Eccu alcune di e nutizie chì Ubuntu Budgie 17.10 avrà

Budgie-Remix, Ubuntu Budgie prestu prestu

U sviluppu di Ubuntu 17.10 cuntinua è sapemu a nutizia di a versione principale è ancu qualchì sapori ufficiali di Ubuntu. Recentemente, Ikey Doherty, sviluppatore principale di Budgie Desktop hà presentatu alcune di e nuove funzioni chì u so desktop averà prestu, nutizie chì seranu presenti in Ubuntu Budgie 17.10.

Queste novità miglioranu notevolmente u desktop ancu se duvemu dì chì u desktop continuerà à aduprà e bibliuteche GTK, rinviatu torna l'usu di e bibliuteche Qt è cun ellu a liberazione di a versione 11 di Budgie Desktop.

A prossima versione di Budgie Desktop averà un novu dock installatu per difettu. Se utilizate Ubuntu Budgie averete verificatu chì hà Plank cum'è dock predefinitu. Ma questu ùn serà più u casu postu chì Budgie Desktop in a so prossima versione userà un pannellu cum'è dock, chì schjarisce assai u desktop, ma u risultatu serà u listessu.

Ikey Doherty hà cunfirmatu un cambiamentu in i pannelli di u desktop. Questu significa chì i pannelli ponu esse aduprati cum'è docks, verticalmente cum'è Unity o ponu esse piattati automaticamente per avè un schermu cumpletu. Articuli chì l'altri desktop anu ma chì Ubuntu Budgie ùn avia ancu.

U pannellu di paràmetri di u sistema cambierà, ancu se micca cumpletamente. I sviluppatori di Budgie Desktop vole sbarrazzassi di u so patrimoniu Gnome è à pocu à pocu l'utensili cambianu per renderli indipendenti da e biblioteche Gnome è e dipendenze. In questu casu l'applicazione di paràmetri hà cambiatu un pocu ma averà ancu alcune funzioni di Gnome.

U modu di notte vene ancu à u desktop. Questa modalità chì Gnome hà ghjunghje à Budgie Desktop è ci permetterà di travaglià in lochi cù poca luce senza influenzà a nostra vista. È infine, u menù di l'applicazione serà riscrittu è miglioratu per esse più veloce è più gestibile per l'utente finale. Queste novità saranu presenti in Ubuntu Budgie 17.10 è in versioni precedenti chì utilizanu stu desktop. Un scrivanu abbastanza ligeru è leggeru chì hà di più in più seguitori Ùn la pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   suppuranomia dijo

    Se Ubuntu principale torna in Gnome allora chì accadrà Ubuntu Gnome sparirà per esse ubuntu? È chì accadrà à u futuru ambiente Unity 8 suppostamente in sviluppu? Serà annullatu? o torna solu à gnome per un pocu mentre l'unità hè riprogettata