U kernel Linux 4.13 debuta ufficialmente cun supportu per Intel Cannon Lake è Coffee Lake

Linux

Cum'è previstu, Linux Kernel 4.13 hà debuttatu ufficialmente l'ultimu weekend, cum'è annunziatu da u so creatore, Linus Torvalds, cù a raccomandazione chì tutti l'utenti migressinu à sta nova versione u più prestu pussibule.

U sviluppu Linux 4.13 hà iniziatu à a mità di lugliu quandu a prima versione hè surtita Release Candidate (RC), Induve pudemu amparà alcune di e nutizie di sta impurtante aghjurnamentu. Benintesa, ci sò stati ancu numerosi miglioramenti è supportu per i novi cumpunenti hardware.

Principali nutizie di Linux Kernel 4.13

Trà i più grandi novità di u kernel Linux 4.13 ci sò supportu per i novi processori Intel Cannon Lake è Coffee Lake, miglioramenti à u modulu AppArmor, una migliore gestione di l'energia, supportu per operazioni buffer I / O, è assai di più.

Ci hè ancu supportu per AMD Raven Ridge via driver graficu AMDGPU, chì hà ricevutu numerosi miglioramenti, è ancu supportu per più fugliali in un unicu repertoriu in u sistema di fugliale EXT4 grazia à l'implementazione di l'opzione "largedir".

U sistema di fugliale EXT4 vi permette ancu di salvà più attributi per fugliale, è ci hè un supportu miglioratu per HTTPS, SMB 3.0, è altri protokolli.

In più di queste funzioni, cù Linux Kernel 4.13 serà ancu pussibule riesportà sistemi di fugliali NFC via NFS (Network File System), è ancu eseguisce operazioni di copia in un sistema di fugliale OverlayFS. Più infurmazione si pò truvà in u log truvatu à ad da Linus Torvalds.

Linux Kernel 4.13 hè avà l'ultima versione stabile per e distribuzioni GNU / Linux, ma hè attualmente etichettatu "mainline" in u portale kernel.org, da induve pudete scaricà u schedariu surghjente Tarball se vulete compilallu nantu à u vostru sistema operatore Linux. Passerà parechje settimane finu à chì sia dichjarata stabile è pronta per u dispiegamentu, di solitu quandu appare u primu aggiornamentu di manutenzione, u Linux 4.13.1.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.