Addiu à Qimo, chjude a distribuzione basata su Ubuntu per i zitelli

qimo-u-popular-ubuntu-based-linux-operating-system-for-kids-closes-shop-499820-2

Oghje simu tristi di segnalà què I sviluppatori di Qimo anu decisu di chjude. A pupulare distribuzione basata in Ubuntu destinata à i zitelli hà dettu addiu à tutti noi, lascendu una nicchia viota in una nicchia d'utilizatori chì avà duveranu circà altre opzioni.

Per quelli chì ùn sanu micca, Qimo 4 Kids era un sistema operativu open source basatu annantu à Ubuntu cum'è digià citatu, è era destinatu à i zitelli di trè anni è più. Includia principalmente prugrammi orientati à l'educazione, è ghjochi per insegnà à i zitelli à esse pazienti cù l'urdinatori è cumu travaglià.

Unu di i prugrammatori di u prugettu hè Michael Hall, un impiegatu Canonical, è hè ellu chì hà fattu l'annunziu tristu chì, purtroppu, ùn ci serà altra iterazione di sta distribuzione Linux chì hà vintu u favore di parechji genitori è zitelli in u mondu:

Tuttu u bonu finisce. Aghju amparatu assai à fà Qimo, è sò statu onuratu di pudè tuccà parechje vite in u prucessu. Ma a nostra nova avventura hè eccitante, è ùn aghju micca l'aspittà di vede induve ci porta.

Addiu à Qimo

Qimo hè statu creatu per i zitelli, è inclusu alcuni di i migliori prugrammi educativi è ghjochi affinchì i più chjuchi pudessinu amparà ogni tipu di cose utili chì li aiutessinu à capì e cose più basiche di l'urdinatori. Eppuru, u mutivu ufficiale di a fine di u prugettu pare esse chì a squadra ùn hà micca u tempu di seguità l'ultime tecnulugie relative à Linux.

Da Ubunlog esprimemu a nostra tristezza a più assuluta. À nimu in a squadra li piaci chì una distribuzione Linux sparisca, soprattuttu quandu si tratta di una chì hà aiutatu tanti zitelli à capisce megliu ciò chì accade in un urdinatore è perchè. E cose sò cusì, sfurtunatamente, è nunda si pò fà per cambialu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jesmar martinez dijo

    Vicinu, perchè quelli chì facenu distros per prufittà sò ladri. Se vulianu, seria u travagliu. : - /

    1.    Ivan G. dijo

      Mi piacerebbe sapè quante ore di ogni settimana dedicate senza carica è per l'amore per l'arte è altri à dì chì quelli chì passanu u tempu à fà qualcosa (paghendu per ellu o micca) sò ladri.
      È sì avete tantu amore per u software gratuitu è ​​tantu tempu _gratu_ sapete ciò chì duvete fà, dedicatelu à cuntinuà cù a distro.

  2.   Lydia Navarro dijo

    Qualchissia distro raccomandata per i zitelli avà?

    1.    Leandro Medievale dijo

      http://distrowatch.com/table.php?distribution=minino hà una versione "canaglia" destinata à i zitelli di 3-12 anni

    2.    Lydia Navarro dijo

      À ringrazià!