GNOME 40 beta hè avà dispunibule

Pochi ghjorni fà, attraversu e liste di mailing, Abderrahim Kitouni, membru di a squadra di sviluppu di l'ambiente desktop, Aghju fattu l'annunziu di a liberazione di a versione beta di Gnome 40 è chì hè dighjà dispunibuli per u publicu è quelli chì sò interessati à pruvà, per aiutà a squadra di Gnome à identificà tutti i pussibili errori è fiaschi.

Annunziu vene un mese prima di a liberazione di a versione stabile di l'ambiente desktop è trà i miglioramenti menzionati, questi miranu à furnisce una ergonomia più grande à l'ambiente di travagliu, largamente basatu annantu à l'interfacce spessu associate cù e compresse.

«A versione beta di GNOME 40 hè avà dispunibuli. Marca ancu u principiu di l'interfaccia d'utilizatore, funzionalità è congelazione di l'API (cullettivamente chjamata "A Congelazione"). Ogni cambiamentu di canali deve esse annunziatu nantu à a lista di mail i18n prima di u fretu chì si prevede di principià u prossimu weekend. Se vulete seguità a piattaforma GNOME 40, questu hè u megliu tempu per cumincià à pruvà e vostre applicazioni o estensioni ", hà dettu Abderrahim Kitouni.

Si deve nutà in particulare chì a dispusizione verticale di l'elementi lascia spaziu per una vista più horizontale in tutta l'interfaccia gràfica. A navigazione cù u touchpad seria assai più naturale, basatu nantu à i feedback di l'utilizatori.

Principali novità di u Gnome 40 beta

Cù u lanciamentu di sta versione beta di l'ambiente, hè messu in risaltu chì Gnome Shell hà finitu di riprogettà l'area di anteprima, l'estensioni obsolete sò avà disattivati ​​per difettu, è altri miglioramenti.

In più di què aghjurnamenti maiò sò stati fatti à Mutter, cumpresu u lanciu di XWayland à dumanda, supportu di paràmetru di modu atomicu, paràmetru predeterminatu di u spaziu di travagliu horizontale.

Inoltre, pudemu truvà quellu L'integrazione GVFS cù Google hà migliuratu u funziunamentu di i cartulari Cuntene un gran numeru di fugliali, aghjunghjendu un cartulare di unità condivisa.

È chì u gestore di file Nautilus hà miglioratu u cumplimentu di a tabulazione nantu à l'entrata di locu, migliurazioni di dialogu di preferenze.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione sò:

  • Nuove funzioni linguistiche è nuove API per u supportu JavaScript di GJS
  • vari miglioramenti di cunversione in a calculatrice GNOME (frequenze, settimane, seculi, decenni)
  • GTK 4.1 agrupatu cù e so varie correzioni è miglioramenti

A versione 40 di Gnome hè annunziata per u 24 di marzu di u 2021, ma a data hè sugettu à cambià secondu u sviluppu. A versione ammissibile deve esse dispunibule u sabatu 13 di marzu Sicondu u calendariu ufficiale, quandu u codice serà congelatu è nisuna nova funzione pò esse aghjunta.

Cum'è un ricordu, u Prughjettu Gnome, a squadra di sviluppu di l'ambiente di l'uffiziu avia decisu chì dopu a versione 3.38 (publicata in settembre), 3.40 diventerà 40, in segnu di una evoluzione maiò.

Dopu à parechji mesi di scuperta in cuncepimentu, a squadra di Gnome Shell annuncia chì cambiamenti significativi si feranu cù a liberazione di Gnome 40 in a primavera di u 2021.

Infine, per quelli chì sò interessati à pudè amparà più nantu à questu, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Scaricate è testate a beta di Gnome 40

Per quelli chì sò interessati à pudè pruvà sta versione beta di ciò chì serà a prossima versione di Gnome 40, devenu sapè chì à u mumentu di fà sta publicazione solu eU codice surghjente hè dispunibule per a compilazione.

U codice pò esse scaricatu da stu ligame.

D 'altra banda, per quelli chì sò interessati à alcuni pacchetti specifici, pudete uttene i codici surghjenti separatamente da stu ligame.

Infine, ma micca menu impurtante, i sviluppatori di l'ambiente anu ancu fattu una maghjina OS Gnome pronta cum'è installatore dispunibile per tutti per testà è trasferisce estensioni cù sta nova versione beta di Gnome 40.

U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.