PoEdit 3, un'applicazione gratuita per edità traduzioni

circa poedit 3

In u prossimu articulu avemu da fighjà PoEdit. Què hè un'applicazione di mudificazione di traduzzione gratuita dispunibile per Gnu / Linux, Windows è MacOS. L'utilizatori ponu aduprà a so versione gratuita, ma una versione pro cù più funzioni dispunibili hè ancu dispunibile. A versione libera hè liberata sottu una licenza MIT open source. Supporta gettext (I fugliali PO) è XLIFF. Cù sta app, siti Web, temi è plugin WordPress è Drupal ponu esse tradutti in altre lingue.

PoEdit hè un strumentu di traduzzione, ma da ùn cunfonde cun un traduttore. Questu strumentu ùn traduce micca cum'è un prugramma dedicatu à questu scopu, ma serà utile in u compitu di traduce un testu da una lingua à l'altra. Ci hà da presentà stringhe di caratteri in una lingua, è simu noi chì duveremu traduce li in a lingua desiderata.

Stu prugramma hè un editore di traduzzione simplice per i fugliali PO è XLIFF. Serve ancu cum'è un'interfaccia grafica per più utilità GNU Gettext. Gettext hè una biblioteca di traduzzione di testi GNU o d'internazionalizazione. Questu hè adupratu in parechje traduzioni CMS gratuiti, è ancu in parechje altre applicazioni.

Caratteristiche generali di PoEdit

preferenze di poedit 3

  • Poedit furnisce traduttori è sviluppatori un editore putente è intuitivu per gettext. Aiuta à risparmià u tempu nantu à l'attività di traduzzione cù un'interfaccia leggera è faciule da usà.
  • I fugliali chì PoEdit gestisce sò mudelli di mudelli, finendu cù l'estensione .pot, i fugliali di traduzzione finendu cù l'estensione .po, è i fugliali .mo. L'ultimi sò creati automaticamente se u specificemu in a cunfigurazione PoEdit.
  • Questa app pò cunvalidà i fugliali di traduzzione è seguità u prugressu.

pruprietà di traduzzione

  • Puderemu risparmià tempu cù pre-traduzzione, traduzzione automatica è suggerimenti precisi chì u prugramma ci hà da offre. Ancu se i suggerimenti in linea sò limitati à 10 in a versione gratuita.
  • E corde di traduzzione chì realizemu sò almacenate lucalmente è sò aduprati per aiutacci à traduce stringhe simili in u futuru, affichendu cum'è suggerimenti.
  • PoEdit hà un sustegnu integratu per Crowdin, chì hè una piattaforma di gestione aduprata per a traduzzione.
  • Stu prugramma vene cun rilevazione automatica di prublemi di traduzzione, verificazione automatica di sintassi è validazione di i fugliali di traduzzione.

Queste sò solu alcune di e caratteristiche di stu prugramma. Si pò cunsultate tutti in dettaglio da u situ di u prugettu.

Cumu installà PoEdit 3 in Ubuntu

poedit 3 travagliendu

L'utenti di Ubuntu ponu installà Poedit 3 in modi diversi in u nostru sistema operativu.

Cù snap

A prima opzione di installazione serà attraversu u vostru snap pack. Per installallu duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è aduprà cumandamentu d'installazione:

installate poedit 3 cum'è snap

sudo snap install poedit

Allora pudemu eseguisce u cumandimu seguitu per permette à PoEdit accede à i fugliali / media:

sudo snap connect poedit:removable-media

È questu altru u useremu salvà credenziale per l'integrazione di Crowdin:

snap connect poedit:password-manager-service

Quandu l'installazione hè finita, avemu solu principià u prugramma Sia in cerca di u lanciatore in u nostru sistema sia cù u cumandamentu:

lanciatore poedit

poedit

Disinstalla

sobre caccià stu prugramma da a nostra squadra, duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu in questu:

disinstallà u pacchettu snap

sudo snap remove poedit

Cù Flatpak

Prima di principià, se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia abilitata in u vostru sistema, pudete seguitate a guida chì un cullega ne hà scrittu.

Dopu questu, duveremu eseguisce in u terminal (Ctrl + Alt + T) u PoEdit installà cumanda cum'è pack flatpak:

installate poedit cum'è flatpak

flatpak install flathub net.poedit.Poedit

À a fine di l'installazione, pudemu lanciate u prugramma scrivendu in terminal:

flatpak run net.poedit.Poedit

Disinstalla

sobre caccià stu prugramma installatu cum'è pacchettu Flatpak, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è esecutà in questu:

disinstallà u pacchettu flatpak

flatpak uninstall net.poedit.Poedit

PoEdit hè un software adupratu per traduce i fugliali .PO, cum'è plugins è mudelli WordPress, in a vostra lingua preferita. Stu prugramma hè utile per rilevà possibili prublemi di traduzzione (cum'è impronte sbagliate o plurali sbagliati) è cuntrollà a sintassi di u fugliale (variabili sbagliate o mancanti). Fornerà ancu suggerimenti di traduzzione basati annantu à una storia chì genererà mentre traducemu..

L'infurmazioni nantu à stu prugramma o u so usu ponu esse cunsultate in u situ di u prugettu o in u vostru Repository GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.