A versione di sviluppu di Wine 4.21 hè surtita

Wine

Wine hè un popular software liberu è apertu chì permette à l'utilizatori di gestisce applicazioni Windows in Linux è altri sistemi operativi simili à Unix. Per esse un pocu più tecnicu, Wine hè un stratu di cumpatibilità chì traduce chjamate di sistema da Windows à Linux è utilizeghja alcune librerie Windows, in forma di fugliali .dll.

Wine hè unu di i più boni modi per eseguisce l'applicazioni Windows in Linux. Inoltre, a cumunità Wine hà una basa di dati d'applicazione assai dettagliata, a truvemu cum'è AppDB cuntene più di 25,000 XNUMX prugrammi è ghjochi, classificati per a so cumpatibilità cù Wine.

U vinu hè una eccellente alternativa completamente libera à l'API Windows per i sistemi GNU / Linux è pudete ancu uttene opcionalmente Windows DLL nativi, se dispunibili.

Inoltre, Vinu offre un kit di sviluppu è ancu un caricatore di prugrammi Windows, cusì i sviluppatori ponu mudificà faciule assai prugrammi Windows chì currenu sottu x86 Unix, cumprese Linux, FreeBSD, Mac OS X è Solaris.

U Vinu hè attualmente divisu in dui tippi di sviluppi da i quali unu pò sceglie quellu da aduprà. U primu di elli è u più adupratu hè a versione stabile, questu si distingue per avè menu bug è una stabilità più grande, ma sustene menu applicazioni Windows. Mentre l'altru A versione hè u sviluppu offre una megliu cumpatibilità, ma hà più bugs micca risolti.

A versione di sviluppu hè di solitu in teoria a più impurtante postu chì sta versione hè liberata per scopre tutti quelli errori è esse in gradu di curregge o applicà patch. Per piacè nutate chì mentre alcune applicazioni è ghjochi funzionanu bè cù Wine nantu à una distribuzione Linux, altri ponu avè bug.

À propositu di a nova versione di sviluppu di Wine 4.21

A nova versione sperimentale di l'implementazione open source Wine 4.21 hè stata liberata di recente, chì da a liberazione di a versione 4.20 finu à a compilazione di sta nova versione 50 segnalazioni di bug sò chjosi è 343 cambiamenti fatti.

Da segnalazioni di bug Chjucu in relazione cù u travagliu di ghjochi è d'applicazioni, spiccanu : LegoLand, Need For Speed: Shift, Super Mario Brothers X, Ccleaner, Xin Shendiao Xialv, Family Tree Maker 2012, lsTasks, Toad for MySQL Freeware 7.x, Gothic 2, Splinter Cell, Crysis 1, Nextiva, Everquest Classic, Archicad 22 .

Mentre u travagliu spicca l'implementazione di a definizione di url cunfigurazione proxy HTTP basatu annantu à i dati trasmessi via DHCP.

dinù si rimarca chì u supportu per i blocchi di parametri hè statu aghjuntu in D3DX9 (Chjamate aghjunte à d3dx_effect_ApplyParameterBlock (), d3dx_effect_BeginParameterBlock (), d3dx_effect_EndParameterBlock (), è d3dx_effect_DeleteParameterBlock ()).

In più di què U travagliu hà continuatu à custruisce a DLL predefinita cù a libreria msvcrt integrata (furnita da u prughjettu Wine, micca da a DLL di Windows) in u format PE (Portable Executable).

Cume installà a versione di sviluppu di Wine 4.21 in Ubuntu è derivati?

Se site interessatu à pudè pruvà sta nova versione di sviluppu di Wine nantu à a vostra distro, pudete fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

U primu passu serà di attivà l'architettura 32-bit, Chì ancu se u nostru sistema hè 64 bit, eseguisce stu passu ci salva assai prublemi chì accadenu di solitu, per questu scrivemu nantu à u terminal:

sudo dpkg --add-architecture i386

Avà duvemu impurtà e chjave è aghjunghje le in u sistema cù questu cumandamentu:

wget -nc https://dl.winehq.org/wine-builds/Release.key
sudo apt-key add Release.key

Fattu cusì avà avemu da aghjunghje u repositoriu seguente à u sistema, per questu scrivemu in u terminal:

sudo apt-add-repository https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/
sudo apt-get update sudo apt-get --download-only install winehq-devel
sudo apt-get install --install-recommends winehq-devel
sudo apt-get --download-only dist-upgrade

Infine pudemu verificà chì avemu digià installatu Wine è ancu chì versione avemu in u sistema esecutendu u cumandimu seguente:

wine --version

Cume disinstallà Wine da Ubuntu?

Se vulete disinstallà Wine da u vostru sistema per qualsiasi mutivu, Basta à eseguisce i seguenti cumandamenti.

Uninstalla a versione di sviluppu:

sudo apt purge winehq-devel
sudo apt-get remove wine-devel
sudo apt-get autoremove

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.