A nova versione di Qt 6.1 hè digià stata liberata

A Cumpagnia Qt hà svelatu a liberazione di u quadru Qt 6.1, in quale u travagliu cuntinueghja à stabilizzà è aumentà a funziunalità di u ramu Qt 6.

I miglioramenti principali in Qt 6.1 sò principalmente legati cù l'inclusione in a cumpusizione di moduli chì eranu dispunibili in Qt 5.15, ma ùn eranu pronti per l'inclusione in a prima versione di Qt 6. In particulare, i moduli sò inclusi in a cumpusizione.

Principali novità di Qt 6.1

Frà i cambiamenti principali chì sò stati fatti in sta nova versione di Qt 6.1, si cita chì u travagliu hè statu fattu in Qt Core per migliurà l'usabilità è simplificà l'API, Inoltre, i metodi removeIf () sò stati aghjunti è u numeru di classi chì supportanu u metudu erase_if () hè statu allargatu.

dinù Hè menzionatu chì i metudi mancanti sò stati implementati dispunibuli in QString ma manca in QStringView, Ancu Funzioni di aghjuntu, sottrazione è multiplicazione prutette da u overflow (securità migliorata), oltre à un supportu miglioratu per i valori in virgola flottante 16-bit.

Qt Quick 3D aghjusta supportu per a trasfurmazione di l'animazione di destinazione è implementa supportu sperimentale per a renderizazione duplicata (rendering per esempiu), chì permette di rende più copie d'oggetti di listessu tippu situatu in e parti periferiche di a scena in una sola passata. U metudu accelera significativamente a resa quandu ci hè un gran numeru di oggetti simili in a scena. Basatu nantu à u metudu specificatu, u supportu per a resa di particelle XNUMXD hè implementatu.

L'API per u ligame di pruprietà, introduttu in Qt 6.0, hè statu aghjurnatu. E nuove classi sò state aghjunte per simplificà l'integrazione cù Java, QJniEnvironment è QJniObject, comunemente richiesti nantu à a piattaforma Android.

Mette in risaltu ancu i miglioramenti in Qt Gui in relazione à u supportu per l'API grafica Vulkan 1.1 è 1.2, più una nova classa QUrlResourceProvider hè stata aghjunta chì QLabel utilizza per evità di reimplementà loadResource () è sottuclassà QTextDocument.

A capacità di aduprà funzioni di correzione definite da l'utilizatore per cumpunenti di spaziu di culore hè stata messa in opera in a classa QColorSpace.

Qt Network furnisce a classe QNetworkInformation per determinà u statu di una rete in un sistema. Hè aghjuntu supportu per u modu SameSite in u gestore di cookie HTTP.

Qt Qml implementa l'opzioni QJSPrimitiveValue è QJSManagedValue per un cuntrollu più fine di l'esecuzione di JavaScript.

In quantu à i moduli chì sò inclusi in sta nova versione:

  • Active Qt - Supporta i controlli COM è ActiveX nantu à a piattaforma Windows.
  • QT Charts: creazione di grafichi.
  • Visualizazione di Dati Qt: visualizazione di dati statichi è dinamichi.
  • Qt Device Utilities face parte di u pacchettu Qt for Device Creation.
  • Qt Graphical Effect hè un stratu per simplificà u trasferimentu di l'applicazioni à Qt 6.
  • Qt Lottie: rende grafichi è animazioni esportati in furmatu JSON cù plugin
  • Bodymovin per u pacchettu Adobe After Effects. Include un micru-mutore integratu per l'animazione, u ritagliu, l'elaborazione di u stratu, è altri effetti.
  • Qt State Machine hè un quadru per a creazione di costrutti guidati da eventi è l'implementazione di una macchina statale basata in SCXML.
  • Qt Virtual Keyboard hè una implementazione di tastiera virtuale.

Infine duvete ricurdà quellu Qt Company hà fattu alcuni cambiamenti à i so mudelli di licenza Cù quale tutte e versioni seranu distribuite solu à l'utilizatori di licenza cummerciale durante i primi 12 mesi.

Ancu ancu l'accessu publicu à tutte e versioni di Qt 5.15 serà mantenutu publicatu prima, ma novi cunfirmazioni seranu aghjuntu à porte chjose. L'eccezzione hè fatta solu per u codice di i moduli Qt WebEngine è Qt Script, chì sò ligati à dipendenze esterne in licenza LGPL.

Per l'utenti cummercializati chì sò interessati à sta nova versione di Qt 6.1, devenu sapè chì u supportu hè furnitu per Windows 10, macOS 10.14+, piattaforme Linux (Ubuntu 20.04+, CentOS 8.1 +, OpenSuSE 15.1+), iOS 13+ è Android (API 23+).

E fonti per i cumpunenti Qt sò liberate in licenza LGPLv3 è GPLv2.

source: https://www.qt.io


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.