Unity hè ottimizatu in Ubuntu 16.04 LTS per urdinatori à poca risorsa

Ubuntu 16.04

Avete probabilmente intesu in più di una occasione chì Linux hè adupratu cum'è sistema operativu in urdinatori più vechji o quelli chì anu pochi risorse. Ancu s'ellu ci sò qualchi scrivani più esigenti in questu sensu, in Ubuntu 16.04 LTS, unitati era diventatu à pocu à pocu unu di i menu legeri. Ma stu prublema pò avè una soluzione grazia à l'ultime ottimisazione per gràfiche di poca prestazione chì hè statu incorporatu.

Anu avutu hà riduttu un numeru di effetti grafichi in u sistema per dà li una prestazione più grande è, sopratuttu, per ùn perde micca sta preziosa caratteristica chì hà sempre distingutu Linux da l'altri sistemi operativi: a so operabilità.

Chjaramente, Unity ùn hè micca unu di i scrivani più leggeri chì esistenu, ma grazia à l'avvene ottimisazioni chì sò realizati in Compiz hè pussibule chì guadagna assai numeri interi in termini di prestazione senza perde alcunu di i so effetti attrattivi cum'è hà digià accadutu in MATE o LXDE.

Infatti, attraversu u novu modu di poca risorsa chì hè statu incorporatu, hè pussibule migliurà a prestazione generale di l'equipaggiamentu in tutti quelli urdinatori cun risorse più basse di memoria è grafiche. Stu modu chì parlemu mantene animazioni di finestra, effetti di transizione è certe trasparenze, cusì ferma u sintimu di stà in Unità.

Alcuni di i cambiamenti più notevuli chì videremu in u sistema sò quelli chì sò relativi à l'opacità di e finestre, ciò chì hè particolarmente evidenti quandu si accede à u sistema o quandu mostremu u pannellu di l'applicazione. In tutti questi casi, a videremu a trasparenza di u sistema hè stata rimpiazzata da un fondu neru. Parechje di l'animazioni sò state soppresse è l'ombre di a finestra sò menu pronunziate.

U risultatu, però, hè abbastanza attraente è furnisce un tonu minismalistu Chì hè sicuru hè di u piacè di parechji puristi. Grazie à stu novu modu, e prestazioni in urdinatore devenu esse assai migliorate.

modu à poca risorsa

Chì pensate di u risultatu uttenutu? Avete avutu l'occasione di pruvà lu in e vostre squadre?

 

source: OMG Ubuntu!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Chriztheanvill Brain Drain's Fellsword dijo

    Bodhi, lubuntu.

  2.   Alicia Nicole Lopez dijo

    Moltu bè aghju sempre 14.04 prublemi di tubu cù a grafica è ùn sò micca tornatu à 14.04 è prestu aghju da aghjurnà Speru d'ùn avè u listessu prublema

  3.   Mario A. Suarez dijo

    Naaah! ?, Hè più cum'è una macchina chì Gnome

  4.   leillo1975 dijo

    Avete bisognu di attivallu in qualchì locu o face automaticamente. A propositu, hè questu presente o futuru? Vogliu dì chì s'elli l'anu dighjà messu in opera in l'aggiornamenti o l'anu semplicemente sviluppatu è serà inclusu in u futuru ...

  5.   Luis Gomez dijo

    leillo1975, questu hè ora una realità. Cumu si mettenu in u launchpad Ubuntu stessu (https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/unity/+bug/1598770) duvete seguità unu di sti 2 passi:

    1) Aghjunghjite un travagliu tale chì:

    cat <<EOF> ~ / .config / upstart / lowgfx.conf
    cumincià à inizià unità7

    script di pre-start
    #initctl set-env –global UNITY_LOW_GFX_MODE = 1
    initctl set-env –global LIBGL_ALWAYS_SOFTWARE = ​​1
    script finale
    EOF

    2) Avete eseguitu Unity cù u parametru seguente:

    COMPIZ_CONFIG_PROFILE = ubuntu-lowgfx

    In i cumenti di Canonical indicanu chì hè per a macchina virtuale, ma in realtà hè validu per qualsiasi PC chì hà una grafica moderatamente vechja, o cum'è aghju, un EeePC un Intel (pensu 915 o 945 o_O) chì ùn supporta l'accelerazione fora di a attraversu i so vittori-vitturi (è duvete vede cumu Cinnamon hà currutu annantu, era una vera vergogna).

    A mo cunniscenza, a maiò parte, sì micca tutti l'ipervisori supportanu l'accelerazione HW cù passsthrough à a propria HW di a squadra. Almenu sò sicuru chì VMWare a face, HyperV a face è VirtualBox a face ancu. Se andemu in altri sistemi cum'è Parallels, KVM o cose simili più esotiche ùn li cunnoscu micca.

    1.    leillo1975 dijo

      Grazie per e spiegazioni, a verità hè chì questu averebbe da esse inclusu in e preferenze di u sistema, nantu à u desktop, cù una semplice casella di selezzione. Hè cum'è mette u trattinu in orizzontale .... tantu costu?