Ubuntu Gnome 16.10 purtarà cun ella una sessione cù Wayland

ubuntu gnome

Cum'è appare in u calendariu Ubuntu 16.10, U primu Ubuntu 16.10 beta hè dispunibule è dinò a prima beta di certi sapori ufficiali di a distribuzione. Questa versione di sviluppu ci hà mostratu novità interessanti in i sapori. Frà queste novità ci hè l'inclusione di u desktop LXQt in Lubuntu 16.10 o a sessione cù wayland chì Ubuntu Gnome 16.10 offre.

A prima beta di Ubuntu Gnome 16.10 non solu ci mostra i cambiamenti à u desktop chì sò stati fatti, ma ci dà ancu a pussibilità di fà una sessione in Wayland, u novu servitore graficu chì hà da cumpete cun MIR.

In più di sta sessione, Ubuntu Gnome 16.10 porta Aghju Gnome 3.20, una di l'ultime versioni di Gnome ancu s'ellu inserisce alcune biblioteche GTK da a recente Gnome 3.22, qualcosa interessante per quelli chì volenu avè l'ultima versione di Gnome perchè pare chì Ubuntu Gnome è Gnome si stanu avvicinendu sempre di più.

L 'applicazione Emphaty sparisce da u famosu desk, una sparizione chì pochi utilizatori mancheranu è quelli chì a feranu seranu capace di installalla attraversu u Gnome Software Center.

Ubuntu Gnome 16.10 avrà una sessione normale è un'altra sessione cù Wayland

Ma u grande cambiamentu serà in l'installazione di Ubuntu Gnome 16.10. D'ora in avanti è cum'è pudete vede in a beta, dopu l'installazione di Ubuntu Gnome hà da cumincià Configurazione iniziale di Gnome o installazione di boot, un strumentu chì Vi permetterà di cunfigurà e rete suciale, a lingua o i conti in linea chì avemu. Questu strumentu funziona dopu u primu iniziu è hè destinatu à esse una alternativa à l'utili populari trà l'utenti cum'è MATE Welcome o Linux Mint Welcome, strumenti chì permettenu à l'utilizatori principianti avè una cunfigurazione iniziale.

Quelli di voi chì vulete pruvà u novu Ubuntu Gnome 16.10 beta ponu ottene quì. Tuttavia, ùn vi scurdate chì hè una versione di sviluppu è ùn hè micca assai stabile, perciò si consiglia di aduprà sempre una macchina virtuale per questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   maragraomaragrao dijo

    Bonghjornu!! A mo cunniscenza in urdinatore hè abbastanza limitata, ma anni fà aghju compru un urdinatore acer AX1900 chì avia installatu Ubuntu è da tandu sò cuntentu, ma ieri mi hà dumandatu d'aghjurnà à Ubuntu 16, aghju avutu a versione 14 è avà quandu accendu l'urdinatore , u schermu diventa neru è mi pare:
    BusyBox v1.22.1 (ubuntu 1: 1.22.0-15ubuntu1) shell intégré (ash)
    Inserite 'aiutu' per una lista o cumandamenti integrati.
    (initramfs)

    A verità hè chì ùn sò micca ciò chì devu fà ...

    À ringrazià in anticipu

  2.   Gelux dijo

    Salute, quì ùn averete micca aiutu postu chì ùn hè micca un foru ma una pagina d'infurmazione. Vi cunsigliu di andà in http://askubuntu.com

    U prublema pò andà da i prublemi di ricunniscenza UUID di u discu à quelli più cumplessi.
    Se ùn avete micca una forte cunniscenza, vi cunsigliu:
    1. Boot ubuntu cù un live-usb (http://www.ubuntu.com/download/desktop/create-a-usb-stick-on-windows), ponu esse creati da Windows è Linux. Cù questu puderete apre u sistema operativu Ubuntu è puderete accede à u vostru urdinatore è i vostri dischi.
    2. Crea una copia di salvezza di i vostri documenti nantu à un discu esternu.
    3. Riavvià è installate ubuntu di novu cù u listessu live-usb furmattendu u discu radice.

    Ùn sò micca se avete partizioni nantu à u discu o più di un discu (hè cunsigliatu postu chì migliora e prestazioni è i backup ma complica l'installazione postu chì duvete capisce chì percorsu assignà à ogni partizione / discu). In ogni casu ci sò assai tutoriali nantu à internet, o pudete sempre sceglie in l'installazione per sguassà tutte e partizioni (ma prima create una copia di salvezza).

    Se vulete risolve u vostru prublema senza reinstallà u sistema operativu pudete visità questi fori:

    http://askubuntu.com/questions/741109/ubuntu-15-10-busybox-built-in-shell-initramfs-on-every-boot
    http://foro.elhacker.net/gnulinux/problema_al_actualizar_ubuntu_904_910-t291839.0.html
    http://zfranciscus.wordpress.com/2009/11/01/ubuntu-karmic-upgrade-series-1-upgrading-jaunty-to-karmic-koala/