Se vi cunzidirate un amante di musica è un fan assolutu di a piattaforma di musica streaming svedese, allora duvete sapè cumu installà u cliente ufficiale di Spotify in a vostra distribuzione Ubuntu. Di sicuru, stu tutoriale pò ancu esse usatu per altre distribuzioni basate in Ubuntu o Debian. È, cum'è vi vede, hè assai simplice, spiegatu passu à passu.
accessu faciule à milioni di canzoni da tutti i stili è artisti chì pudete imaginà, è ancu i cunsumatori di podcast. U serviziu di musica più pupulare chì hà digià captivatu centinaie di milioni di persone in u mondu. Inoltre, duvete sapè chì pò esse usatu sia per liberu, cù annunzii, è per abbunamentu, per fà voi premium è avè una quantità di privilegi.
In quantu à i passi per installate l'app cliente Spotify In i sistemi basati in DEB, i passi chì avete da seguità sò:
- A prima cosa hè aghjunghje u repositoriu ufficiale di Spotify à i vostri repos, per fà questu, eseguite i seguenti cumandamenti, u primu per impurtà a chjave è u sicondu per aghjunghje u repo:
curl -sS https://download.spotify.com/debian/pubkey_5E3C45D7B312C643.gpg | sudo apt-key add -
echo "deb http://repository.spotify.com stable non-free" | sudo tee /etc/apt/sources.list.d/spotify.list
- Ora pudete installate l'app cliente Spotify da i repositori cù questu altru cumandamentu:
sudo apt-get update && sudo apt-get install spotify-client
Una volta questu hè fattu, pudete andà à u lanciatore di l'applicazione di u vostru Ubuntu (o a distro chì site), è pudete cercà Spotify. Vi vede chì l'icona di u serviziu di musica populari nantu à dumanda apparisce. Pudete ancorarà à a barra se vulete.
Ricurdatevi chì a prima volta chì vi eseguite vi dumandà u vostru credenziali sè vo avete digià un contu Spotify, se no, pudete registrà à quellu tempu. Una volta questu hè fattu, puderete accede à a vostra biblioteca di musica chì avete digià cunfigurata in altri dispositi, postu chì hè in u nuvulu ...
Sianu the first to comment