Feedly, un lettore RSS nantu à u nostru desktop

Feedly, un lettore rss nantu à u nostru desktop

Mesi fà Google hà annunziatu a chjusura definitiva di u so pruduttu Google aimePrima di un tale annunziu, parechje cumpagnie è autori di software anu cuminciatu à migliurà i so prudutti in cerca di u mercatu chì Google aime abbandunatu in u so svegliu. Una di l'applicazioni chì hà apprufittatu u più di sta spinta di i clienti hè Feedly, Un lettore rss sustenutu da parechje piattaforme è sopratuttu da piattaforme mobili.

Sti pochi mesi, guasgi da l'annunziu di a chjusura, Feedly Hè statu migliuratu è crescente in modu espunenziale, pusiziunendu si cum'è unu di i migliori lettori rss chì esistenu, ancu s'ellu ùn spicca tantu in u campu di u desktop di casa. Ma tuttu què ùn hè micca un impedimentu per noi di aduprà lu in u nostru scrivania, in u Unità dock cum'è una applicazione in più.

Faremu tuttu què per mezu di u software di Unità Web Apps chì ci permette di aghjunghje app cum'è applicazioni in a nostra barra.

Installa Feedly nantu à u nostru sistema

Per fà l'installazione duveremu scaricà un pacchettu cù i fugliali postu chì stu prugramma ùn hè micca in Repositori Ubuntu. Andemu à stu web è quì utteneremu u pacchettu chì avemu bisognu.

Una volta scaricatu è scumpressatu, andemu versu u terminal

sudo apt-get install build-essential

cù questu installeremu un metapacchettu cù l'utili necessarii per compilà qualsiasi prugramma chì avemu bisognu in Ubuntu. Una volta installatu ci piazzemu induve si trova u cartulare scumpressatu è scrivemu in u terminal

sudo dpkg-buildpackage

Dopu avè inseritu a password di root, a creazione di u pacchettu deb principierà cù u prugramma. Una volta chì u fugliale hè creatu, pudemu installallu attraversu a cunsola o pudemu passà per u Nautilus à u fugliale è eseguite cù Gdebi. Prima di tuttu vi dicu chì u pacchettu hè per i sistemi x64 allora se avemu Ubuntu 32-bit ùn funzionerà micca per noi.

Una volta installatu averemu u lettore rss incorporatu in u nostru pannellu superiore, accantu à u Gwibber y infelicità è l'avemu ancu ancuratu in u nostru bacinu. Sì, invece, ùn site micca interessatu à Feedly chì avemu altre opzioni mobili è altri ozzione Desktop chì duvete digià sapè cumu Liferea o Akregator, questu ultimu cunsigliatu se utilizate Kde.

Se ùn aduprate micca un lettore rss, da u mo parè u più sinceru, vi ricumandu di pruvà lu. Hè un bonu strumentu chì ci permette di esse infurmatu di l'ultime nutizie. È quelli di voi chì provanu stu lettore a sapete dighjà, gode.

Più infurmazione - Cume installà l'ultima versione di Liferea in UbuntuQuiteRSS, un lettore di alimentazione multipiattaforma cù assai putenziali, Eudennis GitHub,

Surghjente - OMG! Ubuntu!

Immagine - OMG! Ubuntu!

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)