Pinguy Builder, u strumentu definitivu per creà u vostru Ubuntu

Costruttore di pinguiniAncu s'ellu ci sò assai strumenti per creà a vostra propria installazione pendrive o u vostru dvd d'installazione, a verità hè chì ci sò pochi strumenti chì permettenu d'andà più luntanu è di creà u vostru Ubuntu persunalizatu. Unu di i più famosi strumenti hè Linux From Scratch, ma per aduprà li devi avè una cunniscenza assai avanzata di Gnu / Linux.

Recentemente hè apparutu un strumentu chì ùn avia micca bisognu di tanta cunniscenza ma nè un novice pò aduprà, hè un strumentu chjamatu Pinguy Builder. Pinguy Builder ci permette di creà una versione persunalizata di qualsiasi distribuzione chì si basa in DebianTuttavia, hè natu per sta distribuzione è vene da un vechju strumentu chjamatu remastersys.

Pinguy Builder hè statu esportatu in altre distribuzioni, dunque micca truvatu in i repositori ufficiali di Ubuntu è duvemu scaricà u pacchettu deb è installallu manualmente. Una volta installata, a configurazione è a creazione sò facili.

Installazione di Pinguy Builder

A stallazione hè simplice. Prima scarichemu u pacchettu da questu indirizzu è una volta scaricatu u copiemu in u cartulare radice di a nostra Casa. Quì apremu un terminal è scrivemu i seguenti:

sudo dpkg -i pinguybuilder_4.3-2_all.deb
sudo apt-get install -f

Questu ultimu cumandamentu serà adupratu solu se l'installazione dà prublemi, Pinguy Builder hà bisognu di parechje dipendenze è solu u cumandamentu dpkg ùn hè qualchì volta abbastanza per installallu. Una volta installatu, l'eseguemu da u Dash è una schermu apparirà cù parechje opzioni visibili. Queste opzioni ci permetteranu di fà una copia di salvezza di u nostru sistema operativu, una copia chì include u sistema aggiornatu.

A seconda opzione chjamata Dist ci permette fà una maghjina iso cù una copia di u nostru sistema upirativu, aghjurnamenti inclusi. A terza opzione hè chjamata Distcdfs è ci permette di fà una copia di u sistema operativu, cumpresu u sistema di fugliale. È infine a quarta opzione hè chjamata Distiso chì ci permette di fà un iso di tuttu u sistema upirativu. Questa ultima opzione ci permetterà mudificà u Plymouth, i soni, i sfondi, l'urdinatori, ecc ... tuttu ciò chì avete bisognu per persunalizà u nostru Ubuntu è distribuì lu, sia cum'è una distribuzione ufficiale sia per un ambiente d'affari, quellu chì preferite.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jose ramon rodriguez dijo

    Era ubuntu più buldier ma hà cessatu di aghjurnà

  2.   alice nicole santa dijo

    chì hè di creà cum'è tippu di maghjina di u vostru sistema ubuntu chì aduprate?

  3.   Nestor A. Vargas dijo

    Ottima bona opzione, eru un utilizatore di remastersys è quantu stranu ... soprattuttu per fà installazioni cù tuttu ciò chì hè aggiornatu. In più di pudè avè una bona copia di salvezza.

    Faremu a prova per vede cumu si passa.

  4.   giulia dijo

    Funziona bè bè, ma u prucessu hè lentu, m'hà datu assai boni risultati sistemback.
    http://cash-os.blogspot.com.ar/

  5.   Alberto benitez dijo

    Salutu, bravu strumentu, grazie per a spartera

  6.   Toni dijo

    Corri solu cù gnome? funziona in Lubuntu cù LXDE?