Adblock Plus travaglia dighjà una soluzione per u prublema di sicurezza appena scupertu

Riparà Adblock Plus

Meno di 24 ore fà avemu parlatu cun voi di a difettu di securità scupertu in Adblock Plus chì permette di eseguisce codice maliziosu. Avemu publicatu a nutizia u 16 è un ghjornu prima, u 15 d'aprile, a cumpagnia digià avia publicatu un post di blog chì li informa ch'elli eranu dighjà cuscenti di u prublema è travaglianu nantu à una soluzione chì vene più prestu chè tardi. Cusì ci anu fattu sapè per mezu di u nostru contu Twitter.

A cumpagnia chì sviluppa unu di i blockers publicitarii i più aduprati di u pianeta assume a so rispunsabilità, ma micca prima di spiegà quellu hè improbabile chì qualchissia sfruttessi a vulnerabilità menzionataPrima, perchè esaminanu tutti l'autori chì cuntribuiscenu per creà e liste di filtri chì sò attivati ​​per difettu in Adblock Plus, è secondu, perchè esaminanu regolarmente quelle liste. Ancu s’elli anu cunfirmatu chì u prublema esiste, assicuranu chì nisuna lista hà abusatu di st’opzione di filtrazione, ciò chì significa chì nisun utilizatore hè statu dannighjatu da sta vulnerabilità.

Adblock Plus riparà prestu u difettu di securità

"Avemu digià travagliatu per eliminà qualsiasi risicu per i nostri utilizatori - avete a nostra dichjarazione completa quì: adblockplus.org/blog/potential ...".

L'opzione di riscrittura hè stata aghjunta per dà à l'autori di a lista più cuntrollu quandu si tratta di video in autumàticu (qualcosa chì pò bluccà Firefox +66), ma e bone intenzioni anu purtatu à una opzione assai più periculosa, chì si dice spessu chì a cura hè stata peghju di a malatia. Per questa ragione, è ancu se u risicu pare esse bassu, Adblock Plus hà eliminatu questa opzione è libererà una nova versione di u so blocker di cuntenutu "u più prestu pussibule tecnicamente".

Per tutti l'utenti di Adblock Plus aghju una dumanda: vi rassicuranu e parolle di a cumpagnia?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.