Chrome hà cambiatu per aduprà u stratu Ozone nantu à i sistemi X11

google-chrome

Certi ghjorni fà Chrome hà inviatu un cambiamentu à tutti l'utilizatori di u ramu stabile di u navigatore chì, per difettu, attiva un novu còdice per urganizà l'output in sistemi cù un servitore X, basatu annantu à l'usu di un stratu chjamatu «Ozone» chì astratta l'interazzione cù u sottosistema graficu.

Usendu Ozone permette di furnisce supportu per X11 è Wayland in a listessa custruzzioni Chrome, senza esse ligatu à un subsistema graficu specificu.

À propositu di l'Ozone

Ozone hè un stratu di astrazione di piattaforma sottu à u sistema di finestra Aura chì hè adupratu per l'ingressu è i grafichi di bassu livellu, cusì l'astrazione sustene i sistemi sottostanti chì và da obiettivi SoC integrati à novi sistemi di finestra alternativi à X11 in Linux cum'è Wayland o Mir per visualizà Aura Chromium furnendu un'interfaccia di implementazione di a piattaforma.

Postu chì si vole chì Chrome sia adupratu in una larga varietà di prughjetti, si travaglia per facilità a migrazione versu e piattaforme nove.

Per supportà questu scopu, Ozone segue i principii seguenti:

  • Interfacce, micca ifdefs: Differenze trà e piattaforme sò gestite chjamendu un oggettu furnitu da a piattaforma attraversu un'interfaccia invece di aduprà a compilazione cundizionale. I cumpunenti interni di a piattaforma restanu incapsulati è l'interfaccia pubblica funge da firewall trà i strati superiori neutri di a piattaforma (aura, sfarfalliu, cuntenutu, ecc.) È i livelli specifici di a piattaforma inferiore. 
  • Interfacce flessibili: L'interfacce di piattaforma devenu incapsulare esattamente ciò chì Chrome hà bisognu da a piattaforma, cun restrizioni minime à l'implementazione di a piattaforma, è ancu restrizioni minime à l'usu di i strati superiori.
  • Runtime per tutte e piattaforme: per evità a compilazione cundizionale in i strati superiori ci permette di custruisce più piattaforme in un binariu è ligalli in runtime.
  • Ramificazione simplice - Parechji porti partenu cum'è furchette è parechji di elli dopu fusionanu u so codice à monte, altri averanu una longa vita fora di l'arburu. Va bè, è duvemu facilità stu prucessu per incuraghjà e forche.

Hè per quessa l'indipendenza di e peculiarità di custruisce un'interfaccia grafica nantu à vari sistemi operendu in Chrome hè implementatu aduprendu a so propria pila di grafica multipiattaforma Aura. Aura agisce cum'è un gestore di finestra (shell Aura), attraversu u so servitore cumpostu è aduprendu strumenti GPU dispunibili per accelerà l'operazioni grafiche.

Per generà elementi d'interfaccia, hè utilizatu u toolkit di grafica Aura UI, chì furnisce u so propiu inseme di widgets, dialoghi, cuntrolli è gestori di eventi. Di e capacità di pila di grafichi sottostanti (X11, Wayland, Cocoa, o Windows), solu l'output in cima di a finestra radice hè adupratu.

Tutte l'operazioni specifiche cù a pila grafica Linux si riducenu in un stratu ozonu astrattu facilmente rimpiazzabile. Finu avà u supportu Ozone hè statu furnitu in forma di opzione è u predefinitu hè u vechju backend, codificatu in X11.

U travagliu nantu à a traduzzione di e versioni X11 per aduprà u stratu Ozone hè in corso dapoi u 2020 è per l'utilizatori, l'inclusione graduale di u backend Ozone / X11 hà iniziatu cù a liberazione di Chrome 92.

Hè cusì, pochi ghjorni fà, u novu backend hè statu attivatu per tutti l'utilizatori di Chrome Linux. Oltre à X11 è Wayland ("–ozone-platform = wayland" è "–ozone-platform = x11"), Ozone sviluppa ancu piattaforme per l'uscita attraversu i driver grafici KMS / DRM, l'uscita grafica ASCII aduprendu a libreria libcaca, resa à PNG imaghjini (senza capu) è streaming via dispositivi Chromecast.

Infine, si cita chì u backend sopra hè pianificatu, chì supporta solu u travagliu solu per X11, serà deprecatu è eventualmente eliminatu da a basa di codice (Dopu chì u novu backend Ozone / X11 hà righjuntu a parità in funzionalità è l'abbia attivatu per difettu, ùn ci era scopu di tene un altru backend X11 in u navigatore.)

source: https://chromium.googlesource.com


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.