Ardor 6.0 arriva cù parechji cambiamenti significativi per migliurà affidabilità è qualità

Hè statu introduttu pocu fà a liberazione di a nova versione di u famosu editore audio Ardor 6.0. Sta nova versione introduce parechji cambiamenti architettonichi significativi per migliurà l'affidabilità è a qualità di l'applicazione.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Ardor, duvete sapè chì sta applicazione Hè disignatu per a registrazione di multi-canali, l'elaborazione di u sonu è u mischiu. Ci hè una cronologia multitraccia, un livellu illimitatu di inversione di cambiamenti in tuttu u travagliu cù u fugliale (ancu dopu a chjusura di u prugramma), supportu per una varietà di interfacce hardware.

U prugramma hè posizionatu cum'è un analogu gratuitu di ProTools, Nuendo, Pyramix è Sequoia strumenti prufessiunali. U codice Ardor hè distribuitu sottu a licenza GPLv2.

Cosa hè novu in Ardor 6.0?

In questa nova versione di l'applicazione, a mutore di resampling di alta qualitàchì sE pò esse adupratu quandu si travaglia cù flussi cù una frequenza di campionamentu variabile. U novu mutore hà permessu di simplificà u codice core Ardor, furnì un trattamentu currettu di l'uscita sonora per e tracce MIDI è hà postu e basi per l'indipendenza successiva di u tassu di campionamentu in Ardor.

Un altru cambiamentu chì hè presentatu hè u capacità di monitorà ogni cumbinazione di fonti sonore. Nanzu, era pussibule monitorà u signale scaricatu da u discu o furnitu à l'input audio. Avà sì i signali ponu esse monitorati simultaneamente (ascultate simultaneamente i dati di u discu è ascoltate u segnale di ingressu).

A funzione Grid, chì hè sovraccaricata di modi, hè divisa in duie funzioni separate: Grid è Snap. Snap hà caratteristiche ligate à u ligame, chì rende u comportamentu di a rete più prevedibile è eliminava a necessità di cambià costantemente trà i diversi modi di rete.

U metudu di U processu di dati MIDI durante a riproduzione hè cambiatu cumpletamente, chì hà eliminatu assai prublemi chì impediscenu a mudificazione, cum'è note appiccicose, cumpurtamentu stranu durante u ciclu, è note chì spariscenu. Inoltre, a visualizazione di velocità hè simplificata. Per e note MIDI, a visualizazione di velocità hè furnita in forma di strisce.

Un novu sistema di gestione di ligami plug-in hè statu introduttu chì furnisce strumenti per fà cunnessioni arbitrarie trà plug-in, oltre à permette di implementà funzioni cum'è gestisce più istanze di u listessu plug-in, dividendu u signale audio per alimentà più input plug-in, è furnisce plug-in cù accessu à l'input Ausiliari di AudioUnit.

Ancu sSupporta i ligami arbitrarii liganti à i plugins per simplificà a so categurizazione (Per circa 2000 plugins, etichette cum'è Vocal è EQ sò dighjà messe.)

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Hè aghjuntu un schermu di Statistiche di Plugin DSP chì supporta a visualizazione di dati aggregati è informazioni relative à ogni plugin.
  • In u backend per u sottosistema audio ALSA, hè pussibule assignà diversi dispositivi per l'entrata è a uscita, è ancu per visualizà dispositivi secondarii.
  • Un novu back-end hè statu aghjuntu per PulseAudio, chì hè sempre limitatu à a riproduzione, ma pò esse utile per mischjà è urganizà in Linux quandu si travaglia cù dispositivi Blutooth.
  • Aggiuntu supportu per importà è esportà file MP3 in tutte e piattaforme. Hè aghjunta a capacità di aduprà FLAC cum'è furmatu nativu per a registrazione. Un dialogu hè statu aghjuntu per stabilisce parametri di qualità per Ogg / Vorbis.
  • Aggiuntu supportu per Launch Control XL, FaderPort 16, XNUMXnd Gen Faderport, Nektar Panorama, Contour Designs ShuttlePRO è ShuttleXpress, Behringer X-Touch è X-Touch Compact.
  • Hè aghjuntu un driver sperimentale chì travaglia per mezu di un navigatore web.
  • E versioni ufficiali di Linux sò state furmate per processori ARM 32-bit è 64-bit (per esempiu, per Raspberry Pi).
  • Supportu aghjuntu per NetBSD, FreeBSD è OpenSolaris.
  • Una nova tastiera MIDI virtuale hè pruposta.
  • U modu di registrazione raw hè statu aghjuntu, chì vi permette di registrà da ogni pusizione di a trasmissione nantu à u canale.

Infine, se vulete sapè ne di più, pudete verificà u changelog o uttene sta nova versione da u so situ ufficiale.

U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.