Mozilla mette in opera 250 impiegati Mentre a crisa cuntinua

Mozilla hà annunziatu tagli di persunale maiò è a chjusura di u so uffiziu di Taipei, Taiwan. Circa 250 impiegati seranu licenziatis di a cumpagnia è circa 60 impiegati saranu trasferiti in altre squadre.

Dapoi a cumpagnia impiega circa 900 persone, i licenziamenti influenzeranu circa u 30% di a forza lavoro. A ragione principale di a riduzione hè u desideriu di stà à galla à mezu à a crisa causata da a pandemia di coronavirus COVID-19.

CEO di Mozilla, Mitchell Baker hà annunziatu i licenziamenti in un post di blog, in poche ore da avvisà i salariati affettati.

Baker, chì hè diventatu CEO in aprile, spiegò chì Mozilla straziava per adattà e so finanze à un mondu post-COVID-19 è chì circava di ritruvà nantu à servizii d'affari novi è più prufitti.

Mozilla hà pruvatu à minimizà l'impattu finanziariu di a pandemia cun "misure di risparmiu immediata, cume a fermata di a nostra assunzione, a riduzione di a nostra stipendia di benessere è l'annullamentu di e nostre riunioni per tutti", hà dettu Baker.

Ma ùn bastava micca, è l'organizazione senza scopo di lucro hà fattu u passu drasticu di riduce a so forza lavoro da circa un terzu.

"Avemu parlatu di a necessità di cambià, cumprese a probabilità di licenziamenti, da a primavera", disse Baker. "Oghje sti cambiamenti diventanu veri".

In più di i licenziamenti, Mozilla chjuderà e so operazioni in Taipei, Taiwan, è trasfererà 60 travagliadori à squadre nove.

Di i licenziamenti, quessi tocca tutta a squadra di gestione di e minacce chì hè dedicatu à l'identificazione è l'analisi di l'incidenti, oltre à esse parte di una squadra di sicurezza.

I licenziamenti dannu a squadra di ricerca di Mozilla, chì stava sviluppendu u servomotore scrittu in lingua Rust è ancu questu include tutti l'impiegati di a squadra MDN (Mozilla Developer Network) chì sò stati ancu licenziati.

Si osserva chì capisce l'importanza di u vechju mudellu, chì implica a diffusione di servizii gratuiti, in e cundizioni attuali a cumpagnia hè furzata à cumincià à circà altre opportunità di cummerciale è valori alternativi.

Resta da sviluppà un mudellu d'affari chì permetti di ottene un equilibriu ottimale trà benefici suciali è publichi è opportunità di prufittu d'impresa.

Una di e zone chì vi focalizerai a cumpagnia hè u sviluppu di novi prudutti chì genereranu fonti supplementari di redditu.

Prima, Hè previstu d'investisce in servizii cum'è Pocket, VPN, hub, Assemblea Web, in più di i prudutti ligati à a sicurità è a prutezzione di a privacy. Inoltre, novi squadre di cuncepimentu è di sperienza di l'utente è squadre di apprendimentu machine saranu creati per supportà questi prudutti.

Firefox continuerà à esse u pruduttu di punta, ma u so sviluppu fucalizza nantu à l'esperienza di l'utente, à u costu di riduce l'investimentu in funzioni cum'è strumenti di sviluppu web, strumenti interni è miglioramenti di piattaforme.

E capacità di securità è di privacy cunnesse seranu trasferite à a "squadra di produttu è operazioni" incaricata di u sviluppu di novu pruduttu. In listessu modu, i metudi di interazione di a cumpagnia cù a cumunità seranu rivisati, destinati à una attrazione più attiva di volontarii.

U prublema di Mozilla hè simplice: ùn guadagna micca tantu soldi cum'è prima. A so fonte principale di redditu deriva da u so navigatore Firefox open source, chì era una volta u più pupulare in Internet. In u 2011, Mozilla hà firmatu un accordu di 300 milioni di dollari à l'annu cù Google LLC per fà di u so mutore di ricerca u difettu in Firefox.

ma a pupularità in calata di u navigatore significa chì l'imprese cum'è Google ùn sò più disposti à cede di tanti soldi. In 2017, 11% di tutti l'utilizatori d'Internet utilizavanu Firefox, ma quellu numeru hè calatu à menu di 4%, secondu e statistiche di u prugramma Analitica Digitale di u guvernu US.

Infine, se vulete sapè di più nantu à e nutizie, pudete verificà i dettagli di l'annunziu in a publicazione originale. U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)