Avete probabilmente intesu in più di una occasione chì Linux hè adupratu cum'è sistema operativu in urdinatori più vechji o quelli chì anu pochi risorse. Ancu s'ellu ci sò qualchi scrivani più esigenti in questu sensu, in Ubuntu 16.04 LTS, unitati era diventatu à pocu à pocu unu di i menu legeri. Ma stu prublema pò avè una soluzione grazia à l'ultime ottimisazione per gràfiche di poca prestazione chì hè statu incorporatu.
Anu avutu hà riduttu un numeru di effetti grafichi in u sistema per dà li una prestazione più grande è, sopratuttu, per ùn perde micca sta preziosa caratteristica chì hà sempre distingutu Linux da l'altri sistemi operativi: a so operabilità.
Chjaramente, Unity ùn hè micca unu di i scrivani più leggeri chì esistenu, ma grazia à l'avvene ottimisazioni chì sò realizati in Compiz hè pussibule chì guadagna assai numeri interi in termini di prestazione senza perde alcunu di i so effetti attrattivi cum'è hà digià accadutu in MATE o LXDE.
Infatti, attraversu u novu modu di poca risorsa chì hè statu incorporatu, hè pussibule migliurà a prestazione generale di l'equipaggiamentu in tutti quelli urdinatori cun risorse più basse di memoria è grafiche. Stu modu chì parlemu mantene animazioni di finestra, effetti di transizione è certe trasparenze, cusì ferma u sintimu di stà in Unità.
Alcuni di i cambiamenti più notevuli chì videremu in u sistema sò quelli chì sò relativi à l'opacità di e finestre, ciò chì hè particolarmente evidenti quandu si accede à u sistema o quandu mostremu u pannellu di l'applicazione. In tutti questi casi, a videremu a trasparenza di u sistema hè stata rimpiazzata da un fondu neru. Parechje di l'animazioni sò state soppresse è l'ombre di a finestra sò menu pronunziate.
U risultatu, però, hè abbastanza attraente è furnisce un tonu minismalistu Chì hè sicuru hè di u piacè di parechji puristi. Grazie à stu novu modu, e prestazioni in urdinatore devenu esse assai migliorate.
Chì pensate di u risultatu uttenutu? Avete avutu l'occasione di pruvà lu in e vostre squadre?
source: OMG Ubuntu!
6 cumenti, lasciate i toi
Bodhi, lubuntu.
Moltu bè aghju sempre 14.04 prublemi di tubu cù a grafica è ùn sò micca tornatu à 14.04 è prestu aghju da aghjurnà Speru d'ùn avè u listessu prublema
Naaah! ?, Hè più cum'è una macchina chì Gnome
Avete bisognu di attivallu in qualchì locu o face automaticamente. A propositu, hè questu presente o futuru? Vogliu dì chì s'elli l'anu dighjà messu in opera in l'aggiornamenti o l'anu semplicemente sviluppatu è serà inclusu in u futuru ...
leillo1975, questu hè ora una realità. Cumu si mettenu in u launchpad Ubuntu stessu (https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/unity/+bug/1598770) duvete seguità unu di sti 2 passi:
1) Aghjunghjite un travagliu tale chì:
cat <<EOF> ~ / .config / upstart / lowgfx.conf
cumincià à inizià unità7
script di pre-start
#initctl set-env –global UNITY_LOW_GFX_MODE = 1
initctl set-env –global LIBGL_ALWAYS_SOFTWARE = 1
script finale
EOF
2) Avete eseguitu Unity cù u parametru seguente:
COMPIZ_CONFIG_PROFILE = ubuntu-lowgfx
In i cumenti di Canonical indicanu chì hè per a macchina virtuale, ma in realtà hè validu per qualsiasi PC chì hà una grafica moderatamente vechja, o cum'è aghju, un EeePC un Intel (pensu 915 o 945 o_O) chì ùn supporta l'accelerazione fora di a attraversu i so vittori-vitturi (è duvete vede cumu Cinnamon hà currutu annantu, era una vera vergogna).
A mo cunniscenza, a maiò parte, sì micca tutti l'ipervisori supportanu l'accelerazione HW cù passsthrough à a propria HW di a squadra. Almenu sò sicuru chì VMWare a face, HyperV a face è VirtualBox a face ancu. Se andemu in altri sistemi cum'è Parallels, KVM o cose simili più esotiche ùn li cunnoscu micca.
Grazie per e spiegazioni, a verità hè chì questu averebbe da esse inclusu in e preferenze di u sistema, nantu à u desktop, cù una semplice casella di selezzione. Hè cum'è mette u trattinu in orizzontale .... tantu costu?