A nova versione di Linux Mint 20.2 hè digià stata liberata

Dopu qualchì parechji mesi di sviluppu u lanciamentu di a nova versione di a famosa distribuzione Linux «Linux Mint 20.2»In u quale u sviluppu cuntinueghja cù a basa di« Ubuntu 20.04 LTS ».

È hè chì in questa nova versione chì hè presentata di Linux Mint 20.2 una di e so novità principali hè quella in questu hè inclusa a nova versione di l'ambiente desktop Cinnamon 5.0, versione chì hè stata liberata qualchì settimana fà è in a quale l'urganizazione di cuncepimentu è di travagliu introduce un cumpunente per seguità u cunsumu di memoria.

In più di questu ancu i paràmetri sò furniti per determinà u cunsumu massimu di memoria permessu da i cumpunenti da u desktop è per definisce un intervallu per verificà u statu di memoria. Quandu stu limitu hè superatu, i prucessi di Cinnamon background ripartenu automaticamente senza perde a sessione è tenendu aperte e finestre di l'applicazione.

In questa nova versione di Linux Mint 20.2, u metudu per inizià u screensaver hè statu riprogettatu- Invece di travaglià costantemente in fondu, u prucessu di risparmiu di schermu inizia avà solu quandu hè necessariu quandu si attiva u serratura di u schermu. U cambiamentu hà permessu di liberà 20 à centinaie di megabyte di RAM. Inoltre, u salvatore di schermu apre avà una finestra di backup addizionale in un prucessu separatu chì vi permette di bluccà a fuga d'ingressu è u dirottamentu di a sessione ancu se u salvatore di schermu fiasca.

In u gestore di file, Nemo hà aghjustatu a capacità di circà per cuntenutu di file, cumprendu a cumminazione di ricerca di cuntenutu cù ricerca di nome di fugliale è in modu à doppiu pannellu, u tastu di scelta rapida F6 hè implementatu per cambià rapidamente pannelli.

El u gestore di l'aggiornamenti supporta ancu l'installazione automatica di l'aggiornamenti per spezie è pacchetti in furmatu Flatpak, in oltre hè statu mudernizatu per furzà à mantene u pacchettu di distribuzione à ghjornu. U studiu hà dimustratu chì solu circa u 30% di l'utilizatori stallanu l'aghjurnamenti in una manera puntuale, menu di una settimana dopu a so publicazione. E metriche addiziunali sò state aghjunte à a distribuzione per valutà a rilevanza di i pacchetti per u sistema, cum'è u numeru di ghjorni da quandu l'ultimu aggiornamentu hè statu applicatu.

Per impostazione predefinita, u gestore di l'aggiornamentu mostrerà un ricordu se un aggiornamentu hè dispunibule per più di 15 ghjorni di calendariu o 7 ghjorni di travagliu in u sistema. Solu l'aggiornamenti di kernel è vulnerabilità sò contati. Dopu l'installazione di l'aghjurnamentu, a visualizazione di notificazioni hè disattivata per 30 ghjorni, è quandu a notificazione hè chjusa, l'avvertimentu seguente serà visualizatu dopu à dui ghjorni. Pudete spegne u schermu d'avvertimentu in i paràmetri o cambià i criteri per visualizà i ricordi.

Un altru cambiamentu maiò chì si distingue in Linux Mint 20.2 hè quellu Warpinator hè statu miglioratu per scambià file trà dui urdinatori in una rete locale, da questu aghjunghjenu a capacità di selezziunà una interfaccia di rete per determinà nantu à quale rete furnite i fugliali, è dinò cunfigurazioni messe in opera per u trasferimentu di dati cumpressi. Una applicazione mobile hè stata sviluppata chì permette di scambià file cù dispositivi basati nantu à a piattaforma Android.

D'altra parte, i miglioramenti continui à l'applicazioni sviluppate in u quadru di l'iniziativa X-Apps, destinate à unificà l'ambiente software in edizioni Linux Mint basate nantu à diversi desktop, sò ancu menzionati. Xviewer hà avà a capacità di mette in pausa una presentazione ccù un spaziu è aghjusta supportu per u furmatu .svgz, in più di quellu in u visor di documentu, a visualizazione di annotazioni in i fugliali PDF hè furnita sottu u testu è a capacità di scorrere per u documentu hè aghjuntu premendu a barra spaziaria, sò stati aghjunti novi opzioni per mette in risaltu i spazi in l'editore di testu è u modu incognito hè statu aghjuntu à u gestore di l'applicazione web.

Infine, u supportu miglioratu per stampanti è scanners spicca ancu. U pacchettu HPLIP hè statu aggiornatu à a versione 3.21.2 è i novi pacchetti ipp-usb è sane-airscan sò stati aggiornati è inclusi.

Uttenite Linux Mint 20.2

Per quelli chì sò interessati à ottene sta nova versione, ponu fà da u so situ ufficiale, u ligame hè. Anu ancu da sapè chì Linux Mint hè offertu cù l'ambienti MATE 1.24 cù un pesu di 2 GB, Cinnamon 5.0 cù un pesu di 2 GB è Xfce 4.16 cù un pesu di 1.9 GB.

Linux Mint 20 hè classificatu cum'è una versione di Long Term Support (LTS), cù l'aghjurnamenti da sparghje finu à u 2025.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Raul dijo

    U kernel ùn hè micca statu aggiornatu, a verità hè chì m'aspettava di più da sta versione

  2.   Kakotes dijo

    Ebbè più di listessi è di più di listessi, soprattuttu inutili cose novi, chì si traduce in una distro chì hè di più in più ricaricata è dunque di più in più lenta. L'installate è avete un bonu tempu disinstallendu quasi a mità di una distro. A zecca ùn hè micca ciò chì era prima, invece di travaglià sempre di più velocità, prestazioni è kernel più aggiornatu, hè u cuntrariu, u ricaricu sempre di più è cusì pare chì fessi qualcosa. Attualmente xubuntu dà Mint mille volte

  3.   Kakitsdelabuens dijo

    Ebbè più di listessi è di più di listessi, soprattuttu inutili cose novi, chì si traduce in una distro chì hè di più in più ricaricata è dunque di più in più lenta. L'installate è avete un bonu tempu disinstallendu quasi a mità di una distro. A zecca ùn hè micca ciò chì era prima, invece di travaglià sempre di più velocità, prestazioni è kernel più aggiornatu, hè u cuntrariu, u ricaricu sempre di più è cusì pare chì fessi qualcosa. Attualmente xubuntu dà Mint mille volte