A prima versione preliminare di Android 11 hè digià stata liberata è sò e so nutizie

Android11

Google vene di presentà una versione di prova di Android 11, in quale vari cambiamenti è novità sò presentati chì Google hà in mente per a versione stabile di Android 11, chì hè prevista per ghjunghje durante l'ultimi mesi di l'annu.

Questa versione precedente Android 11 Hè preparatu per alcuni dispositivi, chì sò i seguenti: Pixel 2/2 XL, Pixel 3/3 XL, Pixel 3a / 3a XL è Pixel 4/4 XL. Mentre per altri dispositivi chì si aghjurnanu da OTA, si prevede di pudè pruvà Android 11 di maghju.

Principali nutizie di Android 11

Di e principali novità chì sò messe in risaltu in l'annunziu di sta liberazione, hè menzionatu chì per l'emulatore Android hè stata aghjunta a capacità sperimentale di gestisce codice d'applicazione 32-bit è 64-bit compilatu per l'architettura ARM, circundatu da l'immagine di sistema Android 11 creata per l'architettura x86_64 in esecuzione nantu à l'emulatore.

Un altru di i cambiamenti chì spiccanu hè u supportu allargatu per u standard mobile 5G, chì furnisce una larghezza di banda più alta è menu latenza. Applicazioni chì creanu una grande rete di carica è eseguiscenu azzioni cum'è guardà streaming video in qualità 4K è scaricate e risorse di ghjocu in alta risoluzione ponu avà travaglià micca solu quandu sò cunnessi via Wi-Fi, ma ancu quandu travaglianu via a rete di un operatore di rete mobile.

Per simplificà l'adattazione di l'applicazioni in quantu à i canali di cumunicazione 5G, l'API di misura dinamica hè stata estesa, chì hè adupratu per verificà se a cunnessione hè incaricata per u trafficu è s'ellu hè pussibile trasferisce una grande quantità di dati attraversu. Questa API copre avà e rete cellulari è vi permette di determinà a cunnessione à un fornitore chì furnisce una tarifa veramente illimitata quandu si cunnette nantu à 5G.

In l 'altra banda U supportu per i novi tippi di schermu "pinhole" è "cascata" hè ancu citatu. L'applicazioni ponu avà determinà a presenza di aree addiziunali visibili è cechi nantu à sti schermi aduprendu l'API standard di ritaglio di schermu. Per copre e faccie laterali è urganizà l'interazzione in e zone vicinu à i bordi di i schermi "cascata", novi chjamati sò pruposti in l'API.

L'API di suggerimentu Wifi hè stata migliurata y permette l'applicazione (gestore di cunnessione di rete) influenza l'algoritmu per sceglie rete wireless preferite trasmissendu un elencu classificatu di rete, è ancu tenendu contu di metriche addiziunali quandu si sceglie una rete, cume informazioni nantu à a larghezza di banda è a qualità di u canale di cumunicazione durante l'ultima cunnessione.

Hè aghjuntu u capacità di gestisce rete wireless chì supportanu u standard Hotspot 2.0 (Passpoint), cumprendu a contabilità per a scadenza di u prufilu di l'utente è a capacità di aduprà certificati autofirmati in i profili.

Hè stata realizata Cambiamenti per Simplificà a Migrazione di Applicazioni in Storage Scoped, chì vi permette di isolà i fugliali di l'applicazione nantu à un discu esternu (per esempiu, nantu à una carta SD). Quandu si usa Scoped Storage, i dati di l'applicazione sò limitati à un repertoriu separatu è l'accessu à e cullezzione cumune di fugliali media richiede permessi separati. Android 11 mette in opera u supportu per u modu opzionale di accessu à i media via i percorsi di file cumpleti, hà aggiornatu l'API DocumentsUI, è hà aghjuntu a capacità di eseguisce operazioni batch in u MediaStore.

Capacità avanzata di aduprà sensori biometrici per l'autenticazione. L'API BiometricPrompt, chì offre un dialogu universale per l'autenticazione biometrica, hà aghjuntu un supportu per trè tippi di autentificatori: credenziali di fiducia, debuli è dispositivi.

Integrazione BiometricPrompt simplificata cù varie architetture d'applicazione, micca limitate à l'usu di a classe Attività.

Per simplificà a prova per a compatibilità di l'applicazioni cù Android 11, l'interfaccia di «Opzioni di Sviluppatore »è l'utilità adb furnisce paràmetri per attivà è disattivà e capacità chì affettanu a cumpatibilità. Elenchi grigi d'interfacce di software ristretti chì ùn sò micca furniti in u SDK sò stati aggiornati.

Se vulete sapè ne di più, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente. 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.