Arriva a nova versione di u navigatore web Falkon 3.1.0

Falkon 3.1.0

Dopu quasi un annu di sviluppu, hè statu annunziatu u lanciu di a nova versione di u navigatore Falkon 3.1.0. Per quelli chì ùn sanu ancora micca di stu navigatore ti possu dì chì questu hà rimpiazzatu QupZilla dopu chì a cumunità KDE hà ripresu u prugettu è u sviluppu hè statu trasferitu à l'infrastruttura KDE.

Hè previstu chì u sviluppu sottu à e mani di u prugettu KDE attirerà novi sviluppatori à travaglià nantu à u navigatore è stimulerà u sviluppu di u prugettu. U codice di u prugettu hè distribuitu sottu a licenza GPLv3.

Principali novità di Falkon 3.1.0

Cù a liberazione di sta nova versione di 3.1.0 a pudemu vede u supportu per a scrittura di plugins cù QML hè statu integratu, è dinò u sustegnu di u U plugin Python hè statu stabilizatu.

Inoltre, Falkon 3.1.0 riceve un supportu iniziale per i certificati di i clienti (QtWebEngine 5.12+ richiestu) è ancu a capacità di registrà i vostri propri gestori di protocolli (per esempiu, torrent: //, sftp: //, ecc.)

U cuncepimentu di a barra di ricerca in sta nova versione s'integra cù u cuncepimentu di l'applicazioni KDE. Stu pannellu di ricerca rapida permette di invià istantaneamente una dumanda à certi mutori di ricerca è siti.

Pudemu ancu mette in risaltu quessa A compatibilità cù QtWebEngine 5.12 hè stata migliorata è u supportu hè statu furnitu per e versioni cù versioni standalone di QtWebEngine.

È ancu questu bug in l'implementazione di AdBlock in u navigatore sò stati riparati è i cookies di a lista bianca ùn sò più cacciati quandu a funzione di eliminazione di tutti i cookies hè chjamata.

Accessori

Falkon 3.1.0 arriva cù u integrazione di novi plugins such MiddleClickLoader chì inserisce u testu da u clipboard quandu premete u buttone mediu di u mouse.

Per a L'integrazione KDE hà ancu furnitu un plugin per u navigatore chì furnisce ancu accessu à e pagine da i cumpunenti Frameworks di KDE.

Tabulazioni Verticali hè un altru cumplementu novu chì pò esse messu in risaltu è chì questu furnisce a capacità di rimuovere gruppi di schede crollate clicchendu u buttone mediu di u mouse.

Migliuramenti è ottimisazione di codice

In questa liberazione pudemu prestu una attenzione particulare da u navigatore à salvà u cunsumu di memoria, assicurà alta velocità, è mantene a reattività di l'interfaccia.

Quandu crea una interfaccia, aduprendu un inseme di icone, widgets è stili, originarii di ogni ambiente di desktop, Falkon 3.1.0 garantisce un cuncepimentu chì ùn pò esse distinguitu da i prugrammi standard per GNOME, KDE è Windows.

D'altra parte, cum'è menzionatu u sottosistema integratu di bloccu di publicità (AdBlock) hà ricevutu miglioramenti per bluccà è aduprà liste nere esterne (EasyList da Adblock Plus) o aghjunghje e vostre proprie regule di bloccu annunziu.

Infine, pudemu ancu mette in risaltu chì i sviluppatori hà pigliatu a decisione di offre u navigatore in un furmatu AppImage (in più di installà a versione di notte da Flatpak).

Cumu A versione AppImage offre solu versioni stabile (in uppusizione à Flatpak).

Cume installà Falkon 3.1.0 in Ubuntu è derivati?

À u mumentu a nova versione di u navigatore ùn hà ancu pacchetti custruiti per Ubuntu, nè l'AppImage. Dunque hè solu questione di aspettà uni pochi di ghjorni per chì questi pacchetti sianu messi à dispusizione.

Per u mumentu pudete custruisce sta nova versione solu da u so còdice surghjente. Questu pudete scaricà da stu ligame.

Ma se site interessatu à pudè installà stu navigatore web o se avete dighjà una versione precedente di questu è pudete aspettà uni pochi di ghjorni è vulete aghjurnà à a nova versione, pudete fà in un modu abbastanza sèmplice.

Per fà questu, a prima cosa chì duvemu fà hè aperta un terminal (pudete fà cù l'accurtatoghju Ctrl + Alt + T) è nantu à questu scrivemu u seguitu.

Se avete dighjà una versione precedente è vulete aghjurnà, basta à scrive:

sudo apt update && sudo apt upgrade

D'altra parte, se vulete installà u navigatore perchè ùn l'avete ancu, in u terminal scrive:

sudo apt install falkon

Installazione da AppImage

Un altru modu per installà stu navigatore in u vostru sistema hè cù l'aiutu di u pacchettu AppImage, chì pudete scaricà da u ligame seguente appena hè dispunibule.

Fattu u scaricamentu avà demu permessi d'esekuzione à u fugliale cù:

sudo chmod +x Falkon-*.AppImage

È pudemu eseguisce u navigatore cliccendu doppiu nantu à u fugliale AppImage o da u terminal cun:

./Falkon-*.AppImage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Andreale Dicam dijo

    Ùn aghju micca dubbitu, Falkon hè u megliu navigatore web chì appartene attualmente à a cumunità GNU / Linux. Frà altre funziunalità dighjà menzionate in l'articulu, ci hè ancu a prestazione assai bona chì offre durante a riproduzione di video in 720p è 1080p, evidenzendu chì l'aghju aduprata cun driver AMD gratuiti. Innota ancu chì u mutore QtWebEngine hè veramente assai veloce, sò stata sorpresa.