Fotoxx, installate questu editor di foto è gestore di raccolta in Ubuntu 20.04

nantu à Fotoxx

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à l'editore Fotoxx. Questu hè un prugramma open source gratuitu per l'editurazione basica di l'immagine. Hè circa un'applicazione GTK cù a quale pudemu ancu urganizà è gestisce una grande raccolta di immagini, ottimizà e foto è fà operazioni batch. Ci permetterà ancu di impurtà immagini RAW è di fà tuttu u trattamentu di queste.

Se cercate una applicazione leggera di editazione è gestione di foto per Gnu / Linux, Fotoxx hè una opzione di software gratuitu è ​​apertu chì hè veloce è vale a pena pruvà. U scopu di stu prugramma hè di risponde à i bisogni di i fotografi prufessiunali è dilettanti. Malgradu tutte l'opzioni chì offre, queste ùn la facenu micca smette di esse veloci è chì vi pò sorte da qualchì prublema.

Fotoxx hè conforme à e norme è pò esse adupratu cù altri prugrammi fotografichi. Stu prugramma hè faciule da aduprà, ma ùn hè micca cunvenziunale. Per questa ragione hè interessante leghje a guida di l'utilizatore prima di cumincià à aduprà. Fotoxx hè riccu di funzioni, allora ùn aspettate micca di ammaestrallu in pochi minuti.

Caratteristiche generali di Fotoxx

Preferenze Fotoxx

  • U prugramma hè dispunibule in inglese.
  • Nos vi permetterà d'urganizà è gestisce una cullizzioni assai grande di foto / maghjine.
  • A diversità di l'altri editori d'imaghjini, questu hà tutti i so menu in u pannellu di manca cù a capacità di cambià a vista di u fugliale è edità e foto.
  • Truvaremu dispunibuli un riccu inseme di funzioni di editazione è ritoccu.
  • Pudemu navigà una grande raccolta di immagini, aduprendu u navigatore in miniatura è cliccendu nantu à una maghjina per vede o edità.
  • Cunversione batch, cunversione RAW. Pudemu impurtà fugliali RAW è editàli cù culori prufondi.
  • Un'altra pussibilità chì u prugramma ci darà serà salvà l'imagine riviste cum'è JPEG, PNG (8/16 bit / culore) o TIFF (8/16).

imagini elencate cù fotoxx

  • Ci darà dinò l'opzione di selezziunà un ughjettu o una zona in una maghjina (disegna à manu libera, seguita i bordi, currisponde à i toni di inundazione ...), Applica edità e funzioni, cupià è incollà, ridimensionà, unisce, urge, ecc. senza portà strati. Pudemu ancu sfocà, affinà o eliminà u rumu, aghjustà u culore, ecc.
  • U prugramma ci permetterà mudificà i metadati di l'immagine (tags, geotags, date, valutazioni, sottotituli ...).
  • Ci darà l'opzione di cercà l'imagine aduprendu qualsiasi cumbinazione di metadati, nomi di fugliali, cartulari o nomi parziali.
  • Fotoxx utilizza i nostri fugliali d'imaghjini induve sò è mantene un indice separatu per una ricerca rapida.
  • Truvaremu alcuni effetti dispunibili da appiecà à l'imaghjini.
  • Ci permetterà ancuandate à aduprà GIMP, Rawtherapee, ecc. cum'è cumplementi.

Queste sò solu alcune di e caratteristiche di u prugramma. Tutti ponu esse consultati in dettaglio in u situ di u prugettu.

Installa Fotoxx in Ubuntu 20.04 via PPA

Se site interessatu à installà l'ultima versione publicata di Fotoxx, l'utenti Ubuntu ponu aduprà u PPA cumpatibile cù Ubuntu 20.04, Linux Mint 20 è Ubuntu 21.04. Avemu solu bisognu à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu seguitu per aghjunghje u PPA à u nostru sistema:

aghjunghje Repository Fotoxx

sudo add-apt-repository ppa:xtradeb/apps

Una volta chì a lista di u software dispunibule da i repositori dispunibuli nantu à u nostru urdinatore hè stata aggiornata, a prossima cosa chì duveremu fà hè lancià questu altru cumandamentu per installate stu software di gestione di foto:

stallà fotoxx da ppa

sudo apt install fotoxx

Quandu l'installazione hè finita pudemu truvate u lanciatore di prugrammi nantu à u nostru urdinatore per cumincià à aduprà.

lanciatore di app

In casu chì preferite aduprà stu prugrammu cum'è schedariu AppImage, questu pò esse scaricatu da u pagina di scaricamentu di u prugettu.

Disinstalla

Per caccià u PPA da Ubuntu, basta à fà andate à l'utilità Software & Updates, è in questu selezziunate a scheda Altri software. Quì ci vulerà solu à marcà a linea di u repositoriu è a sguassà premendu u buttone «Elimina».

caccià ppa da l'ambiente graficu

Per eliminà u PPA, pudemu ancu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguite u cumandimu:

caccià ppa da u terminal

sudo add-apt-repository -r ppa:xtradeb/apps

Avà pudemu disinstallà Fotoxx. In un finale (Ctrl + Alt + T) avemu solu bisognu di eseguisce u cumandimu:

disinstallà fotoxx da u terminal

sudo apt remove --auto-remove fotoxx

Se cercate qualcosa di più liggeru, più veloce è senza tante pussibulità quant'è GIMP, puderebbe piacè pruvà editore Fotoxx.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.