Cpod, una semplice applicazione di podcast creata cù l'elettroni

abor cpod

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Cpod. Pruduzione è riproduzione di podcast anu sparatu in l'ultimi anni. Qualunque sia u vostru gustu, ci hè probabilmente un podcast à propositu. Sò generalmente felici è divertenti, ma furniscenu ancu à l'utilizatori informazioni preziose.

Ci sò parechji lettori di podcast da aduprà in Gnu / Linux. Se cercate qualcosa chì sia visualmente piacevule è funziona in tutte e piattaforme, questa hè una opzione da tene à mente. Cpod era cunnisciutu prima cum'è Cumulonimbus è hè una applicazione per riproduce podcast chì hà u so codice publicatu in GitHub.

CPod hè statu creatu da Elettron. Questu hè un strumentu chì permette à i sviluppatori di custruisce applicazioni GUI desktop multipiattaforma. Dopu vedemu cumu uttene Cpod in Ubuntu 18.04.

Caratteristiche generali di Cpod

Insignia Home

A tabulazione di casa hè a tabulazione chì si apre per difettu quandu aprite l'app. Questu ci mostrerà un elencu cronologicu di l'episodii di tutti i podcast à i quali simu abbonati.

tab in casa cpod

Da a tabulazione di casa, puderemu marcà episodi, scaricà i capituli per ghjucà li offline o aghjunghje li in fila.

Insignia Explorez

Questa app aduprà a basa di dati Apple iTunes per truvà podcasts. Questu hè bonu, perchè a basa di dati iTunes hè a più grande chì ci hè. Se ci hè un podcast, hè probabilmente in iTunes.

tab di navigazione cpod

Per truvà podcasts, basta aduprà a barra di ricerca in cima à a sezione Esplora. Questa scheda ci mostrerà ancu alcuni podcast popolari.

Insignamentu Abbonamenti

tab d'abbunamenti

Benintesa, puderemu abbonassi à podcast chì ci interessanu. Alcune altre cose chì pudete fà nantu à a tabulazione Abbonamenti sò aghjurnà l'opere d'arte di podcast è esportate è impurtate abbonamenti in / da un schedariu .OPML.

U ghjucatore

lettore cpod

U ghjucatore hè forse a parte più culurita di CPod. L'app cambia l'aspettu generale secondu u banner di podcast. Ci hè un visualizatore di sonu in fondu. À manca, altri episodi di u podcast ponu esse visti è cercati.

cunfigurazione

caliper cpod

Questa hè a tabulazione da quale pudemu eseguisce e poche cunfigurazioni necessarie per fà l'usu di stu prugramma più comodu. Quì pudemu definisce e scorciatoie da tastiera, a lingua, ecc.

Cons / Funzioni mancanti

CPod hè un travagliu in corsu. Hè sempre in un primu stadiu. L'errori sò previsti durante a so esecuzione, ancu se devu dì chì mentre l'aghju pruvatu ùn aghju micca subitu alcun disgrazia. Ancu se a trovu una applicazione assai interessante, ci sò alcune cose chì pensu chì CPod manca ancu:

  • Puderemu ghjucà / mette in pausa u podcast da u dialogu di u lettore multimediale di u vostru ambiente desktop, ma ùn puderemu micca fà altru.
  • Nisun scaricamentu automaticu. L'utilizatori anu da scaricà episodi manualmente.
  • L'usu di CPU durante l'usu hè abbastanza altu, ancu per a App Electron.

Mentre hà i so lati negativi, CPod hè chjaramente una app podcasting assai estetica, è hà a maiò parte di e caratteristiche di basa.

Installa CPod in Ubuntu

Installa u pacchettu .deb

Avemu bisognu andate à u pagina di stampa da CPod. Da quì pudemu scaricà è installà u binariu currispundente.

Pagina di scaricamentu di Cpod

Una altra opzione hè di apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è Utilizendu u cumandimu wget, scaricate direttamente u fugliale .deb. Dopu avemu aghjurnatu a lista di i software dispunibili, installemu gdebi è finemu di installà u fugliale .deb. Faremu tuttu què cù u script seguente:

scaricate Cpod cù wget

wget https://github.com/z-------------/CPod/releases/download/v1.25.7/CPod_1.25.7_amd64.deb

sudo apt update && sudo apt install gdebi && sudo gdebi CPod_1.25.7_amd64.deb

Dopu a stallazione, pudete truvate u prugramma in u vostru urdinatore è cliccate nantu à u so lanciatore.

lanciatore di cpod

Scaricate AppImage

Un'altra opzione per aduprà stu prugramma hè di scaricate u schedariu AppImage da u pagina di stampa. Dopu avè scaricatu u fugliale, duveremu apre u terminal (Ctrl + Alt + T) è andà in l'annuariu induve avete salvatu u fugliale AppImage. Cambiate i permessi di u fugliale scaricatu per permette l'esecuzione:

chmod +x CPod-1.25.7-x86_64.AppImage

Dopu questu pudemu lanciate u fugliale scrittura:

./CPod-1.25.7-x86_64.AppImage

Vi sarà presentatu una finestra di dialogu dumandendu se vulete integrà l'applicazione cù u sistema. Cliccate nantu à in casu chì a vulete fà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.