Google Earth travaglia dighjà in Firefox, Edge è Opera

Google Earth

Cù u grande boom chì Android hà causatu è chì quasi tutti ponu avè un dispositivu Android, l'usu di alcune applicazioni è situ web nantu à l'urdinatori era in diminuzione pianu pianu. Un esempiu praticu hè statu in e rete suciale, chì oghje u più grande numeru di utilizatori di questi li adupranu da un smartphone o da una tableta è chì ùn hè più cusì cumunu di visità li da un urdinatore.

È hè chì, facendu menzione di questu, pudemu arricurdassi di a pupulare applicazione "Google Earth" chì era assai richiestu per esse installatu nantu à l'urdinatori, una decina d'anni fà. Ma cù l'arrivu di Android e cose cambianu.

Più tardi Google hà decisu in 2017 di finisce l'assistenza per a versione di basa Applicazione Google Earth per PC è da questu mumentu era solu pussibule installà a versione PRO.

Google Earth hè un prugramma chì mostra un mondu in una dimensione 3D. Creatu cù immagini satellitari, immagini aeree è sistemi di informazioni geografiche. Offre ancu caratteristiche 3D cum'è volumizazione di e valli è di e muntagne, è in alcune cità i palazzi sò ancu stati mudellati.

Stu prugramma hè diventatu un puntu di riferimentu è ancu un strumentu di travagliu largamente adupratu, in particulare in termini d'educazione è di ricerca. Cumu hè largamente adupratu in scole, istituti, laboratori è vari campi di ricerca.

Avà cum'è tale l'applicazione era dispunibile solu per u navigatore web di a cumpagnia, cù chì u so usu era limitatu solu in Chrome è chì parechji anu pigliatu cum'è ingiustu. À quellu tempu, a cumpagnia hà prumessu di introduve un supportu di navigatore dopu "prestu". Infine, duvimu aspettà stu sustegnu per 3 anni, ma campemu infine per vedelu.

Ma avà dopu à guasgi trè anni d'attesa, Google Earth funziona infine in navigatori diversi da Chrome.. Cusì i navigatori populari cum'è Firefox, Opera è Edge basati nantu à Chromium, puderanu utilizà Google Earth.

Cum'è riportatu da 9to5Google, Google Earth pò avà esse adupratu in i navigatori Opera, Edge è Edge Chromium è Firefox. D'ora in avanti, l'utilizatori di sti navigatori ponu visità l'applicazione senza avè bisognu di ligami speciali à versioni sperimentali.

Sta nova versione ricustruita di a Terra chì hè statu pruvatu da ghjugnu scorsu cum'è beta, hè basatu annantu à u standard WebAssembly, chì permette di eseguisce codice nativu direttamente in u navigatore.

WebAssembly hè statu creatu da u World Wide Web Consortium (W3C) è di i pruprietarii di navigatori cum'è Mozilla, Microsoft, Apple è Google. Finu à tandu, u serviziu di imaghjini satellitari utilizava u Cliente Nativu, chì era cumpatibile solu cù Chrome.

È deve esse ricordatu chì, per Linux, i pacchetti di installazione sò stati furniti è in casu di Debian, Ubuntu è derivati, l'applicazione hè stata facilmente installata da u pacchettu deb chì era offertu. Chì dopu hè statu cambiatu in a versione Pro.

Riguardu à u sustegnu di Cliente nativu, questu era limitatu à a fine di 2019 è à l'epica, Google hà spiegatu chì a decisione hè stata presa perchè "l'ecosistema vibrante intornu à WebAssembly ne rende più adatta per l'applicazioni web ad alte prestazioni esistenti è novi".

Google Earth hè statu scrittu principalmente in lingua C ++, per via di prublemi di prestazione è a capacità di riutilizà u codice (in versioni pensate per Android è iOS). Grazie à WebAssembly, l'applicazione pò esse facilmente gestita in navigatori diversi da Chrome.

Appena, Google Earth deve sempre esse raffinatu per travaglià in i navigatori sopra menzionati. Google spera chì in un futuru vicinu a sucietà puderà fà l'applicazione dispunibile in Safari.

"Dopu solu cusì pudemu assicurà chì a Terra travaglia cù a versione web. Assai hè cambiatu da tandu: WebAssembly hè diventatu u standard apertu di punta, è u supportu di u navigatore hà sviluppatu assai in l'ultimi anni. hà dettu chì i membri di a squadra chì travaglianu in Google Earth.

Finalmente sè vulete sapè ne di più circa a nutizia, pudete verificà i dettagli in u seguente ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.