Arriva a nova versione di sviluppu di Wine 6.8

Parechji ghjorni fà a nova versione sperimentale di Wine 6.8 hè stata liberata chì vene cù una seria d'aghjurnamenti è currezzione di bug accumulati dapoi a liberazione di a versione 6.7 è in chì 35 raporti di bug sò stati chjosi è 359 cambiamenti sò stati fatti.

Trà i cambiamenti più impurtanti pudemu truvà i miglioramenti per alcuni tituli, cume Stone Giant, Age of Empires II, Fifa 11 è Diablo 1.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca u Vinu, devenu sapè chì questu hè un popular software liberu è apertu chì permette à l'utilizatori di gestisce applicazioni Windows in Linux è altri sistemi operativi simili à Unix. Per esse un pocu più tecnicu, Wine hè un stratu di cumpatibilità chì traduce chjamate di sistema da Windows à Linux è utilizeghja alcune librerie Windows, in forma di fugliali .dll.

Wine hè unu di i più boni modi per eseguisce l'applicazioni Windows in Linux. Inoltre, a cumunità Wine hà una basa di dati d'applicazione assai dettagliata, a truvemu cum'è AppDB cuntene più di 25,000 XNUMX prugrammi è ghjochi, classificati per a so cumpatibilità cù Wine.

Chì ci hè di novu in a versione di sviluppu di Wine 6.8?

Trà i cambiamenti i più impurtanti di sta nova versione per u ramu di sviluppu Wine, pudemu truvà chì l'installazione di bibliuteche in sottudirectori specifici per e diverse architetture hardware hè stata furnita.

Inoltre, u sistema di compilazione hè statu ancu aghjurnatu per installà i fugliali PE, DLL fittizi, è bit relativi in ​​repertorii specifici per l'architettura. Simile à i sottucartulari specifichi à l'architettura cumuni à parechje distribuzioni Linux per gestisce e biblioteche, questu pò ancu aiutà alcuni flussi di travagliu principalmente per i sviluppatori di Wine.

In Wine 6.8 circa 18 commits sò stati implementati per u stratu di traduzzione wined3d DirectX à OpenGL, è ancu supportu per l'ughjettu di a carta in l'applicazioni JavaScript.

Ancu in sta nova versione di sviluppu di Wine 6.8 hè messu in risaltu chì una riparazione per GroupMail 5.x hè inclusa chì hè cascata à u principiu.

In quantu à i rapporti di bug chiusi in relazione à i ghjochi, sò menzionati: Servitore Dedicatu di Crysis Wars, Gigante di Pietra, Peccati di un Imperu Solare: Ribellione, Sims Complete Collection, Age of Empires II (SafeDisc 1.x), FIFA 11, Sacred Gold, Diablo 1, Swtor, Royal Quest, Star Citizen.

È di i raporti di bug chjusi in relazione à l'applicazioni menzionanu à: Proteus 8, Explorer ++, Double Commander, Qvodplayer 3.5, Visual C ++ 2005 Express SP1, LibreOffice 5.1.0, CUEcards 2000 2.37, Samsung Dex, Powershell, Solid Edge Edition Accademicu 2021.

Finalmente sè vulete sapè di più nantu à sta nova versione di sviluppu U vinu hè liberatu, pudete verificà u registru di cambiamenti In u ligame seguente. 

Cume installà a versione di sviluppu di Wine 6.8 in Ubuntu è derivati?

Se site interessatu à pudè pruvà sta nova versione di sviluppu di Wine nantu à a vostra distro, pudete fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

U primu passu è u più impurtante serà di attivà l'architettura 32-bit, chì ancu se u nostru sistema hè di 64 bit, fà stu passu ci salva assai prublemi chì accadenu di solitu.

Per questu scrivemu nantu à u terminal:

sudo dpkg --add-architecture i386

Avà duvemu impurtà e chjave è aghjunghje le in u sistema cù questu cumandamentu:

wget -nc https://dl.winehq.org/wine-builds/Release.key
sudo apt-key add Release.key

Fattu cusì avà avemu da aghjunghje u repositoriu seguente à u sistema, per questu scrivemu in u terminal:

sudo apt-add-repository "deb https://dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/ $(lsb_release -sc) main"
sudo apt-get update sudo apt-get --download-only install winehq-devel
sudo apt-get install --install-recommends winehq-devel
sudo apt-get --download-only dist-upgrade

Infine pudemu verificà chì avemu digià installatu Wine è ancu chì versione avemu in u sistema esecutendu u cumandimu seguente:

wine --version

Cumu disinstallà Wine da Ubuntu o qualchì derivatu?

In quantu à quelli chì volenu disinstallà Wine da u so sistema per qualsiasi mutivu, Devenu eseguisce solu i seguenti cumandamenti.

Uninstalla a versione di sviluppu:

sudo apt purge winehq-devel
sudo apt-get remove wine-devel
sudo apt-get autoremove

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.