Cumu aghjurnà a versione Nautilus di Ubuntu 17.10

nautilus 3.20

Nautilus hè u gestore di file di Ubuntu da anni. Ancu dopu aduprà Unity, Nautilus era presente in a distribuzione. Tuttavia, stu gestore di fugliali ùn hè micca prisente in a so ultima versione ma in una versione più vechja è stabile chì assicura chì a lettura è a scrittura di i fugliali sianu fatti in modu currettu, frà altre cose. Ma questu hà i so punti negativi, aspetti cum'è l'usu di certi plugins è funzioni chì duveranu aspittà per avè li in Ubuntu in modu stabile.

Hè statu recentemente riportatu dapoi a squadra di sviluppu Ubuntu 18.04 chì a versione Nautilus aduprata per a prossima versione LTS serà una vechja versione, qualcosa chì serà fastidiosu per parechji utilizatori, ma hè qualcosa chì pò esse currettu.

In questu casu, se vulemu pudemu aghjurnà da un modu simplice a nostra versione di Nautilus attraversu un repositoriu esternu, un repositoriu ufficiale Gnome Shell chì aghjurnerà u desktop Gnome è tutti l'altri cumpunenti (cumpresu Nautilus) à l'ultima versione. Per fà questu duvemu apre u terminal è scrive u seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:gnome3-team/gnome3

Avà basta à aghjurnà i repositori è dopu u sistema. Questu hè fattu eseguendu i seguenti cumandamenti in u terminal:

sudo apt-get update
<span data-mce-type="bookmark" style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" class="mce_SELRES_start"></span>sudo apt-get upgrade

Dopu questu, u nostru sistema operativu serà aghjurnatu è secondu a cunnessione Internet chì avemu, ci vularanu parechji minuti per realizà l'operazione. Avà ripartimu u sistema upirativu è averemu l'ultima versione di Nautilus è ancu u restu di i cumpunenti di l'ultima versione di Gnome.

U prucessu hè simplice è veloce da fà, se avemu una cunnessione rapida, ma ùn ci vole micca à dimenticà quellu u gestore di fugliali hè una parte di parechje altre chì facenu u desktop è cambià Nautilus pò esse un grave sbagliu à longu andà. In ogni casu, a decisione hè vostra.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Javier dijo

    Hè bè d'avè sta pussibilità. U mutivu per ùn avè micca inclusa l'ultima versione di nautilus hè chì sta versione ùn permette micca di gestisce i fugliali di scrivania o di mette elementi, o cusì dicenu da Canonical.