Cume accede à Google Drive in Ubuntu 17.10

Google Drive

Google Drive

Unu di i grandi miglioramenti chì Ubuntu 17.10 hà purtatu cun ellu hè l'accessu simplice è direttu à u nostru contu Google Drive. U novu desktop Ubuntu, Gnome, porta cun ellu funzioni di archiviazione in nuvola chì sò cumpatibili cù Google Drive, essendu una di e poche opzioni chì avete Utente Ubuntu per accede à Google Drive da u desktop senza aduprà prugrammi non ufficiali o di terze parti. Dopu vi dicemu cumu cunfigurà u nostru desktop Gnome per avè accessu à Google Drive.U primu passu hè di andà in Configurazione o Configurazione di u Sistema. In a finestra chì appare duvemu andà à Conti in Linea o Conti in Linea. Cumpariscerà una lista di servizii chì si cunnettanu in ligna. I media suciali, a fotografia è i servizii in nuvola appareranu. In u nostru casu Andaremu à u logò di Google è intreremu e credenziali di u nostru contu Google. Dopu avè inseritu e credenziali, una finestra apparirà dumandendu permessi d'accessu, preme u buttone di permessu è a schermata di u sistema cambierà in una schermata cum'è a seguente:

Contu Google Drive

Avemu da esse sicuri chì i switch o l'opzioni devenu esse cum'è in l'imagine. Dopu avè rispettatu questu, chjudemu a finestra è dopu a finestra di Impostazioni. È avà avete accessu à Google Drive. Avà, Se andemu à u gestore di file vedemu chì da u latu ci hè un accessu direttu à Google Drive, cumu si fussi un discu secondariu, un pendrive o un novu discu duru. Ciò significa chì pudemu muntallu o smuntallu ogni volta chì vulemu è ancu avè un accessu direttu nantu à u desktop.

U svantaghju di stu metudu hè chì ùn averemu micca un applet chì ci informa statutu di sincronia mancu in u gestore di fugliali, ma hè qualcosa chì pudemu verificà cù u nostru smartphone o cù u navigatore web. In ogni casu, cum'è pudete vede, hè un metudu simplice è veloce per accede à i servizii Google Drive.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   DRR dijo

    Bonghjornu! Grazie per l'infurmazioni. Questa opzione serà dispunibule per altre opzioni di desktop cum'è Mate o Xfce?