A nova versione di Akira 0.0.14 hè digià stata liberata è questi sò i so cambiamenti

Dopu ottu mesi di sviluppu Editore di nova versione di Akira 0.0.14 vector graphic editor chì hè ottimizatu per creà disegni d'interfaccia d'utilizatore. L'ultimu scopu di u prugettu hè di creà un strumentu prufessiunale per i cuncettori front-end, qualcosa di simile à Sketch, Figma o Adobe XD, ma focalizatu nantu à aduprà Linux cum'è piattaforma principale.

A differenza di Glade è Qt Creator, Akira ùn hè micca pensatu per generà codice o interfacce di travagliu aduprendu toolkits specifici, ma invece hà per scopu di risolve compiti più generali, cumu creà disegni d'interfaccia, rendering è grafiche vettoriali. Akira ùn si sovrappone micca à Inkscape, postu chì Inkscape hè principalmente focalizatu nantu à u cuncepimentu di stampa, micca u sviluppu di l'interfaccia, è differisce ancu in u so approcciu per urganizà u flussu di travagliu.

Akira usa u so propiu furmatu ».akira» per salvà i fugliali, chì ghjè un schedariu zip cù fugliali SVG è un repositoriu git lucale cù cambiamenti. L'esportazione di l'immagine in SVG, JPG, PNG è PDF hè supportata. Akira presenta ogni forma cum'è un schema separatu cù dui livelli di editazione:

  • U primu livellu (mudificazione di forma) hè inclusu durante a selezzione è furnisce strumenti per trasformazioni tipiche cum'è rotazione, ridimensionamentu, ecc.
  • U secondu livellu (editendu un percorsu) vi permette di spustà, aghjunghje è rimuovere nodi da u percorsu di a forma aduprendu curve Bezier, è ancu chjude o rompe i percorsi.

Principale nutizie di Akira 0.0.14

In questa nova versione di Akira 0.0.14, hè messu in risaltu chì l'architettura di a biblioteca hè stata completamente riprogettata per travaglià cù a tela.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue, hà messu in opera u modu di mudificazione Pixel Grid per un posizionamentu precisu di l'elementi quandu si zoom. A griglia hè accesa premendu u buttone nantu à u pannellu è si spegne automaticamente quandu a scala hè menu di 800%, più a capacità di persunalizà i culori di e linee di griglia di pixel hè stata furnita.

Pudemu ancu truvà chì u supportu per e guide hè statu messu in opera per cuntrullà a presa à i limiti di e forme esistenti (Snap Guides). Supporta a regolazione di u culore è di a soglia per l'apparizione di guide.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Aggiuntu supportu per ridimensionà elementi in tutte e direzzioni.
  • A capacità di aghjunghje immagini hè furnita trascinendu cù u mouse da u strumentu di l'immagine.
  • Hè aghjuntu a capacità di trattà più culori di riempimentu è di schema per ogni elementu.
  • Hè aghjuntu un modu per scala elementi in relazione à u centru.
  • A capacità di trasferisce l'imaghjini à u canvas hè inclusa.
  • Optimizazioni di prestazione fatte.

In un futuru vicinu, e costruzioni seranu preparate in forma di pacchetti Elementari OS è pacchetti Snap. L'interfaccia hè cuncepita secondu e linee guida preparate da u prugettu Elementary OS è si concentra nantu à alte prestazioni, intuizione è un aspettu mudernu.

Cume installà Akira nantu à Ubuntu è derivati?

Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu, hè impurtante nutà chì Akira sempre in fase di sviluppu è e compilazioni attuali pruposte ponu cuntene errori.

Ma per quelli chì sò interessati Sapendu u prughjettu, testendu lu o ancu se pudete sustene lu, pudete scaricà è installà Akira aduprendu qualsiasi metudu chì spartemu quì sottu.

Generalmente per ogni distribuzione chì si basa annantu à l'ultime duie versioni LTS di Ubuntu Deve avè dighjà u supportu di Snap è cun questu seranu capace di installà Akira.

In u casu di quelli chì sò L'utilizatori elementari di u SO ponu scaricà è installà l'applicazione direttamente da AppCenter.

Avà, tornendu à l'altri, duvemu solu apre un terminal è in questu scrivemu u cumandimu seguente:

sudo snap install akira --edge

In u casu remotu chì ùn avete micca installatu è attivatu snap in u vostru sistema, pudete fà questu scrivendu u seguente:

sudo apt update

sudo apt install snapd

È avete finitu cun ellu, pudete eseguisce u cumandimu precedente per installà Akira.

Infine, un altru mètudu simplice per esse capace di installà Akira in u nostru sistema hè cù l'aiutu di i pacchetti Flatpak, per questu duvemu avè stu supportu installatu è attivatu.

Per installà Akira da Flatpak, basta à apre un terminal è in questu scrivemu u seguente:

flatpak remote-add flathub-beta https://flathub.org/beta-repo/flathub-beta.flatpakrepo
flatpak install akira

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.