A nova versione di SQLite 3.33.0 hè digià stata liberata è sò e so nutizie

A nova versione di SQLite 3.33 hè digià statu liberatu è in questu si integranu qualchi cambiamenti abbastanza bè, cum'è per esempiu u UPDATE FROM support seguitendu a sintassi da PostgreSQL, in più, u migliurà l'estensione ieee754 per supportà i numeri binari 754 IEEE 64 è ancu un hà aumentatu a dimensione massima di i fugliali di basa di dati à 281 TB.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca u pacchettu SQLite hè un SGBD ligeru, Concepitu cum'è una biblioteca di plugin. U codice SQLite hè distribuitu cum'è duminiu publicu, vale à dì, pò esse adupratu senza restrizioni è gratuitamente per qualsiasi scopu.

Hè un pacchettu software chì hè cunnisciutu per a so custruzzione è u so funziunamentu cù una piattaforma LFS-10.0.

Principali novità di SQLite 3.33

Unu di i cambiamenti più impurtanti in sta nova versione hè u UPDATE DA l'implementazione per aghjurnà u cuntenutu di a tavula basatu annantu à una selezzione da un'altra tavula questu aduprendu a sintassi PostgreSQL currispondente.

Sicondu a squadra SQLite, L'idea di UPDATE FROM hè una estensione SQL chì Permette à una dichjarazione UPDATE di esse spinta da altre tavule in a basa di dati.

A tavula "target" hè a tavula specifica chì hè aghjurnata. Altri mutori di basa di dati relaziunali implementanu ancu UPDATE FROM, ma perchè u costruttu ùn face micca parte di e norme SQL, ogni pruduttu implementa UPDATE FROM in modu diversu.

L'implementazione SQLite s'impegna per esse conforme PostgreSQL. L'implementazioni SQL Server è MySQL di a listessa idea travaglianu un pocu sfarente.

Da a parte di u cuntrollu di integrità di PRAGMA, hè oramai pussibule di verificà à l'azardu solu certe tavule è indici cunnessi (Prima di verificà sempre tutta a basa di dati), cume PRAGMA esegue un cuntrollu di cunsistenza di a basa di dati è una formattazione di livellu bassu. Verifiche per e entrate di tavulinu o d'indici chì sò fora di sequenza, VERIFICA errori, vinculi UNICU è NON NULL, integrità di a lista gratuita, è entrate d'indice mancanti o in eccessu, pagine mancanti, è documenti malformati.

In quantu à i miglioramenti in l'estensione ieee754, hè oghji pussibule di travaglià cù numeri binari 754 IEEE 64. U testu pruduttu da a forma di un argumentu per a funzione ieee754 () hè leggibile da l'omu, ma difficiule da aduprà cum'è parte di una spressione più larga.

Hè per quessa Ieee754_mantissa () è ieee754_exponent () sò state aghjunte rutine per rinvià i valori M è E chì currispondenu à u valore F di u so solu argumentu.

I miglioramenti sò stati fatti à u pianificatore di richiestecume a prestazione hè stata migliorata nantu à "SELEZIONA min (x) FROM t WHERE è IN (?,?,?)" quandu l'indice t (x, y) hè presente.

In modalità WAL (Scrizzione Scrittura-Avanzata), se un'operazione di scrittura fiasca, chì genera una incoerenza in i dati di u file shm, e transazzioni seguenti ponu avà ristabilisce l'integrità di u schedariu shm quandu ci sò transazzioni di lettura attive, invece di mustrà un errore SQLITE_PROTOCOL.

Di l'altri cambiamenti chì sò implementati In sta nova versione, spiccanu i seguenti:

  • D'altra parte, un altru cambiamentu impurtante hè l'aumentu di a dimensione massima di a basa di dati à 281 TB.
  • U CLI hà incorporatu estensioni decimali è ieee754.
  • Hè aghjunta una estensione decimale cù funzioni aritmetiche decimali arbitraria di precisione, ci sò trè funzioni matematiche dispunibili cumpresi decimal_add, decimal_sub, è decimal_mul (queste trè funzioni aghjunghjenu, restanu è multiplichenu i so argumenti, rispettivamente).
  • Inoltre, novi modi di furmatu di output "box", "json", "markdown" è "table" sò stati ancu aghjunti à l'interfaccia di linea di cummanda (CLI).
  • In u modulu di output di colonna, e colonne sò automaticamente allargate da u cuntenutu di a fila più lunga.
  • U modu di output "quote" piglia in contu u valore di u separatore impostu da u cumandimu ".separator".

Finalmente sè site interessatu à sapè ne di più circa sta nova versione, pudete cuntrollà i dettagli andendu in u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.