Per un bellu pezzu, vulia pruvà Ubuntu Touch, è u megliu modu per fà, pensu, era di cumprà u PineTab. l'aghju, Aghju digià pruvatu Ubuntu Touch è aghju verificatu chì hà e so luci è e so ombre. Ma quandu aghju compru a tableta PINE64 è sò andatu à i so gruppi di discussione, era divertente di vede cumu duvemu piglià e foto di u dispositivu per pudè invià ciò chì accadia. Questu ùn serà più necessariu dopu u lanciamentu di u OTA-14 da Ubuntu Touch.
Pensu chì ci sia qualcosa chì ùn sia senza grazia. Dapoi settimane, forse più di un mese, mi anu dettu ch'elli avianu dighjà preparatu un script chì ci permetteria di piglià screenshots nativi nantu à i dispositivi chì i buttoni di u volumu ùn eranu micca separati, cum'è u PineTab, induve ùn era micca pussibule aduprà u metudu nativu. Per fà questu, u script hà aghjuntu un novu "buttone" chì appare quandu prememu u buttone di spegne per un secondu, è cù quellu buttone pudemu piglià screenshot. Chì trovu divertente? Chì ùn pudete micca fà una screenshot per u menu per piglià a screenshot, allora per uttene l'immagine sottu à queste linee aghju avutu à aduprà u vechju sistema: foto.
Punti salienti OTA-14
Cumu avemu lettu in u nota di liberazione, u più eccezziunale di l'OTA-14, chì u so nome ùn currisponde micca à i dispositivi PINE64, hè u seguente:
- Disponibile ancu in u Xiaomi Redmi 4X, Huawei Nexus 6P, Sony Xperia Z4 (tableta).
- Anu focalizatu nantu à u supportu per Android 9, in parte per aiutà Volla Phone.
- Risolti i prublemi di chiusura di l'applicazioni trascinendu li.
- Un supportu di càmera miglioratu, ma ehi ùn funziona ancu in PineTab.
- U supportu di monitoru esternu funziona avà cù HardwareComposer2.
- Traduzzioni migliurate.
- Cambiamenti sò stati fatti in i cuntatti è l'applicazioni di messaghji per rende più faciuli d'utilizà.
- A schermata di input per unità esterne currisponde à u stile di l'immagine di altre app.
- Hè aghjuntu un buttone per piglià screenshot nantu à u buttone di accensione. Questu permette di catturà senza u teclatu, è ancu per quelli di noi chì avemu un dispositivu cù i buttoni di u voluminu chì ùn ponu micca esse pressati in u stessu tempu, cum'è u PinePhone è PineTab.
- Fissa a disconnessione Bluetooth, chì puderebbe accade in vari casi, cume quandu si cunnessa u dispositivu à un sistema audio di vittura.
Ubuntu Touch OTA-14 hè digià statu liberatu nantu à u canali stabile, dunque per installallu basta à apre l'applicazione di cunfigurazione, andate in a sezione di l'aggiornamenti è installate a nova versione chì ci aspetterà dighjà.
Sianu the first to comment