NetworkManager 1.32 arriva cun supportu per a ricerca DNS inversa, correzioni è ancu di più

 

Uni pochi ghjorni fà a publicazione di a nova versione di l'interfaccia hè stata annunziata per simplificà a cunfigurazione di i parametri di rete, NetworkManager 1.32 È in questa nova versione, in più di e bug fixe, pudemu ancu truvà novi funziunalità, a più interessante di quale hè a capacità di selezziunà un backend di gestione firewall.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù NetworkManager devenu sapè chì questu hè un utilità software per simplificà l'usu di e rete di urdinatori nantu à Linux è altri sistemi operativi basati in Unix. Questa utilità adopra un approcciu opportunisticu à a selezzione di rete, pruvendu à aduprà a migliore cunnessione dispunibile quandu si presentanu interruzioni, o quandu l'utente si move trà rete wireless.

Principali novità di NetworkManager 1.32

In sta nova versione a pudemu truvà a capacità di selezziunà un backend di gestione firewall hè stata furnita, per quale una nova opzione hè stata aghjunta à NetworkManager.conf. Per difettu, u backend "nftables" hè cunfiguratu è quandu ùn ci hè micca un schedariu nantu à u sistema è iptables hè presente, u backend predefinitu serà "iptables".

In più, dinò hà rimarcatu chì a capacità di fà ricerche DNS inversi hè stata furnita per cunfigurà u nome di l'ospitu basatu annantu à u nome DNS definitu per l'indirizzu IP furnitu à u sistema. U modu hè attivatu cù l'opzione hostname in u prufilu. Nanzu, a funzione getnameinfo () era chjamata per determinà u hostname, chì hà pigliatu in contu i paràmetri NSS è u nome specificatu in u / etc / hostname.

Pudemu ancu truvà què cambiamenti sò stati fatti à l'API Ùn devenu micca influenzà a cumpatibilità cù i plugins esistenti. Per esempiu, a gestione di u token PropertiesChanged è a pruprietà D-Bus, chì sò state deprecate per un bellu pezzu, sò state interrotte.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • A libreria libnm nasconde e definizioni di struttura in e classi NMSimpleConnection, NMSetting è NMSetting. U furmatu "connection.uuid" hè adupratu cum'è a chjave primaria per identificà u prufilu di cunnessione.
  • E nuove opzioni "ethtool.pause-autoneg", "ethtool.pause-rx" è "ethtool.pause-tx" sò state aghjunte per introduce ritardi durante l'invio o a ricezione di quadri Ethernet.
  • U parametru "ethernet.accept-all-mac-address" hè statu aghjuntu per permette à l'adattatore di rete entrà in modu "promiscu" per analisà i quadri di rete di transitu micca indirizzati à u sistema attuale.
  • Aggiuntu supportu per i tipi di regula di routing
  • Cumportamentu in quantu à e regule di cuntrollu di trafficu cambiatu: Per difettu, NetworkManager salva avà e regule qdiscs è i filtri di trafficu digià cunfigurati in u sistema.
  • Duplicazione di prufilu wireless NetworkManager in i fugliali di cunfigurazione iwd.
  • Aggiuntu supportu per l'opzione DHCP 249 (Microsoft Classless Static Route).
  • Hè aghjuntu u supportu per u parametru di u kernel "rd.net.dhcp.retry", chì cuntrolla a richiesta per l'aggiornamenti di u ligame d'indirizzi
  • IP.
  • Una ristrutturazione maiò di u codice surghjente hè stata realizata.

Infine, iène vogliu sapè di più pudete fà da u ligame sottu.

Cumu uttene NetworkManager 1.32?

Per quelli chì sò interessati à pudè ottene sta nova versione duvete sapè chì à u mumentu ùn ci hè micca pacchetti custruiti per Ubuntu o derivati. Allora se vulete ottene sta versione devenu custruisce da u so còdice fonte.

U ligame hè questu.

Ancu se hè una questione di pochi ghjorni chì sia incorporatu in i repositori ufficiali di Ubuntu per a so rapida messa à ghjornu.

Allora se vulete, hè d'aspittà per chì u novu aggiornamentu sia messu à dispusizione in i canali ufficiali di Ubuntu, pudete verificà se l'aghjurnamentu hè digià dispunibule in stu ligame

Appena ciò accade, pudete aggiornà a vostra lista di pacchetti è repos nantu à u vostru sistema cù l'aiutu di u cumandimu seguente:

sudo apt update

È per installà a nova versione di NetworkManager 1.32 in u vostru sistema, basta à lancià unu di i seguenti cumandamenti.

Aghjurnà è installà tutti i pacchetti dispunibili

sudo apt upgrade -y

Aghjurnà è installà solu networkmanager:

sudo apt install network-manager -y

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.