Proton 5.0-6 Arrive with Enhancements for DOOM Eternal, Rockstar Launcher, and More

steam-play-proton

I Ragazzi di Valvula hà annunziatu u lanciamentu di una nova versione di a so implementazione "Proton" chì ghjunghje à a so nova versione "Prutonu 5.0-6", in chì una manata di cambiamenti s'applicanu ma deve esse nutatu chì sò abbastanza boni (almenu à parè meiu), postu ch'elli ottenenu di migliurà l'esperienza di ghjocu in certi tituli populari.

Di quale tra i mo preferiti hè Resident Evil 2 in u quale un bonu travagliu hè statu fattu per migliurà a qualità di i grafichi è sopratuttu in e prestazioni nantu à u sistema, menzionendu ancu u travagliu per migliurà l'esecuzione in DOOM Eternal, Rockstar Launcher è altri ghjochi.

Per quale hè ùn sanu micca di Proton, anu da sapè ciò chì hèhè un prugettu chì si basa annantu à l'esperienza di u prughjettu Wine è hà per scopu di assicurà a liberazione di l'applicazioni di ghjocu basate in Linux custruite per Windows è presentate in u repertoriu Steam. I sviluppi di u prugettu sò distribuiti sottu a licenza BSD.

U pacchettu include l'implementazione di DirectX 10/09/11 (basatu annantu à u pacchettu DXVK) è DirectX 12 (basatu annantu à vkd3d), travagliendu per mezu di a traduzzione di chjamate DirectX à l'API Vulkan, furnisce un supportu miglioratu per i controllori di ghjocu è a capacità di aduprà a modalità di ghjocu. .

Chì ci hè di novu in Proton 5.0-6?

Trà i cambiamenti più impurtanti chì si distinguenu in sta nova versione di Proton 5.0-6 ci hè u aghjunghjenu supportu per DOOM Eternal per esse in Linux, postu chì a versione Windows hè stata liberata pochi ghjorni fà è in quellu tempu avemu travagliatu nantu à migliure per u so supportu in Linux cù Wine.

Inoltre chì sò stati fatti Ottimizazione di u driver da u driver Vulkan di NVIDIA, è ancu miglioramenti RADV.

D'altra parte pudemu truvà u currezzione fatta in a Roccia di l'età, Spaziu Mortu, è Elder Scrolls ghjochi in Linea induve a so esecuzione nantu à u sistema hè stata migliorata è ancu u Aspettu migliuratu di Rockstar Launcher.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue in sta nova versione hè u Migliurà a prestazione è a qualità grafica in Resident Evil 2 quandu si usa u modu Direct3D 12.

Di l'altri cambiamenti chì sò menzionati:

  • Arregulatu un crash quandu lancianu Fallout 3 è Panzer Corps
  • Risoltu un prublema chì chjamava u navigatore quandu cliccava ligami esterni in certi ghjochi, cumpresu Football Manager 2020 è Age of Empires II: Edizione HD
  • E tablette Wacom ignorate in modu joystick
  • Arregulatu u ghjocu DmC Devil May Cry chì crashava quandu si utilizava e console di ghjocu Rumble
  • Arregulatu un bug chì si manifesta quandu si utilizanu cuffie VR in sistemi cù una variabile d'ambiente modificata XDG_CONFIG_HOME.

Cume attivà Proton in Steam?

Infine per quelli chì sò interessati à pruvà Proton, Devenu avè a versione beta di Steam installata in u so sistema altrimenti, pudete aderisce à a versione beta di Linux da u cliente Steam.

Per questu devenu apre u cliente Steam è cliccate nantu à Steam in l'angulu in alto à sinistra è dopu Impostazioni.

In a sezzione "Account" truverete l'opzione di registrà per a versione beta. Facendu questu è accettendu chjuderà u cliente Steam è scaricà a versione beta (una nova installazione).

Valvula di protoni

À a fine è dopu avè accede à u so contu, tornanu à a stessa strada per verificà chì stanu dighjà aduprendu Proton. Ora pudete installà i vostri ghjochi regolarmente, vi serà ricurdatu per a sola volta chì Proton hè adupratu per questu.

In l 'altra banda sè site interessatu à compilà u codice da solu, pudete uttene a nova versione scaricendula da u ligame seguente.

L'istruzzioni, è ancu i dettagli per realizà stu prucessu è altre informazioni nantu à u prugettu ponu esse truvate in questu ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alo dijo

    A verità hè chì ùn avia micca cunsideratu di fà RE2 in linux, ma funziona assurdamente bè