Crossover 21.0 arriva basatu nantu à Wine 6, miglioramenti per Chrome OS è ancu di più

CodeWeavers hà publicatu u pacchettu Crossover 21.0, basatu annantu à u codice Wine è cuncipitu per gestisce prugrammi è ghjochi scritti per a piattaforma Windows. CodeWeavers hè unu di i principali cuntributori à u prugettu Wine, sponsorizeghja u so sviluppu è rende à u prugettu tutte l'innuvazioni messe in opera per i so prudutti cummerciali.

Per quelli chì ùn cunnoscenu ancu CrossOver Ti possu dì chì si tratta di un'utilità cummerciale chì ti permette di fà corre l'applicazioni Windows pupulari nantu à i sistemi Unix (Linux o Mac) senza a necessità di una installazione di Windows. Hè una derivazione di VINI cù parechji patch aghjustati, è più faciule d'utilizà strumenti di cunfigurazione.

Crossover hè pruduttu da CodeWeavers, chì impiega parechji prugrammatori WINE è cuntribuisce u codice à u prugettu open source WINE secondu GNU LGPL, vale à dì: hè unu di i principali cuntributori à u prugettu Wine, sponsorizza u so sviluppu è rende à u prugettu tutte l'innuvazioni messe in opera per i so prudutti cummerciali.

Devu mintuvà chì stu software, malgradu esse basatu nantu à Wine, ùn hè micca gratuitu, dunque per pudè usallu duverete pagà per una licenza.

Principali novità di Crossover 21.0

Sta nova versione di Crossover vene cù l'aghjurnamentu di a filiale Wine 6.0 (a versione precedente era basata nantu à Wine 5.0 chì hè stata liberata in ghjennaghju 2021) è dinò inseme cù alcuni cambiamenti riportati da e nuove versioni sperimentali di Wine.

Cù l'implementazione di sta filiale di u Vinu un backend Vulkan per WineD3D hè statu inclusu, chì hà sviluppatu l'implementazione di a cunsola è hà integratu u framework Media FoundationInoltre, i sviluppatori anu continuatu ancu u so travagliu per cunvertisce e biblioteche in u formatu binariu Windows Portable Executable (PE).

U backend Vulkan per WineD3D hè destinatu in particulare à i ghjochi è hè oghji utilizatu per difettu per l'applicazioni 64-bit cù Direct3D 10 o 11 in macOS, basta chì DXVK ùn sia micca attivatu. L'ultime hè un stratu di traduzzione trà Direct3D è Vulkan. DXVK hè avà inclusu in a versione 1.7.

Un altru cambiamentu chì si distingue da CrossOver 21.0 hè quellu avà hè inclusu cù Wine Mono, una implementazione gratuita, multipiattaforma di u framework .NET.

Inoltre, hè ancu messu in evidenza chì in sta nova versione A cumincià cù macOS Big Sur 11.3, i controller Xbox X / S è PlayStation 5 funzionanu cù CrossOver 21.0.0 via BluetoothIn più di questu ancu per macOS, u supportu per un tema scuru hè statu aghjuntu è u backend Vulkan WineD3D hè statu attivatu per difettu è chì sta nova versione di CrossOver ùn hà attualmente supportu per macOS Monterey.

In l 'altra banda U travagliu MS Office 2016/365 hè statu migliuratu in Linux, Inclusu u supportu per e configurazioni multi-monitor, è i prublemi cù l'entrata di una password è l'attivazione di una suite d'uffiziu sò stati risolti.

Hè ancu messu in evidenza chì u travagliu hè statu fattu per fà u lanciu notevolmente più veloce in Chrome OS, più assai altri riparazioni.

Finalmente per quelli chì sò interessati à sapè ne di più circa stu novu lanciu di CrossOver 21, pudete verificà i dettagli andendu à u ligame seguente.

Cumu uttene Crossover 21.0?

Per pudè ottene questa utilità solu in sta nova versione pudete fà paghendu una licenza chì, s'ellu hà un prezzu da cunsiderà, in casu ùn site micca sicuru pudete dumandà una licenza "Trial".

CrossOver 21, chì hè dispunibule per macOS, Linux è Chrome OS, hè liberu di pruvà per 14 ghjorni. A licenza costa $ 59.95, cù un annu d'aghjurnamenti (pudete cuntinuà à aduprà u software al di là, ma ùn riceverete più aggiornamenti).

Un altru modu per pruvà CrossOver senza avè da forchetta (per avà) face usu di a distribuzione Linux "Deepin OS" chì hè una distribuzione Linux abbastanza pupulare basata nantu à Debian è chì mette in opera stu strumentu in u sistema è l'utenti ùn anu micca da pagà per questu.

Se vulete sapè di più nantu à i costi è cumu uttene questu strumentu, andate solu à à u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.