AppCenter: OS elementariu lancia app store

OS AppCenter elementariu

I magazini d'applicazioni sò quì per stà, l'utilizatori di Ubuntu anu dighjà i soi è avà, dopu assai travagliu, l'utilizatori di una di e distribuzioni più minimaliste è piacevuli l'anu ancu; parlemu, benintesa, di OS primariu.

E persone assai daretu à u sviluppu di u SO elementariu anticipanu chì sta prima parte di u app store, chjamata simpliciamente AppCenter, Ùn hà micca tutte e caratteristiche chì vulete implementà ma cume hè, basta à installate è disinstalla l'applicazioni in un modu simplice. "Include tutte e funzioni di basa necessarie per furnisce una bona esperienza di l'utente, cume a capacità di installà è di rimuovere l'applicazioni, di mostrà screenshot è di fà ricerche semplici", dice a squadra di distribuzione in l'annunziu, aghjunghjendu: "L'interfaccia hè assai rapida è faciule da navigà grazia à l'eccellente cuncepimentu è tecnulugia chì l'emu custruita.

U core è u più impurtante pezzu di AppCenter hè PackageKit, i sviluppatori elementari di u SO anu decisu d'utilizà PackageKit perchè ùn volenu micca chì l'utile sia dipendente da alcuna distribuzione. "[PackageKit] ci permette di sviluppà AppCenter in un modu indipendente da ogni distribuzione, ciò chì significa chì pò esse adupratu per installà è disinstallà l'applicazioni in qualsiasi sistema operativu basatu Linux", dicenu.

AppCenter ghjunghjerà in a prossima rata elementare di u SO dopu à Luna; quandu si face si prevede chì avete dighjà un sistema di classificazione, riviste è app destacate.

U scopu di u strumentu hè di "girà intornu à a scarsa esperienza di installazione di applicazioni in Linux", ci serà un prucessu di revisione in chì a qualità di l'applicazioni serà valutata per pubblicà in AppCenter solu quelli chì soddisfanu certi requisiti. Ciò ùn significa micca, tuttavia, chì una pulitica elitista serà aduttata postu chì quelle applicazioni chì ùn sò micca publicate ponu esse ricercate manualmente da l'utilizatori, chì seranu capaci di installalli da i repositori.

Interessatu à pruvà AppCenter? U codice surghjente di l'applicazione pò esse scaricatu da u vostru repositoriu ufficiale da avà.

Più infurmazione - OS elementariu, cambia Plank in Cairo-Dock
Surghjente - Annunziu ufficiale


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniel Escobar Misle dijo

    Ieri sera aghju installatu sta distribuzione ... ma oghje quandu pruvu à aduprà, u SO ùn mi carica, u schermu ferma neru; è se adupru u modu di ripresa ùn vecu chè a metà di u schermu ... Per piacè mi puderesti aiutà; Aghju utilizatu un Dell Inspiron mini 1010 netbbok cù GMA500. Saluti bellu Blog.

bool (veru)