Speek.Chat, una applicazione di messageria istantanea basata nantu à a reta Tor

circa Speak.Chat

In u prossimu articulu avemu da piglià un ochju à Speak.Chat. Què hè una applicazione di messageria instantània libera è aperta, chì hè basatu annantu à i servizii di rete Tor. U prugramma hè attualmente dispunibule per Gnu/Linux, OS X è Windows.

Speek.Chat en un sistema di messageria istantanea peer-to-peer. Quandu sò cunnessi, i cuntatti si cunnettanu à l'utilizatore, micca à un servitore intermediu, è tuttu hè fattu attraversu a reta Tor. U sistema di scontru rende assai difficiule per qualcunu di cunnosce a nostra identità da u nostru indirizzu.

Parlà ùn hà micca un servitore, ùn guarda micca metadati, ùn hà micca bisognu di ID o numeru di telefunu è tutti i missaghji, cumpresi i trasferimenti di fugliali, sò criptati end-to-end è instradati attraversu a reta Tor.. Questu hè ciò chì permette chì l'indirizzu IP ùn sia mai publicu, cusì l'utilizatori ponu esse anonimi.

L'utilizatori sò identificati solu per mezu di chjavi publichi. Ogni utilizatore pò sparte a so chjave publica cù l'altri (attraversu altri mezi) per stabilisce a cunnessione. Per sparte a chjave, pudemu mandà una dumanda per aghjunghje l'utilizatore cù quale avemu sparte a chjave à a lista di cuntatti per inizià a chat.

Funzioni generale di Speak.Chat

Preferenze Speak.Chat

  • Questa app Ci permetterà di chattà senza espunà a nostra identità o l'indirizzu IP à l'ochji di nimu.
  • A chat Ci permetterà di mandà missaghji, audio, icone, schedari o imagine.
  • Nimu hà da pudè scopre quale sò i nostri cuntatti o quandu parlate cun elli, perchè ancu ùn guarda micca metadati di ogni tipu.
  • Cum'è cù metadata, i nostri missaghji è dati ùn sò mai cullucatu nant'à ogni servore, chì ci permette di cunversà senza intermediari.
  • Hè una prugramma multipiattaforma, chì hè ancu assai faciule d'utilizà, perchè ùn hè micca bisognu di cunniscenze tecniche di ogni tipu.

ID d'utilizatore per sparte

  • Una volta avemu chjusu l 'app, tutti i nostri missaghji sarà sguassati.
  • U prugrammu crittografia puntu à puntu, utilizendu TLS/SSLv3, instradatu attraversu a reta Tor.
  • Comu indicatu in u so repository GitHub, Speek.Chat ùn hè micca affiliatu o appruvatu da U Prughjettu Tor.

Un ochju à u protocolu chì utilizate

Questu applicazione di messageria istantanea peer-to-peer, usa un protokollu di cumunicazione per cumunicà dui casi di Speek.Chat, chì sò fatti per una cunnessione di serviziu Tor.

Status di cunnessione Tor in Chat

U protocolu cù quale travaglia hè definitu in trè strati:

  • U stratu di cunnessione descrive l'usu di una cunnessione in stile TCP anonimatu per a cumunicazione peer-to-peer.
  • U stratu di pacchettu separa a cunnessione in una seria di pacchetti consegnati à i canali. Questu permette multiplex diverse operazioni nantu à a listessa cunnessione, è impacchetta i dati per l'analisi à livellu di u canali.
  • strata di u canali analizza è gestisce i pacchetti basati nantu à u tipu di canale è u statu di quellu canale specificu.

Pò esse sapete più nantu à u protocolu chì usa sta applicazione in a documentazione chì anu publicatu in u so Repository GitHub.

Cumu aduprà Speak.Chat in Ubuntu?

Questa applicazione pò esse truvata dispunibule per diversi sistemi operativi. L'utilizatori di Ubuntu ponu uttene l'ultima versione di stu prugramma di messageria da u pagina di liberazione di u prugettu. In più di utilizà u navigatore web per scaricà u pacchettu AppImage, pudemu ancu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce. wget in u seguente modu per scaricà l'ultima versione publicata oghje:

scaricate Speak.Chat

wget https://github.com/Speek-App/Speek/releases/download/v1.6.0-release/Speek.Chat-1.6.0-x86_64.AppImage

Quandu u scaricamentu hè finitu, andemu à andà in u cartulare in quale avemu salvatu u pacchettu. Una volta in lu ùn ci hè nunda di più chè cliccate dirittu nantu à questu è andate à l'opzione "Proprietà".. In a finestra chì si apre, cliccheremu a tabulazione "Permissions".. In questu pudemu marcate a casella in quale pudete leghje "Permette di eseguisce u schedariu cum'è prugramma".. Una volta questu hè fattu, tuttu ciò chì resta hè di chjude sta finestra, è pudemu cliccate dritta nant'à u schedariu per selezziunà Run è lanciate l'applicazione.

cambià i permessi di u schedariu Speek.Chat

Siccomu usemu un schedariu AppImage, Se dopu avè pruvatu ùn vulete micca cuntinuà à avè in u vostru sistema, serà necessariu solu di sguassà u pacchettu .Appimage..

Cumu indicatu in i so repositoriu nantu à GitHub, tutta l'app hè open source è sò aperti à cuntributi. Per più infurmazione nantu à stu prughjettu, pudete leghje infurmazione nantu TR o amparà di più in detail cuncezzione da Speak.Chat.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.