A versione beta di Ubuntu Budgie 19.04 arriva è queste sò e so novità

discoding

Cù a liberazione di a versione beta di Ubuntu 19.04 "Disco Dingo" hà iniziatu a liberazione di e versioni beta di i diversi sapori di Ubuntu, di quale oghje parleremu di Ubuntu Budgie 19.04 "Disco Dingo".

Ieri i sviluppatori incaricati di u prugettu Ubuntu Budgie anu publicatu a versione beta di Ubuntu Budgie 19.04 "Disco Dingo)"Chì pò esse digià messu à prova da a cumunità per aiutà à a rilevazione di l'errori o per sapè cumu anderà u sviluppu di ciò chì serà sta prossima versione di u sistema.

Chì ci hè di novu in l'Ubuntu Budgie 19.04 beta "Disco Dingo"?

Sta nova versione di "Disco Dingo" marca a transizione à u novu Kernel 5.0 in Ubuntu Budgie 19.04 è Budgie Desktop 10.5 è Gnome 3.32, cumprese Gnome Files 3.3

In più di questu i sviluppatori anu aghjustatu "Ubuntu Budgie Welcome" cum'è icona di prugramma predeterminatu cù una sezione per l'installazione rapida di pacchetti instantani cù navigatori web GNOME, Midori, Vivaldi, Firefox, Chrome è Chromium.

U navigatore web Firefox hè statu stabilitu cum'è u navigatore predeterminatu in questu Ubuntu Budgie 19.04 beta è per difettu, Aggiunta un'interfaccia Catfish per ricerca di file è testu.

Budgie Desktop 10.5

Budgie 10.5

Questa beta vene cun u desktop Budgie Desktop 10.5 in cui pudetePuderemu truvà chì u widget di uscita sonora di Raven permette avà fà un cambiamentu di dispositivu glubale è cuntrollu di voluminu per ogni applicazione è cambiamentu di dispositivu (l'audio di ogni applicazione o dispusitivu hè trattatu separatamente).

Cun ella dinò a capacità di mute o unmute applicazioni hè messa in risaltu.

In i paràmetri di u scrittore di Budgie, in Reaven, in sta sezzione, pudete mustrà è piattà i widget individuali, oltre à attivà a capacità di aumentà u vostru vulume sopra à 100% in Raven.

D'altra parte pudemu truvà chì avà u raggruppamentu di e finestre di a stessa applicazione sia supportatu opzionalmente. Ciò include ancu raggruppà e notifiche di una app.

Cambiamenti in Ubuntu Budgie 19.04

Da i cambiamenti fatti da i sviluppatori in sta versione pudemu rimarcà chì a fonte di u sistema hè stata cambiata in "Noto Sans" eccettu per a fonte terminale.

Qualchidunu di i richieste da a cumunità sò stati intesi è di elli i sviluppatori sò passati à u gestore di file Nautilus per Nemo.

Cù questu cambiamentu di gestore di file avemu trovu l'integrazione Budgie-Nemo in l'opzioni Cliccate cù u buttone drittu per cambià u fondu, principià Budgie-desktop setup. In più di questu Nemo pò esse partitu da Plank, è ancu da l'applet di icone-task-list.

Ancu in e dumande ascoltate da i sviluppatori Plank Dock hè statu avà cambiatu à u fondu di u schermu hè trasparente è hà animazioni di saltu per difettu.

De pacchetti chì sò stati rimossi da u sistema, avemu trovu chì TLP ùn hè più inclusu in l'installazione di u sistema.

Questu hè perchè i sviluppatori sustenenu chì:

U risparmiu di energia di u kernel in u kernel 4.18 è più tardi hè significativu per i computer più recenti. TLP hè sempre dispunibule per esse installatu se u risparmiu di energia di u kernel ùn vi affetta micca per via di l'usu di una CPU più vechja.

A bandera Caffeina hè stata rimossa è rimpiazzata da l'applet nativu di budgie di caffeina chì hè inclusu cù u desktop Budgie 10.5.

Se vulete sapè ne di più, pudete verificà i cambiamenti In u ligame seguente. 

Scaricate è pruvate Ubuntu Budgie 19.04 "Disco Dingo"

Infine, Se vulete sapè di più nantu à ciò chì hè novu chì hè statu preparatu in sta versione beta di Ubuntu Budgie 19.04 "Disco Dingo" o se vulete participà è aiutà à a rilevazione di errori.

Pudete ottene l'immagine di u sistema, andendu da u ligame seguente. Pudete salvà l'immagine cù l'aiutu di Etcher.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Immagine segnaposto Jose Francisco Barrantes dijo

    Aghju pruvatu à installà u lettore Amarok AUDIO chì hè u mo preferitu è ​​ùn pò micca. . . Sapete ciò chì hè l'amici prima chì sia andatu direttamente da u - software chì porta per difettu - Aghju pruvatu ancu da u Terminale è Nunda ????

bool (veru)