A nova versione di Linux Mint 19.1 Tessa hè digià stata liberata

Linux Mint 19.1 xfce

Ricertamenti sAghju parlatu quì nantu à u blog di Linux Mint 19.1 Tessa beta release (un pocu tardi) è bè avà i tippi di Linux Mint anu decisu d'avanzà u rigalu previstu per i ghjorni di Natale.

È pudemu dì chì Linux Mint 19.1 Tessa hè quì cun noi è cun ellu i sviluppatori di Linux Mint anu piacè annunzià u so lanciu ufficiale.

Linux Mint 19.1 Top Innovazioni (MATE, Cinnamon, Xfce)

A cumpusizioni include versioni ambientali di l'ambienti desktop MATE 1.20 (A listessa versione hè stata mandata in Linux Mint 19.0).

A nova versione di Cinnamon 4.0 presenta un novu schema di taskbar in chì u pannellu hè diventatu più grande è scuru, invece di i buttoni cù i nomi di e finestre, avà solu l'icone sò mostrate è e finestre sò raggruppate.

Per l'amatori di u disignu sopra, u opzione per rivene rapidamente à a versione precedente di u pannellu hè statu aghjuntu à l'interfaccia d'accolta di cunnessione.

Invece di u listinu tradiziunale di Windows è dispusitivi fissi, l'applet fork "Icing Task Manager" hè integrata in u pannellu, cumbinendu a lista di Windows aperte cù a pussibilità di mette icone d'applicazioni raggruppate (cum'è in a barra laterale Ubuntu).

Quandu si sposta annantu à l'icona, a funzione di vista in anteprima di u cuntenutu di a finestra hè chjamata.

In u cunfiguratore, pudete cambià a larghezza di u pannellu è a dimensione di l'icone per e zone di sinistra, centrale è destra di u pannellu.

U travagliu di u gestore di file Nemo hè statu significativamente acceleratu (tempu di avviu riduttu, velocità di caricamentu più veloce di u cuntenutu di u repertoriu, prucessu di ricerca d'icone ottimizatu).

In seguita a dimensione di l'icone è di i script hè stata mudificata. Hè aghjuntu un buttone per attivà / disattivà a visualizazione in miniatura.

Mustrà u tempu di creazione di i fugliali. Nemo-python è tutte l'aggiunte à Nemo, scritte in Python, sò portate in Python 3.

L'interfaccia cù i paràmetri di scrittore è u gestore di fugliali hè stata cambiata.

Principali novità in l'applicazioni di u sistema

In u aghjurnà u gestore d'installazione, hà aghjuntu un elencu di l'aggiornamenti di pacchetti liberati cù u kernel Linux è u statutu di u vostru sustegnu in a distribuzione.

Cambiatu l'interfaccia di l'applicazione per selezziunà e fonti di installazione di software (fonti di software). L'applicazione hà ancu aghjuntu una nova tabulazione "Mantenimentu" cù strumenti per eliminà i repositori duplicati.

L'interfaccia di selezzione di metudu di input hè stata riprogettata: una tabulazione separata cù i paràmetri hè avà mustrata in a barra laterale per ogni lingua scelta. Aggiuntu supportu per u sistema di input Fcitx.

U miglioramentu continuu di e applicazioni sviluppate in u quadru di l'iniziativa X-Apps, destinatu à unificà l'ambiente di u software in diverse edizioni basate in desktop di Linux Mint.

In X-Apps, e tecnulugie muderne sò aduprate (GTK3 per cumpatibilità HiDPI, gsettings, ecc.), Ma elementi d'interfaccia tradiziunali cum'è barre d'arnesi è menu sò cunservati.

Frà tali applicazioni: Editore di testu Xed, Pix Photo Manager, lettore media Xplayer, visualizatore di documenti Xreader, visualizatore di immagini Xviewer.

In u visor di documentu Xreader (una filiale di Atril / Evince), l'interfaccia hè stata ottimizzata, e miniature è i cunfini sò più chjaramente evidenziati.

L'editore di testu Xed (una filiale di Pluma / Gedit) hè statu traduttu per aduprà a libreria libpeas, Python 3, è u sistema di creazione Meson.

In a libreria libxapp, chì dettava l'elementi tipichi di l'interfaccia, quattru widget novi aghjunghjenu:

  • XAppStackSidebar (pannellu laterale di l'icone)
  • XAppPreferencesWindow (multi-cunfigurazione)
  • XAppIconChooserDialog (Dialogu di Selezione di Icone)
  • XAppIconChooserButton (u buttone hè in forma di icone o immagini)

Scaricate Linux Mint 19.1

Per scaricà i fugliali ISO di i sfarenti sapori di sta nova edizione di Linux Mint 19.1, pudete scaricalli direttamente da u so situ ufficiale di u prugettu.

Senza più tardi, se vulete esse capace di pruvà sta nova versione di Linux Mint, avemu dighjà i ligami di scaricamentu à a manu è basta à stallalla.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mario dijo

    Mi piacerebbe veramente fà u saltu da Ubuntu à Mint, per a funzionalità più di ogni cosa nantu à u desktop, ciò chì criticu di più per Ubuntu hè Gnome è e so limitazioni per creà shorcuts è aghjunghje cartulari à u desktop è avè da fà implica implica avè installà addons per pudè ... Pensu chì capite ciò chì vogliu dì è dispiace per u mo modu di spressione, ma vengu da u mondu Windows è parechje cose per mè sò cumuni in Windows cum'è menu cuntestuali, accurtatoghji è parechje altre cose Ùn aghju micca da origine Gnome è questu mi frustra un pocu, allora Ubuntu funziona cum'è a seta.
    L'unicu svantaghju chì aghju hè chì e volte chì aghju vulsutu installà Mint, mi lancia l'errore UEFI, u famosu UEFI chì ùn sapia mancu u mo laptop. Aghju pruvatu diversi metudi per accede à u BIOS di a macchina per disattivallu è ùn sò micca statu capace. è aghju seguitu un tutoriale ùn sò micca se nantu à sta pagina o in un'altra assai simile nantu à cumu disattivallu è l'unicu chì aghju realizatu hè chì a parola GRUB mi pareva ripetendusi infinitu, in un loop infinitu imparabile chì hà forzatu mi per spegne u laptop di manera brusca per interrompelu.
    Hè a sola cosa chì mi impedisce di installà MINT (in ogni casu MINT hè installatu currettamente nantu à u discu duru) ma u famosu UEFI mi impedisce di accede.
    riguarda

    A strada, u mo laptop hè un Toshiba Satellite P55t-A5116, hè statu adupratu da quasi 4 anni è funziona perfettu.

  2.   piatra dijo

    https://blog.desdelinux.net/una-sencilla-manera-de-saber-si-nuestro-equipo-utiliza-uefi-o-legacy-bios/

    Questu hè unu di i tutoriali chì aghju seguitu cù un altru cun risultati negativi in ​​u mo casu
    L'autore hè un amicu di a casa ... 🙂