Canonical per offre Snappy Ubuntu Core 16 imagine per Raspberry Pi 2 è DragonBoard 410c

snappy ubuntu 16

Cù l'ultima versione di Ubuntu 16.10 Yakkety Yak hè stata liberata, i rumori di a versione prevista di a prossima Snappy Ubuntu Core 16 si sona di più in più forte. A so ghjunta puderia diventà realtà in e prossime settimane, è hè chì un gruppu di sviluppatori di stu sistema operativu anu sceltu cum'è data chjave 3 di maghju per discute e novità da esse incluse.

A prossima versione di Snappy Ubuntu Core 16 serà una estensione di a versione attuale, 15.04, chì facia parte di Ubuntu 15.04 (Vivid Vervet) chì hè statu liberatu in aprile di l'annu scorsu. Da tandu a basa di codici di e versioni hà subitu poche variazioni è prumesse Canonical chì a prossima versione includerà un elencu significativu di miglioramenti degni di stu cambiamentu.

In Snappy Ubuntu Core 16 u sistema stessu hè un snapdice Canonical. Peccatu chì attualmente ùn ci sia una versione (mancu una versione alfa da scrive). Cusì eccettu per alcune implementazioni digià fatte è parechji aggiustamenti chì sò ancu da fà, ùn pudemu micca cunsiderà chì sia prontu à esse messu in produzzione per dispositivi fisici.

Intantu, parleremu di ciò chì funzioni pudemu vede in u prossimu scherzu di stu sistema. È cum'è noi vi diciamu à u principiu, sta volta tuttu hè un fracassu in Snappy: kernel, prugrammi è ancu u sistema upirativu stessu. Si hè sviluppatu un novu schema di partizionamentu chì usa menu spaziu discu, divisa avà in dui grandi blocchi chjamati / boot y / scrivibile (Questa particione hè quì chì i snaps sò in realtà salvati). Dunque, una logica hè stata implementata in u sistema per esse capace di scambià diversi kernels è snaps di u sistema.

A prossima versione hè ancu prevista per includere binari compilati per una mansa di dispositivi, cum'è u Raspberry Pi 2 è u DragonBoard 410c, tramindui in e so architetture 32-bit (i386) è 64-bit (amd64).

Se tuttu cuntinueghja cum'è prima, ci hè una bona probabilità chì più snaps seranu offerti u Snap Store chì hè statu dispostu per Ubuntu Desktop è Ubuntu Server, novi interfacce è applicazioni cume NetworkManager o BlueZ chì allarganu a funzionalità di u sistema è pò esse spartutu trà snaps.

Stà à sente per e prossime settimane perchè sicuramente Canonical ci sorprenderà cù alcune altre novità.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.