine, avà Hè pussibule installà è gestisce i tituli di ghjochi Windows in Linux direttamente da Steam.
Inoltre, u supportu Steamworks nativu è OpenVR hè statu ancu compiu.
Inoltre, DirectX 11 è DirectX 12 sò implementati nantu à Vulkan, chì migliora e prestazioni di ghjochi multi-threaded, supporta a riproduzione à pienu schermu senza dipende da a risoluzione di u monitoru senza u desktop virtuale, è hè compatibile cù tutti i controller di ghjocu compatibili Steam compatibili Linux.
Attualmente Proton hà una lista di ghjochi dighjà testati è supportati da Steam, ancu se pudete truvà alcune cumunità in rete chì anu una lista più larga di ghjochi testati è i so risultati.
- Beat Saber
- Bejeweled 2 Deluxe
- Club di Letteratura Doki Doki!
- DOOM II: Infernu nantu à a Terra
- DOOM VFR
- Dungeon di l'Infinitu
- Li ndicazzioni Shelter
- FATE
- FINAL FANTASY IV
- In The Breach
- Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2013
- Munti & Lama
- Mount & Blade: Cù Focu è Spada
- NieR: automata
- PAYDAY: U Heist
- QUÀ
- STALKER: Ombra di Chernobyl
- Stick Fight: U Ghjocu
- Star Wars: Battlefront 2
- Tekken 7
- L'Ultima Rimbinnata
- Tropicu 4
- Ultimu Doom
- Warhammer 40,000: Dawn of War - Cruciata Oscura;
- Warhammer 40,000: Alba di Guerra - Tempesta di l'Anima.
Principali novità di Proton 3.16-8
Cum’ellu si dicia à u principiu Valve hà publicatu una nova versione di u prughjettu Proton 3.16-8.
In a nova versione di DXVK, l'implementazione Direct3D 10/11 nantu à l'API Vulkan, aghjurnata à a versione 1.0.
L'API di Steamworks hà sviluppatu u supportu per i vechji ghjochi è alcuni novi, cum'è Battlerite.
In più di questu, i prublemi sò stati risolti quandu si move u cursore in l'angulu inferiore destro in ghjochi basati annantu à u mutore Unity.
D'altra parte, sHà fattu correzioni d'accessu à a rete per certi ghjochi, cumpresu "Sword Art Online: Fatal Bullet".
E risolve i prublemi in certi ghjochi DirectX 9, cumpresu u ghjocu "Final Fantasy XI".
Se site interessatu à pruvà Proton, duvete installà a versione beta di Steam Play per Linux o unitevi à a beta Linux da u cliente Steam.
Per questu Duvianu apre u cliente Steam è cliccà nantu à Steam in l'angulu in alto à sinistra è dopu Impostazioni.
In a sezzione "Account" truverete l'opzione di registrà per a versione beta. Facendu questu è accettendu chjuderà u cliente Steam è scaricà a versione beta (una nova installazione).
À a fine è dopu avè accede à u so contu, tornanu à a stessa strada per verificà chì stanu dighjà aduprendu Proton.
Ora pudete installà i vostri ghjochi cum'è di solitu, vi serà ricurdatu per a sola volta chì Proton hè adupratu per questu.
Sianu the first to comment