Ubuntu puderia avè u megliu navigatore in u mondu è u vostru

Ubuntu puderia avè u megliu navigatore in u mondu è u vostru

A settimana scorsa hè accaduta u Summit di u Sviluppatore Ubuntu, un avvenimentu guidatu da Bacon Jono chì hà participatu à a cuntruversa Shuttleworth. In a so apparizione virtuale, postu chì l'avvenimentu era in linea, hà parlatu di cose assai interessanti u futuru di Ubuntu, Ubuntu Touch è alcuni di i modi chì Canonical puderia piglià. Ma forse, ciò chì hà pigliatu a più attenzione hè a rivendicazione di Shuttleworth nantu à u cambiamentu di navigatore web in Ubuntu. Apparentemente, Canonical è u gruppu di sviluppu Ubuntu travaglianu nantu à a creazione di u so propiu navigatore, basatu annantu à u mutore mutore webkit chì secondu u creatore di Ubuntu, serà u megliu navigatore in u mondu.

Un pocu di più hè statu dettu di stu novu navigatore ma cù questu e porte di a cuntruversia sò state aperte. Avà parechji si dumandanu se Ubuntu creerà veramente un navigatore da zero o eseguirà qualchì forchetta da navigatori cunnisciuti. Qualcosa chì acceleraria assai e cose. Hà ancu cummentatu l'impurtanza ch'ella averà da quì à qualchì mese cunvergenza di i sistemi operativi è cume vi aspettate chì Ubuntu sia u primu à ottene sta cunvergenza. Cusì pudemu dì chì u navigatore Ubuntu serà ancu dispunibile per i telefoni smartphones.

Google participerà à u prucessu di creazione di stu novu navigatore?

Ma forse, ciò chì hà attiratu a più attenzione, più di tuttu per via di e ripercussioni economiche è economiche, hè l'usu è l'introduzione di GO in l'ecosistema Ubuntu. GO hè un linguaghju di prugrammazione creatu da Google è ancu s'ellu hè cun noi dapoi parechji anni, ùn hà ancu avutu un rolu impurtante in u sviluppu di l'applicazioni software. Sta lingua ùn hè mancu male, ma appartene o hè stata creata da Google, cusì parechji prugrammi sò assai riluttanti à aduprà. Ma pare chì e cose sianu cambiate è i ragazzi di Ubuntu usanu sta lingua. A quistione avà hè Google s'hè assuciatu cù Canonical per aduprà sta lingua? Hè l'impressione chì dà è sì sì, pudemu vede l'intervenzione di Google in u sviluppu di stu novu navigatore.

cunchiusioni

Novi linguaghji di prugrammazione, cunvergenze, cambiamenti di cuncepimentu, novi navigatori ... assai cambiamenti è pochi risultati. Hè vera chì nurmalmente in u mondu di u lugiziale i cambiamenti ùn sò micca veloci, tuttavia, ogni volta chì Shuttleworth apre a bocca, ci hè un novu cambiamentu in vista, ma nisun risultatu veru. Qualchì tempu fà si parlava di un sistema upirativu per smartphones, oghje ùn si pò ancu cumprà un smartphone cun quellu sistema operativu. Si hè ancu parlatu di un cambiamentu in u servitore graficu, l'ultime nutizie à propositu hè chì serà ritardatu finu à u 2016. Avà un navigatore, Quandu u videremu nantu à i nostri urdinatori? Ùn hè micca a prima volta chì mi focu annantu à Shuttleworth, sia ellu, a so squadra è a so cumunità mi parenu incredibili, ma u mondu pò ùn piglià micca un secondu travagliu. Per u mumentu aspetteraghju u novu navigatore ancu se mi puseraghju à aspittà lu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Karel dijo

    Mi preoccupa chì sia basatu annantu à un pruduttu "fattu in google" postu chì sta sucietà hè una di e più spie di u pianeta.

  2.   Sara dijo

    Ubuntu s'alluntana di più in più da e pulitiche GNU è pare assumisce pulitiche aziendali cum'è quelle di Google, Microsoft è Oracle ...

    1.    Juan Marizza dijo

      Sicondu u vostru cummentariu

  3.   honovanu dijo

    Pensu chì in qualchì manera duvete sopravvivere à volte à u costu di una falsa apparizione ma u listessu hè l'interessu persunale di a cumunità è l'affare, l'investimenti è a questione di finanze chì avarianu accadutu cù Ubuntu o Linux Mint se continuavamu à seguità a regule strette di duverebbe ???.