nvidia ubuntu
Canonical, hà annunziatu chì u prossimu schedariu ISO Ubuntu, vale à dì a versione 19.10 di a distribuzione, integrerà direttamente u driver graficu Nvidia. Ciò significa chì l'utenti di a distribuzione ponu avè u driver proprietariu di Nvidia, prontu à esce da u primu principiu, è offre una opzione migliore di i driver aperti.
È hè chì dapoi a versione 19.04 di Ubuntu (u più recente), l'utilizatori anu benefessu di l'aghjurnamenti maiò è di e novità, cum'è u supportu AMD FreeSync per i touchscreen Raspberry PI è a crittografia Adiantum, oltre à esse a prima versione Ubuntu à avè a versione 5.0 di u Kernel Linux.
In più di questu, per l'utilizatori chì anu una carta grafica Nvidia nantu à i so urdinatori, Canonical hà introduttu a capacità di scaricà è installà driver grafichi Nvidia durante l'installazione.
Questu ùn hè micca essenziale, ma aiuta certamente à riduce a quantità di travagliu da fà dopu l'installazione.
Index
Ubuntu 19.10 averà l'opzione di installà i driver Nvidia
Dittu chistu, per a prossima versione di u sistema operativu desktop, Canonical prevede di integrà direttamente i driver grafichi Nvidia in u fugliale ISO.
In altri termini, per Ubuntu 19.10 (Eoan), A prossima versione di u sistema operativu, i sviluppatori anu aghjuntu i pacchetti di driver Nvidia à ISO.
I driver proprietarii Nvidia ùn saranu micca abilitati per difettu, ma appareranu nantu à i media di stallazione per facilità l'attivazione post-installazione.
I driver open source di Nvidia rimarranu a configurazione predefinita per e schede grafiche Nvidia in nuove installazioni Ubuntu.
Questu permetterà à l'utilizatori di attivà i drivers gràfici Nvidia in Ubuntuancu s'elli ùn anu micca una cunnessione internet. Nvidia hà digià appruvatu a distribuzione di i so pacchetti di driver cù l'Ubuntu ISO.
Una decisione chì ùn piace micca à parechji
Ancu cusì, a decisione ùn pare micca piace à tutti è questu hè d'aspittàcum'è certi utilizatori anu criticatu fermamente Canonical per l'attu simplice di publicità Nvidia mette in risaltu i so prudutti pruprietarii.
avutri inculpa l'editore per avè gonfiatu a dimensione di u fugliale ISO, chì diventa più grande. In fattu, l'inclusione di binari Nvidia aghjunghjerà circa 115 MB à u settore.
Dunque a dimensione tutale di u file ISO Ubuntu x86_64 serà di circa 2.1 GB. Anu teme ancu di ùn esse capace di risolve i prublemi putenziali chì puderebbenu nasce, ma ancu i risichi di securità, perchè a fonte ùn hè micca aperta.
Per Canonical stu tipu di situazione puderia esse dighjà trascurante, postu chì quant'è numerosi utenti di a distribuzione apprezzeranu, Canonical sembra esse u tippu chì piace parlà di i cambiamenti implementati per a so distribuzione in e nuove versioni.
Tuttavia, ancu se i fugliali binari sò prisenti in u fugliale ISO, Canonical ùn li impone micca à nimu.
U fattu hè chì a maiò parte di l'utenti di Linux anu bisognu di i cunduttori proprietarii di Nvidia per fà tuttu ciò chì richiede assai risorse processatore (cum'è l'apprendimentu è i ghjochi di computer) in più di l'usu di basa di l'urdinatore. Navigazione Desktop è Web. Canonical pò avè vistu adattu per fà sti cunduttori dispunibuli per i so utilizatori.
Inoltre, Canonical ùn serà micca u primu editore di una distribuzione Linux à offre una tale sperienza à i so utilizatori.
Hè u casu di System76, cù u so Pop! _YOU Basatu nantu à Ubuntu, hà sempre offertu una versione di i driver proprietarii in a so ISO per l'utilizatori di a carta grafica Nvidia. Similmente, questu deve ancu riduce i putenziali mal di testa per l'utenti di laptop chì utilizanu grafiche ibride.
Ancu se stu tipu di decisione chì Canonical hà pigliatu, per parechji puderia violà a filosofia GNU postu chì include software privatu.
A realtà hè ciò chì argumenta quantu hè essenziale oghje per l'utenti di occupà i piloti per e so carte, in più di esse un puntu strategicu per evità a frustrazione per i novi utenti chì venenu à avè quandu si trovanu i tipici errori durante l'implementazione di i vostri grafici cunduttori.
Sianu the first to comment